1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Golden Axe : Beast Rider

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 11 mei 2006.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  2. ArjanC

    ArjanC Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha nee hoor dat was een grappie, het ziet er wel leuk uit en het speelt ook wel goed. Ik speel het nog een stuk verder, ben nu een half uur bezig of zo ;)

    Arjan
     
  3. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    De release date bij dat filmpje staat nog steeds op derde kwartaal 2007 8) Ik moet zeggen spel lijkt me wel gaaf....maargoed ik wacht wel eerst even op de andere toppers!
     
  4. ArjanC

    ArjanC Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gisteren geruild voor Infinite Undicovery..

    Arjan
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Zo goed vond je hem. ;)
     
  6. ArjanC

    ArjanC Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, na anderhalf uur spelen was ik het beu ;)

    Arjan;)
     
  7. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel een HEEL snel oordeel vind je niet? :9
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Na die tijd weet je wel of een spel lekker speelt of niet. Blijkbaar is het niks, maar ik blijf toch een beetje gecharmeerd van het spel. No way dat ik hem echter nu haal. Ik wacht wel tot het spel een euro of 15 is.
     
  9. ArjanC

    ArjanC Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope ;)

    Arjan
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Tja het kon ook niet anders dat het een domper zou worden deze 3d versie van Golden Axe, toen ik alleen al hoorde dat co-op ontbrak en de rest van de karakters wist ik al genoeg. Troep, troep en op geen enkele manier herkenbaar als een top serie van Sega. Bah...
     
  11. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
  12. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Oke, zoals beloofd, mijn impressies. Ik heb het nu twee dagen een heleboel zitten spelen.

    Ik ben het totaal niet eens met de mega lage cijfers, die reviews zijn een heel stuk slechter dan het spel. Vooral die van IGN en insidegamer, wat een broddelwerk. Er staan ook feitelijke onjuistheden in. Zoals bij insidegamer waar ze kennelijk naast alle blote borsten gekeken hebben toen ze zeiden dat het een preuts spel was. Echt alles in de reviews riekt naar ik heb het even een half uurtje geprobeerd en vond het niet leuk. Op basis daarvan schrijf je geen review!!!

    Oke, dat is 'out of the way'. Nu mijn mening over het spel.


    Ten eerste valt me op dat het erg veel lijkt op de Conan game op de 360. Al vond je dat leuk dan ga je dit ook leuk vinden en visa versa.

    Het level disign is over het algemeen erg goed. Mooie, indrukwekkende, afwisselende levels. Grafisch is het meestal best mooi, doch niet geweldig. Af en toe valt een lelijke texture op. Ook de animatie is niet zo goed.

    Het vecht systeem werkt lekker en het is lekker bloederig. Je kunt behoorlijk ongecompliceerd hakken, al betekent dat niet dat het makkelijk is. Het spel is op normal difficulty namelijk nog behoorlijk pittig. Je hebt een soort block/evade systeem dat goed werkt en doet denken aan Heavenly sword. De variateit aan enemies en bosses is groot, dus het verveelt bij mij niet snel. Het spel is ook voldoende lang, je bent er niet echt snel doorheen.

    Het beast riden, zoals in de titel van het spel vermeld vind ik erg leuk. De monsters zien er tof uit en vechten allemaal op een unieke manier. Je kunt heel sterk zijn op een beast, maar als je niet oppast lig je ook zo op de grond... Ik had liever gezien dat je wat minder snel van een beest af kan worden gemept, maargoed, dat was in de oude Golden Axe ook niet het geval.

    De muziek is wel aardig. Veel tribal achtige muziek met veel drums. Alleen wanneer de gnomes komen dan is het herkenbaar. Voice acting is matig, maar niet bedroevend.

    Dan nog iets over de Golden Axe factor. Het spel lijkt qua gameplay wel aardig op de oude Golden Axe, het is namelijk een dus danig lichte adventure game waar vechten echt het belangrijkste is. Veel monsters uit de eerdere games zijn ook wel herkenbaar. Je speelt met het personage Tyris en komt de andere twee helden uit Golden Axe wel tegen in het verhaal. Het blijft echter zonde dat een character keuze of co-op mode afwezig is. Het verhaal sluit mooi aan bij Golden Axe, al mist het echt wat diepgang dat bijv. in cutscenes verteld had kunnen worden. Ik mis nu soms wel eens wat leuke filmpjes, zoals deze in een game als Heavenly sword wel terug te vinden zijn.

    Ik zou het spel een 7,5 geven.

    Ik ben trouwens niet de enige die het niet eens is met de slechte reviews: http://www.playmagazine.com/index.php?fuseaction=SiteMain.showGamePage&Game_ID=887
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Toch nog wat positieve geluiden dan. Ik heb een stukje gameplay gekeken op YouTube en dat zag er niet eens zo verkeerd uit. Reviews zoals bij insidegamer slaan idd nergens op, beetje populair doen bij de pubertjes lijkt het. Het is denk gewoon een vermakelijke hack and slash game, niks meer, niks minder. Als ik het spel voor 30 euro op de kop kan tikken, dan zal ik hem wel halen.

    Edit: Leuk stukje van die Dave Halverson. Hij geeft het spel gelijk een 9, dat lijkt me weer het andere uiterste. Maar zoals hij zegt zou het spel niet lager dan een 7 verdienen. Dat zou goed kunnen op basis van de gameplay die ik heb gezien.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2008
  14. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Heb het nu uitgespeeld op normal. Erg toffe bossbattle. Ik ben nog niet klaar met het spel. Ga nog wel wat herspelen voor hogere rankings.
     
  15. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Zitten er eigenlijk QTE's in?
     
  16. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Nee
     

Deel Deze Pagina