zullen denk ik ook wel oude screenshots zijn.. ik heb ze al anderhalve maand terug gezien.. hopelijk word het de xbox versie van heavenly sword maar dan langer beter en dynamischer
Heavenly Sword is toch veel meer set piece gericht met aparte combo's en finishers? De oude Golden Axe was puur een slash'em up (rammen op die knoppen) waarbij je niet teveel hoefde na te denken.
Goed bezig met posten Dulle! screens lijken er op achteruit te gaan...zonde. Het doet zelfs in de screens al wat houterig aan. Al heeft dit game wel een punt ivm halfnaakt en grote wapens Demo-gevalletje.
Het ziet er best wel aardig uit. Niet top, maar zeker ook niet slecht. Conan zag er ook niet top uit, maar de demo verraste me qua gameplay. Dat speelde best lekker. Dus ik hoop dat Golden Axe ook lekker gaat spelen. Maar aan de screenshots kan je niet zien of het houterig speelt
Tering, ik hoop echt dat dit spel gaaf wordt. Heb de oude golden axe helemaal plat gespeeld op de mega drive, een van mijn eerste console games dus. Echt lekker met die dwerg klieren en die magie enzo! Heel tof voor die tijd!
de screens zeggen me genoeg. Je ziet alleen de Amazon, dus waarschijnlijk kun je geen poppetje kiezen. Daarnaast doet ze in iedere screenshot waar ze vecht dezelfde zwaardslag. Ben bang dat dit een misser gaat worden
Ik ben ook bang dat het ook erg gaat tegenvallen, als deze Golden Axe geen Co-op (en dus de oude andere characters) heeft is het einde verhaal. Het is al eens eerder gebeurd dat ze een Golden Axe titel verneukten, en dat was op de Playstation. Maargoed ik wacht nog steeds op bewegende beelden, screens zeggen te weinig over deze game.
Ik las net dat de game al op 28 Maart uit gaat komen, nou als je bovenstaande screens ziet zal het denk ik uitlopen op een domper. Maargoed we wachten nog even af! Edit: de site zegt wat anders... http://www.sega.com/gamesite/goldenaxe/ Maar ik had het hier gevonden... http://forum.gamert.nl/showthread.php?t=64071
Dat is wel erg snel. Waar haal je die datum vandaan? Aan de screens te zien heeft het spel nog wel wat werk nodig
mwja mwja, toch beetje eigen mening...ik vind het toch wel wat hebben en zo verkeerd ziet het er niet uit....Toch ben ik benieuwd hoe het gaat uit pakken! Heb er nog niks van gelezen en ook totaal geen idee wat het is (sorry luiheid!) maar lijkt me toch wel een gave game
Golden Axe: Beast Rider First Look Golden Axe: Beast Rider is meant to be a re-examination of the world of Golden Axe, the game's developers told the press at Sega's Gamers Day earlier this week. Unfortunately, it looks like it's going to be a look into the world minus the trio of characters that made the game so great. Instead, gamers will be forced to play as amazon warrior Tyris Flare. Neither the barbarian nor the dwarf will be playable in the single-player only game, though both will appear as non-playable characters as the story unfolds. It looks like the development team went to great pains to try and turn the once side-scrolling, button-masher into a 3D action title without losing the feel of the original title. A lot of the same creatures, bad guys and feel of the game seems to be present. The art style is a bit generic, but no more so than the original Golden Axe was. The game's combat system is, like the original, all about magic and melee, with the ability to ride creatures to deliver attacks. This time around, though, the beasts are much more plentiful in the game and of course, it's much more satisfying to use them in a non-side-scrolling environment. What we were shown of the game, included quite a bit of cinematic kills triggered by attacks. Almost every time Flare attacked someone she removed a body part. In one case, a flourish of sword-play left the enemy missing both arms and his head, while his body stumbled about the screen for a few seconds, spouting blood. When Flare mounted her first creature in the demo, a large, fleshy-looking gorilla, the ground-pounding smacks it delivered also tended to tear people into bits. The creatures in the game are also used to solve some simple puzzles and get past certain bottlenecks of combat. The game also uses a parry system and an evade system, allowing you to dodge or block attacks based on timed button pushes and enemies, we were told, will feature full armor sets that have to be broken off before they start to take damage. The team declined to say how much of the game was going to be about riding these beasts, but did say they can be advantageous. Beast Rider will have a half-dozen or so mini-bosses and will even include those gnomes from the original title, though in 3D they look disturbingly creepy. After showing off some of the mountable creatures, the developers showed us a second level set in the snow, pointing out that Flare's skimpy costume changes automatically to match the environment she is in. The game will have unlockable costumes, including Flare's original swimsuit-like costume, which you can earn by gaining tribute through high kill counts and speedy level completion. A few other little tidbits of game play were shown off in the short demo including a beast spawner which you can use to grab mounts in the game, and gates that need to be opened by impaling bad guys on them. While this game doesn't feature co-op, the team said that the next one in the franchise will be all co-op.
While this game doesn't feature co-op, the team said that the next one in the franchise will be all co-op. Jammer, dat maakt het stukken minder interessant voor mij. Golden Axe was net altijd zo leuk omdat je met z'n tweeen kon hakken.
Precies, wat hebben we aan toekomstig gelul van hoe ze het willen hebben in de toekomst. De naam Golden Axe doen ze niet eer aan met deze titel, net als die versie op de PS2. Heel misschien weet een gameplay video mij nog te overtuigen, maar ik zie hierboven alleen maar sfeerloze screens, ongeinspireerde rommel waar ik niks in terug zie van de favoriete serie games van het verleden.