1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GOODIEBAG] Dubbel en dwars genaaid. Maar het is wel gratis!!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mikez, 9 jun 2002.

  1. Theeasygamer

    Theeasygamer Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: [GOODIEBAG] Dubbel en dwars genaaid. Maar het is wel gratis!!!

    In Ierland hebben ze ook doedelzakken hoor :D
     
  2. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: [GOODIEBAG] Dubbel en dwars genaaid. Maar het is wel gratis!!!

    Ja die hebben ze ook in zuid-afrika, je kan die dingen overal wel kopen
     
  3. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    aah beter we krijgen steeds meer info.....

    Dus we moeten aan jorris vragen en gewoon engels praten....oke gaan we doen moet alleen nog even weten wanneer hij precies er is.
     
  4. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat dit niet een beetje te ver allemaal? Dadelijk vragen jullie hem nog voor een date :p Wel handig that is!
     
  5. Godlike

    Godlike Banned ;)

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    mallerd :p;)

    me vader, engelsman van afkomst :) Heeft eens ff met die club gebeld en me vader werd opeens wel goed geholpen.. :confused:
     
  6. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik werd gister gbeld en moest ik mijn serial nummer opeens geven aan zo'n engelse doos, moest ik die xbox ook weer loskoppelen

    Dit is wel vreemd, aangezien ik vorige week wouter aan de lijn had en toen moest ik mijn naam en adres opniew geven
    Waarom kon ik toen niet gwooon ook mijn serial opniew geven?
    zal nog wel niet bekend geweest zijn
     
  7. mhensen

    mhensen Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. en dan nog een aantal weken wachten..

    Vandaag weer eens terug gebeld.. ( nu 3 weken achter elkaar elke week gebeld)

    Opgestuurd op 20 april met email.

    In mei nog een keer met normale post met bonnetje

    2 weken geleden eens gebeld .. de email variant was dus al ingevoerd .. wacht nog een week en bel dan terug..

    1 week geleden
    15 mei zou ik het binnen moeten hebben. was helaas al ruim verstreken. Nog een keer verzonden door HD medewerkster.
    Wacht nog een week en bel dan weer terug als je nog niets hebt..

    Nu net
    Alles is ok en gechecked .. hmm kan nog wel een2 tot 3 weken duren alles is weer engeland gestuurd in excel sheet.
    Bel volgende week maar weer eens terug dan heb ik misschien een verzendnummer.

    Mwha na een kleine 52 dagen tot op heden ben ik toch wel een van de langst wachtende...


    8) 8)
     
  8. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Beatcha to it. Ik wacht 54 dagen sinds m'n mail :p
     
  9. Godlike

    Godlike Banned ;)

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik w8 nu al 47 dagen, al 6x gebeld... gaat lekker :r
     
  10. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Voor mij geldt hetzelfde, ik heb het formulier 26 april verstuurd en 4 x gebeld.
     
  11. xboxwillrule

    xboxwillrule it's not easy being green

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb zojuist even gebeld (ik had het formulier circa twee weken geleden verstuurd). Krijg ik een engels mens aan de lijn, die mij vroege naar mijn serie nummer, naam en postcode. Zij zag toen op haar beeldscherm staan waar ik woonde (werd nog even leuk herhaald op z'n engels). Alles was dus helemaal goed doorgekomen en ingevoerd.
    Uiteindelijk werd mij medegedeeld dat ik hem over 10 dagen in huis heb, is dat niet fijn.
     
  12. Godlike

    Godlike Banned ;)

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk ik spreek niet goed engels, tenminste ik kan me er niet snel uitredden om een heel engels gesprek optegaan zeggen. En ik heb het idee dat ze je dan minder goed helpen omdat ze gewoon van je af willen.
     
  13. mrhalolover

    mrhalolover XBX

    Berichten:
    737
    Leuk Bevonden:
    0
    zal ik maar ff meneer Jeff Henshaw inschakelen, de executive producer van de xbox?
     
  14. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    GODVERREDOMME!!!\(sorry voor me taal)
    heb toch maar is gebeld, there seems to be a problem with your adress, dus even samen controleren, ALLES KLOPT. ýeah sorry i don't know how someone could see een problem in dat'. FUCK off, nou moek wachten tot begin juli!! Als er verdomme iets fout is moet je ff contact opnemen, der was nie eens iets fout das nog erger!!
     
  15. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Das zeker niet fijn...je krijgt toch pas over een aantal WEKEN.....let maar op....(10 dagen kennen ze daar niet)...


    47 days.....and counting.....=(
     
  16. visje

    visje feyenoord Die hard

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had laatst ook even gebeld kreeg een zeer aardige schot met een ultra zwaar accent!!! was wel grappig op zich. :) back to the point. ik spreek goed engels en hij wist mij te vertellen dat: 1: ze hem naar mij verstuurt hebben. ik zei ik heb hem niet!! hij adress gegevens nakijken. zaten fouten in kerkstraat was kerkstaat en wassenaar was wassanoor maarrrrrr postcode was wel goed. en omdat ze het pakketje nog niet retour gekregen hebben was er kans dat ik heb binnen 4 dagen zou krijgen ik had hier goede hoop op omdat ik zelf bij de post werkte en als je adress straat en nr niet klopte maar wel je postcode, dat het wel aan zou komen alleen met wat vertraging! nu morgen gaat die 2de werkdag in dus ik heb goede hoop. duim voor me.
     
  17. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Waarom krijg ik altijd een of andere Indier die PROBEERT engels te praten. Ja ik heb een jaar in Australie gezeten dus ik kan toch wel redelijk (accentloos) australisch zullen we het dan maar noemen. Maar die gast zei dat mn adres in de computer stond en dat ik gewoon geduld moest hebben, morgen nog maar eens bellen
     
  18. Graveman

    Graveman Geest verkenner

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn relaas even hier verteld en daarnaast de moderator even uitgelegd waarom. Ook omdat er een slotje op kwam ben ik hierheen gegaan Moderator, bij voorhand niets persoonlijks tegen jou, ik wil gewoon even mijn ei kwijt. Ik heb enkele wijzigingen aangebracht in de tekst om hem makkelijker te kunnen lezen.

    Ik heb een suggestie gedaan bij tros radar (Ik heb dit afgelopen maandag geschreven):

    Het gaat hier om de Customer reward pack dat je kreeg als je bij microsoft kon aantonen dat je de xbox voor 26 april had gekocht.

    Hiervoor moest je een ingevuld lijstje opsturen samen met een bewijs van aankoop naar het adres van Microsoft Gouda.

    Dan zou er binnen 28 dagen het pakketje, bestaande uit 2 extra spellen en een extra controller(joystick).

    Ik heb de mijne keurig op 26 april verstuurd.
    Na 28 dagen heb ik eens naar het Customer service nummer gebeld voor Benelux 0800- 023 3894.

    Verontwaardigd was ik toen ik een onduidelijk sprekende Ier aan de lijn kreeg de eerste keer.

    Die kon mij alleen vertellen dat mijn aanvraag nog in de molen zat.
    Hetzelfde kon een dame mij een week later vertellen.
    Toen ik een week geleden belde werd mij verteld dat mijn aanvraag op 18 mei is doorgevoerd en dat ik via packet tracking van securicor in UK kon kijken waar mijn pakketje was.
    Omdat de site van securicor de hele weekeinde down was kon ik het niet uitproberen.
    Toen hij vandaag wel weer online was heb ik direct het nummer ingetikt om er vervolgens achter te komen dat dit nummer niet juist was(het aantal karakters kloppte van geen kanten).
    Direct Microsoft weer gebeld.
    Een, waarschijnlijk slechthorende helpdesker (moest tot 5 maal mijn serienummer herhalen) kon mij vertellen dat mijn aanvraag ineens op 6 juni was verwerkt en dat er wat mis was met de codes voor de aangevraagde spelletjes.
    Ik moest wederom mijn spelletjes opnoemen, waarna ze vervolgens vertelde dat het nog minimaal 2 weken kon duren.

    Dit is een niet op zichzelf staand verhaal, gezien de topics op het forum van www.xboxworld.nl.

    Hier hebben veel mensen last van. Gaarne zou ik zien dat Radar het probleem aankaart en microsoft verzoekt hun distributiesysteem en helpdesk medewerkers (ook al zijn het geen medewerkers van Microsoft) aan te scherpen.


    Hieronder vermeld ik even hoe en wat ik ook al aan de moderator heb uitgelegd aangaande zijn reactie op mijn melding bij radar:

    ***** wrote on 11-06-2002 09:58:
    Ach, hoewel ik hier niet ga neerzetten hoe ik echt over je denk vind ik het een vrij zwakke vertoning. Je verneukt ook alleen maar het imago van 'je eigen console'

    ******** (moderator)



    Punt 1: Je mag best zeggen wat je van me vind, ik kan wel tegen een stootje

    Punt 2: Waarom een zwakke vertoning.

    Punt 3: Is het in deze M$ die haar eigen goede naam te grabbel gooit door het op deze manier af te handelen. Of het nu een extern bedrijf aan die telefoon is of niet. Ik heb zelf bij Compaq gewerkt en daar hadden we ook callcentrales voor andere bedrijfen. Dus ik weet waar ik over praat. Als wij klachten kregen van de klanten werd daar vaak langzaam op gereageerd door het management, omdat het hier om een "aanvaardbaar" percentage klagers gaat....

    Ik denk dus dat het ook zo bij M$ gaat.. en net zo, is het toen met UPC gegaan. Dat "aanvaardbaar" wordt gecreëert omdat ze de kosten zoveel mogelijk willen drukken, en dat hoeven ze in deze niet. Of gaat het slecht met M$? en daarnaast, het is toch belachelijk dat je naar ier- of engeland wordt doorgeroute? Waarom geen kantoor in NL of in Belgie?

    Het gaat hier om de kwaliteit van service, en die is beneden peil. Klant is Koning gaat niet op bij M$, en ik weet wel dat ze iedereen een CRP geven en daarmee datzelfde willen zeggen, maar daarvan zeg ik dat een multinational altijd goed op de kleine lettertjes moet letten, en in deze rekening hadden moeten houden met de mogelijke scenario's en risico's.
    Zichzelf hadden moeten indekken door de voorwaarden waaraan voldaan moest worden scherper te stellen.


    reactie van moderator:

    Hoewel ik niet van MS ben en hier niet ben om MS te verdedigen kan ik natuurlijk wel zeggen dat het een helse taak is om tienduizenden reward packs te behandelen. Het is in Nederland fout gegaan doordat de mensen bij MS (en dan weet ik niet of dat die domme helpdesk is of MS zelf, eerst lijkte me het meest voor de hand liggen) het Nederlandse postcodesysteem niet herkende/snapte.. Ik denk dat een beetje geduld ook op zijn plaats is. Ik snap echt die problemen niet hoor, al dat gescheld..

    ******* (moderator)


    waarop ik heb gereageerd:

    Als ik iets niet doe, is het wel schelden. (OK, geef toe, topic header was erg grof, maar ik was echt kwaad). Ik zal het rationeel proberen te benaderen.

    De excuses dat ze meer aanvragen krijgen dan ze kunnen verwerken is op te lossen door meer mensen in te zetten. Deden wij vroeger ook. Het excuus dat de postcodes niet begrepen werden is mijns inziens larie, want al was alles normaal gegaan dan hadden ze die ook in moeten voeren, dus had de software er al op voorbereid moeten zijn. Maar voordat dit weer een ellelange discussie wordt, die ik eigenlijk op het forum zou willen voeren, hoop ik dat je mijn standpunt begrijpt en net als mij gewoon hoopt dat er voor de toekomst (het kwaad is inmiddels al geschied, kunnen we niets meer aan doen) iig gewoon beter geregeld wordt.


    Ik hoop dat ik reactie krijg, zodat we niet straks bij de aanvraag van Bijv. xbox Live! dezelfde ellende krijgen.

    Bij voorbaat dank voor het lezen. Ik weet het is een lang verhaal. Opnieuw een draadje eraan wijden was idd niet zo erg slim.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2002
  19. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Hier ben ik het mee eens! Ms had het gewoon beter moeten regelen in the first place.
     
  20. xbox-control

    xbox-control i'm a splintercell

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    we kunnen ook zelf die spellen en controller kopen ....en het geld dan vervolgens claimen bij microsoft voor het lange wachten.
    hehehehehehe}:]
     

Deel Deze Pagina