1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Golden Axe : Beast Rider

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 11 mei 2006.

  1. MonsterBoy

    MonsterBoy Sta op Trusted List

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh vet Golden Axe. Als Sega nu ook nog Streets of Rage een remake geeft ben ik helemaal blij. Want Golden Axe was aardig maar meer een arcade game. Streets of Rage heb ik heel wat uurtje aan gespendeerd op mijn oude megadrive.
    Ik heb wel vertrouwen in deze titel. Sega kan zeker spellen maken
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Zat even te zoeken naar wat nieuws over Golden Axe, maar vond niks bezonders op dit filmpje na, er is al eens een filmpje gepost maar die was zo kort en van zo'n slechte kwaliteit deze is iets beter. En je ziet een klein stukje van de interface

    http://www.youtube.com/watch?v=YIP-gLts4kA :b:

    Ja er zit op het end een beetje ingame maar volgens mij vooral filmpjes, het ziet er wel erg tof uit. Hoop alleen dat het nog dezelfde sfeer heeft als de oude delen, en dat er co-op gespeelt kan worden want dat maakte de oude delen zo geweldig.
     
  3. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    dit spel speelde ik vroeger ook altijd op de megadrive bij mijn neef echt een vet spel toen. ik ben benieuwd naar de nieuwe
     
  4. Dioxic

    Dioxic Guest

    Doet me denken aan Heavenly Sword qua kleurenschema etc
     
  5. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Het filmpje zegt nog helemaal niets, maar ik ben toch enorm benieuwd of Sega er een topper van weet te maken!
     
  6. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    wow, nooit gedacht dat deze ooit weer zou komen!!
    helemaal kapot gespeelt op de SEGA vroeger

    OKE DAN!! :thumbs:
     
  7. Dioxic

    Dioxic Guest

    Gespeeld
     
  8. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    net dat hele filmpje gekeken :emo: krijg bijna zin om mijn megadrive te gaan pakken en hem weer te gaan spelen :D wat was dat spel goed zeg! ben ook heel erg benieuwd naar de 360 versie :)
     
  9. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik vond zelf vooral deel 3 echt geweldig, terwijl die over het algemeen het minst gewaardeerd wordt. Deel 2 vond ik het zo jammer dat de tegenstanders allelei felle kleuren hebben...
    Deel 1 nog veel op de commodore 64 en mastersystem gespeeld.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nieuws: Next-gen Golden Axe wordt volgende week onthuld

    Donderdag 18 oktober 2007 - Golden Axe keert weer terug op de next-gen consoles. De titel werd in mei 2006 al aangekondigd, maar sindsdien hebben we niks meer van de game vernomen. Men dacht dat de game gecanceld was, maar dit blijkt niet waar te zijn. In de volgende editie van het Play Magazine wordt Golden Axe: Beast Rider, zoals de titel luidt, namelijk onthuld.

    Golden Axe, dat oorspronkelijk uitkwam in 1989, wordt door ontwikkelaar Secret Level weer tot leven gebracht. Golden Axe was vroeger immens populair in de arcade hallen en deed ook de oude Sega consoles aan. Golden Axe was een 2D actie RPG waarin een klein groepje strijders lopend, of op de rug van een beest het gevecht met de vijand aangaat.

    Hoewel de game voorheen werd aangekondigd voor de PlayStation 3 en Xbox 360, beweert website Xboxygen nu dat het een Xbox 360-exclusive zal worden. Volgende week weten we vast meer, dus houd de site goed in de gaten.

    [​IMG]
     
  11. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja ik las het ook. Jammer dat het niet in een blad staat dat hier gewoon te verkrijgen is...
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Oh man, dit is de eerste keer dat ik over deze titel lees. Toen ik Golden Axe zag staan, ging ik er automatisch vanuit dat het over de Xbox Live Arcade versie ging. Blijkt het gewoon een nieuw deel te zijn voor de 360. Echt gaaf, kan niet wachten op meer info, screenshots, trailers etc.
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Jeej das goed nieuws, eindelijk wat informatie binnenkort dan! Co-op moet en zal gewoon in deze game zitten, anders is het geen echte opvolger van de meesterlijke reeks GA games. :b:
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Er zijn nog geen screens van de andere personages toch?
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nope, alleen die chick! Maar ze heeft veel weg van Tyrus die ook in de eerste delen zat. Ik denk dat ze gewoon de oude persoonsages er weer in stoppen hoor, het zal geen singleplayer game ala Heavenly Sword worden. Golden Axe moest het namelijk na deel 1 echt hebben van de multiplayer (co-op) wat gewoon veel meer fun is.
     
  16. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb wel de arcade klassieker, die is top. _O_
    Ben benieuwd naar het nieuwe deel, wist niet eens dat die er kwam. ;)
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [​IMG]

    Nog een klein plaatje! :)

    Edit: (en na wat zoek werk nog 2)
    [​IMG]

    [​IMG]

     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2007
  18. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb het idee dat idee dat het een hack and slash adventure wordt ipv echt een scrolling beat em up.
     
  19. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    w00t, het plaatje ziet er bruut uit. Ik ben erg benieuwd naar deze next gen GA.
     
  20. Tinuva

    Tinuva Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt dit game nu uit? Heb hem nog nergens zien liggen en ik heb er echt wel zin in!
     

Deel Deze Pagina