1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GOODIEBAG] Dubbel en dwars genaaid. Maar het is wel gratis!!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mikez, 9 jun 2002.

  1. johnno

    johnno Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    tering, hoe dom kan je zijn.. Je krijgt gratis spellen maar omdat t wat lang duurt ga je Tros Radar schrijven??
    laat die mensen toch met rust (en nee ik werk niet voor de tros)
     
  2. eelcoz

    eelcoz Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat microsoft het uitstekend heeft afgehandeld over het algemeen, maar dat ze zich hebben vergist in de aantallen en dus de grootte van de logistieke operatie.

    Ik had zelf voor de zekerheid wel een dossiertje aangelegd voor het geval dat (doe ik altijd bij dit soort acties) , maar hoewel het iets langer duurde dan beloofd kreeg ik keurig alles waar ik om gevraagd had opgestuurd. één keer heb ik die helpdesk gebeld, waar ik te woord werd gestaan door een vriendelijke en kundige Indiër.

    Dit geldt voor de meeste mensen waarmee ik contact heb gehad hierover, dus ik denk dat de mensen waarbij dingen niet goed zijn gegaan toch incidenten zijn.

    Je moet ook niet vergeten dat er behoorlijk wat mensen op de één of andere manier misbruik van de actie probeerden te maken met valse bonnen en serienummers, daarom moest alles wel goed gecontroleerd worden natuurlijk. Van mij niets dan complimenten voor de manier waarop M$ de actie afhandelt.
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2002

Deel Deze Pagina