Ik verwacht er wel veel van, wordt (hopelijk) nog beter dan Everthing or Nothing, dat was een hele goede bond titel. Is het dezelfde ontwikkelaar als die van eon?
Het wordt een heel ander spel, het is een 1e person shooter en EON ia een 3e person shooter en je speelt niet met bond maar met een vijand.
Zo vandaag het spel gespeeld en ik moet zeggen dat ik het een leuk spelletje vind Zoals je kan verwachten van EA zien de menu's er weer gelikt uit. De ingame graphics zijn ook goed. (zo goed als bovenstaande plaatjes). Levels zijn leuk tot nu toe, met veel filmpjes en zeer korte laadtijden. Dual wield is leuk, controller layout is ook prima. Enige is dat je niet kan springen volgens mij. Gadget zoals door tonnen etc heen kijken (met je gouden oog natuurlijk) zijn ook wel handig, maar je hoeft ze opzich niet echt te gebruiken. Met zwart start je zo'n special met je oog, en met de pijltjes links onder kies je de special. Spel valt me niet tegen Multiplayer heb ik nog niet gechecked.
Vijanden bloeden blauw bloed en verdwijnen nog voordat ze de grond hebben geraakt. Shadow Ops is beter qua single player.
doe het maar gewoon niet. ik persoonlijk zal liever mijn handen eraf zagen, zodat ik niet meer kan gamen, dan dat ik dit wanproduct in mijn mooie collectie heb staan. Geef me één reden waarom je dit spel wilt.