1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Golden Axe : Beast Rider

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 11 mei 2006.

  1. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey! Thumbs-Up voor je Nederlands! :thumbs:

    Maar goed, ja ben erg benieuwd wat ze met het hele concept gaan doen en hoe ze het uitwerken, over de graphics zit ik niet zo in. Ik bedoel, die dame ziet er zeker wel goed uit en dat mag je opvatten op elke manier die je wilt!
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    natuurlijk speelde je altijd die dwerg. Hoge sprong en choppen voor de gewone mannetjes en voor die big bastard moest je zorgen dat je er een groep links kreeg en een groepje rechts en dan steeds al rennend rammen. Succes gegarandeerd. Overigens heb ik de game toentertijd met alle drie uitgespeeld. :+
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Vind het tof om te horen dat er nog meer mensen de serie hebben gespeeld. Hoop dat we binnenkort meer over de nieuwe Golden Axe te weten komen, en idd wat Kevf hierboven poste komt me nog heel bekend voor. Ook heb ik hem uitgespeeld met alle karakters, vooral die dikke grote gasten waren altijd relaxt om je agressie op kwijt te kunnen. :D
     
  4. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit echt een klassieker? Ik heb er namelijk nog nooit van gehoord:confused: Maar dat zal dan wel aan mij liggen:+ . Het zal wel voor mijn tijd geweest zijn :9 .
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Begin jaren '90 he, tel maar uit. Genoeg plaatsen trouwens om deze game te downloaden (verschillende versies en platformen).... maar daar mag ik natuurlijk niks over zeggen. ;)

    Maar met die dwerg uitspelen was idd het gemakkelijkste. Zijn wapen had gewoon de meeste reach van alle drie de characters. Minste magie, maar wat boeit dat als die bijl overal zo lekker op inhakt! :)
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2006
  6. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand misschien een game noemen waarmee ik deze game kan vergelijken?
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Samen met Sonic, Alex the Kid en Out Run is dit toch wel 1 van de bekendste Sega titels (uit de oudheid). Deze qoute zegt genoeg...

    "Golden Axe is one of our most treasured brands and is a complete re-imagining of the story that will take gamers on an unforgettable journey"

    Edit je kan hem vergelijken met Double Dragon en Street Of Rage als je die al iets zeggen :p
     
  8. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    *zucht* wat zou het toch mooi zijn als deze classic op XBL arcade zou verschijnen:emo: \o/
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    *couch*megadriveemulatorcoughstreetsofragerom*cough*

    :+
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2006
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Zo ik heb even gekeken of er al bewegende beelden van Golden Axe zijn, die werden namelijk gewoon op de E3 getoont. Jammer genoeg werd er weinig aandacht aanbesteed. Hier zijn de enige 2 screens die er van zijn, volgens mij is de bovenste ingame.

    [​IMG]
    [​IMG]

    Hoop dat er snel wat ingame filmpjes komen, de screens stonden al een tijd op gamed.nl maar ik had ze niet eerder gezien. :) Deze titel kijk ik het meeste naar uit, hopelijk weten ze hem net zo meesterlijk te maken als z'n voorgangers.

    EDIT: bij nader zoeken naar info, komen bovenstaande plaatjes uit de trailer die getoont werd op de E3. Kijk hier maar kan je het filmpje zien KLIK
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2006
  11. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, dat filmpje lijkt door de lage resulotie heen best aardig!
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Vond op Google Video een filmpje van 20min Old Skool Golden Axe, oftewel voor de mensen die nog nooit van Golden Axe hebben gehoort of die het nooit hebben kunnen spelen.

    KLIK HIER

    Verwacht dus een verhaal in deze trand alleen dan wel in 3d, hoop dat de dino's er ook weer in zitten. :)
     
  13. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Nostalgie! :emo: Heb het filmpje gewoon helemaal afgekeken :) Ik heb er weer zin an!
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Haha ik ook idd hoop dat de nieuwe een beetje het oude gevoel kan evenaren, geweldig en dat je het spel dus eigelijk binnen iets meer als 20min uit kon spelen :D Tegenwoordig zouden mensen gaan klagen dat het veeelste kort was, maar in die tijd was gameplay het belangrijkste en dat zat gewoon helemaal goed. (y)
     
  15. Kakashi

    Kakashi Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    geweldig dat dit spel opnieuw komt. was dit niet het eerste in zijn soort waarbij je een "special move" kan doen? (bliksem,draak enzo oproepen)
    nou als het zo door gaat,dan hoop ik op een nieuwe double dragon
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja Double Dragon (ooit zelfs exclusieve Sega titel) zou ook best een remake mogen hebben, al denk ik eerder dat Streets Of Rage een remake zal krijgen.

    Maar het belangrijkste waar ik wel benieuwd naar ben is, hoe ze de sidescrolling aktie games dan gaan om zetten naar 3d. Want ik ben nog maar weinig 3d games tegen gekomen waar de fun/'gameplay(vooral in multiplayer) zo was als in de old skool sidescrollers (Streets Of Rage, Golden Axe, Double Dragon etc). Maarja mischien komt dat ook omdat ik zulke games een beetje mis, en dan vooral de gameplay die gewoon echt lache was. IK bedoel kijk naar Sonic, voor de tijd dat het 3d werd was het toch veel leuker, hetzelfde als met Mario.
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2006
  17. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Even Off-Topic, maar volgens mij hebben ze minder dan een maand geleden een remake van Double Dragon gemaakt in 3D, maar het schijnt een uiterst schraal spel te zijn geworden die geenszins op zijn voorvader lijkt...
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik weet niet, volgens mij was (KLIK) de laatste Double Dragon. Street of Rage was eerst onder een andere naam uitgekomen op de oude Xbox als ik het goed heb, alleen kan ik nu even niet op die naam komen.:eek:

    Golden Axe heeft sinds de delen op de Mega Drive geen echte remake meer gehad, jaja op de PS2 maar dat was niet een noem waardige game. Dus daarom hoop ik dat ze het niet verpesten zoals die op de Ps2.
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Wat een nostalgia. Geweldig filmpje, heb hem gewoon helemaal afgekeken. :)
     
  20. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohnee, ik heb verkeerd gelezen... Final Fight: Streetwise, ik dacht dat de 'opvolger' was van Double Dragon, maar het idee moest hetzelfde zijn als Double Dragon, heeft buiten het genre er dus weinig mee te maken :)
     

Deel Deze Pagina