Srry je hebt gelijk effe weer ontopic. Ik vond zelf eygypt de rottigste missi in het hele spel man na een minuut ging ik dood Toen had ik ook maar die cheat aangezet.
Zo zie je, hier onderscheiden de echte fans zich van de mensen die het maar een paar keer hebben gespeeld. Ja, Control, Die basis, een van de laatste levels van de normale campaign, waarin je Natalya moet beschermen terwijl er horden guards op je af komen
Control is toch dat level waar je begint in een lift? Jah dat is een rottig level en dat wijf is meer iritandt dan hulpzaam
ja, het begint in een lift in zo'n grot, waarna je in de basis komt en Boris tegenkomt met de bekende quote: "I am invincible!".
die is idd erg pittig, heb ik nooit op het derde niveau gehaald bijna alle missies zijn nog steeds leuk om te spelen, en die persoon die zij dat de bediening niet goed is :{ ik ga zo weer ff lekker goldenEye'en
Ik heb hem gewoon helemaal uitgespeeld (een paar jaar geleden al) en alle cheats gehaald! Dit is me niet gelukt bij Perfect Dark, die is een stuk moeilijker, lijkt wel. *is trots
om eerlijkt te zijn.. ik heb op de xbox nog niet van die meesterwerkjes gezien als op de N64.. Misschien fable.. dat dat wat in de buurt kan komen.. maar ik vrees dat die game netzo overhypt gaat worden als Halo.. (ja inderdaad.. halo vind ik stelt niet echt zo veel voor...)
Wat me bijgebleven is... Hele nacht multiplayeren met heel het gezin.Zelfs mn zusjes die nooit spelletjes speelden waren helemaal verslaafd. Zelfs nu als ik ze vraag waarom ze niet meer gamen zeggen ze: Niets is zo tof als Goldeneye, Mario Kart en Zelda
Ja, dat waren nog eens tijden, uren multiplayerplezier. Dat heb ik nu nog maar met een aantal games, oa. Timesplitters 2 en Mario Kart: Double Dash. Geloof het of niet, maar Mario Golf is ook wel cool met meerdere personen, maar deze games zijn geen Goldeneye qua multiplayerfun (behalve dan de bomb battles bij Mario Kart, dat is echt het beste nieuwtje wat er in dat spel zit, echt geniaal met meerdere mensen)
en dan durfen sommige mensen nog steeds te zeggen dat de n64 een slechte console was voor mij nog steeds de leukste console aller tijden met afstand
GoldenEye vind ik leuker dan Perfect Dark . Sowieso vind ik het het leukste spel dat ik ooit heb gespeeld. Echt superleuke missies die ik allemaal wel dertig keer heb gespeeld. Ik had het spel twee jaar ofzo, en toen haalde ik twee jaar na dato eindelijk Egyptian . Ook was ik erg lang bezig met het halen van alle cheats door heel snel die levels te voltooien. Belangrijker was echter: het spel blééf superleuk, sterker nog, het werd steeds leuker. Af en toe doe ik mijn Nintendo 64 nog wel eens aan voor een leveltje Dam of Silo .
Ik weet nog dat ik altijd bij de Multiplayer zo'n klein dik mannetje pakte, was zo moeilijk om een headshot bij hem te maken. En die Proximity Mines waren ook wel vet, heb ik volgens mij nooit meer in een ander spel terug gezien
hehe, achter dat ventje aanrennen omdat ie zo verrekte moeilijk neer te schieten was dit was/is voor mij het beste multiplayer spel ooit single player was trouwens ook best goed
dat is oddjob, was idd wel geinig (bij ons was het echter altijd verboden om met hem te spelen vanwege zijn lengte) @ITNL3, ff offtopic, het waren er wel iets meer hoor 2 zelda's, mario, mario kart, goldeneye, perfect dark, beide banjo's, donkey kong, diddy kong racing, mario party's, smash bros en dan vergeet ik er nog een heel zootje...
jah je vergeet de slechte maar perfect dark was ook erg goed, zelfde makers tog? in ieder geval was geen enkele andere bond game zo goed als goldeneye