net voor de gein het 1e level - deel 2 herspeeld heerlijk hoe de stealth is.. en dat je veel wegen heb om het level door te komen.. Jekan rambo-en of echt stealthty spelen ik vind het echt een heerlijk geveol hebben de game andere mensen die em ook gekocht hebben - mening??
game net uitgespeeld wat een timing haha ga morgen naar ''huis'' hele weke samen met mn pa lopen gamen ^^ beide erg vermaakt, heerlijke singleplayer =) (ik ben geen online gamer dus daar kan ik nisk over zeggen) Maar verhaal is tof, toffe wapens, beetje old school coole shooter =)
Tof.. had je goldeneye ook op de n64 gespeeld? Zijn die latere levels nog een beetje herkenbaar of hebben ze wel voor de vrijheid gekozen zeg maar?
nope nooit gespeeld helaas.. wat me wel erg beviel is dat er veel afwisseleing in de game zit zo kan je kiezen voor stelath of juist niet, en heb je ook afwisseling met een tank level en leuke keus in wapens
Niks mis met deze game. Lekkere lange, afwisselende single player met leuke achievements. Graphics zijn naar mijn mening prima, ik irriteer me er iig niet aan. Multiplayer moet ik nog spelen dus kan daar niks over zeggen.