GoldenEye film/spel

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door gaizka, 3 apr 2003.

1. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vond 'm super!!
    Daarvoor was ik niet zo in het shootergenre, maar dat spel was super. Ik ben er tijden mee bezig geweest om al die cheats te verdienen. Het was ook een supergaaf multiplayer spel.
    Halo is leuk, maar overhyped, en niet zo vernieuwend als Goldeneye toendertijd was...
    Leveldesign is vele malen beter dan Halo vind ik (zeker als je het tijdsverschil mee laat wegen).

Toen vond ik de N64 controller trouwens super, maar als ik er nu mee speel vind ik het echt minder dan de huidige thumbsticks...
    Wel grappig was dat je de controller toen een beetje als een soort pistool kon vasthouden...

2. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    dat was inderdaad vet, die z knop was net de trigger vn een pistool :D

3. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Helemaal mee eens. Grafisch is het natuurlijk niet te vergelijken met Halo, maar ik heb wel meer plezier beleefd aan Goldeneye dan aan Halo.

4. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb ook veel meer plezier gehad aan goldeneye dan halo, ondanks dat halo erg lang leuk blijft dankzij xbconnect.
    Maar ik heb echt avonden achter elkaar met 3 vrienden goldeneue gespeelt, vooral license to kill bleef leuk.
    Zat je gewoon mee te bewegen en gillen op de bank :D

5. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    persoonlijk vond (vind) ik Perfect Dark leuker/beter dan Goldeneye. Goldeney is zeker de beste movie-to-game conversie ooit, maar qua gameplay had perfect dark hetzelfde wat goldeney had, alleen mooier en meer.. Het plot bij PD vonk ook beter omdat je dat van goldeneye natuurlijk al wist uit de films. Wel een feest van herkenning bij Goldeneye om eindelijk de omgevingen uit de film wat grootser te zien te krijgen.. één van de beste shooters ooit nietemin

*totaly agrees*

zeker in die tijd, als je bekijkt wat voor kutcontroller de psx had..

Laatst bewerkt: 5 apr 2003
  6. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Famke Jansen owns :p:p:p
    omg, die is echt mooi!
    Goldeneye vind ik een van de betere bondfilm, beter dan de nieuwste...Vooral dat stukje met die tank door moskou is meesterlijk! Het spel is voor mijn tijd, toen speelde ik nog gewoon buiten :+ Toch denk ik dat ik Halo leuker vind, gewoon omdat ik nu verwend ben en waarschijnlijk zal vallen over de graphics van Goldeneye.

7. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik ben nu hard op zoek naar GoldenEye (spel) bij de gamewinkel was alleen de cardridge €24.. iets te pittig voor mij. als er een doosje en boekje omheen zat had ik hem wel gehaald. de film GoldenEye was (lees: is) echt SUPER!! vooral dat die trein door die tank heengaat enzo.

Laatst bewerkt: 5 apr 2003
  8. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb goldeneye nog :+ verkoop ik never ever
    ik zou em trouwens gewoon kopen zonder boekje als ik jou was

9. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    nee, ik heb hem het liefst in doosje+boekje. als ik hem echt niet meer kan vinden koop ik hem zo :)

10. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    @_@

11. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    goldeneye is denk ook nog wel te vinden op marktplaats, en anders ff topic openen op xbazar.
    er zijn altijd rare mensen die dit soort spellen weg doen voor die paar rot centen
    ik doe hem in ieder geval NOOIT weg, zal hem beschermen met mijn eigen leven :p

Deel Deze Pagina