1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Google Analytics > Universal Analytics

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 3 apr 2014.

  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Gebruikt hier Google Analytics? Ik wil het account van mijn stagebedrijf upgraden naar Universal Analytics, maar het wil niet lukken. Er is een bestaand Google Analytics account, dus alleen een upgrade is voldoende. En dat zou heel makkelijk moeten zijn, eerst moet je de property updaten en daarna de tracking code in de site implementeren. Alleen bij stap 1 gaat het al mis. Onderstaande afbeelding heb ik van Google Afbeeldingen:

    [​IMG]

    Alleen die knop "Universal Analytics Upgrade" heb ik niet. Mijn bovenste knop is "property-instellingen". Ik heb wel een account met voldoende rechten (gebruikers beheren, bewerken, samenwerken, lezen en analyseren), er is namelijk maar 1 account.

    Ik ben pas net begonnen met Google Analytics, het account was er al voordat ik in dienst was. Voor zover is dit nog geen Universal Analytics, want het bestaat al even en verder is er niets meer mee gedaan. Ik heb die oranje balk die ik overal in Google Afbeeldingen terug vind ook niet bovenin staan. Kun je anders ergens je versie checken?
     
  2. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Yes dat is hem! Thanks man!

    Deze persoon heeft precies hetzelfde probleem:

    https://groups.google.com/forum/#!topic/ua-upgrade/defLW_vcbJE

    En hier is het antwoord:

    Ik heb wel wat dingen toegevoegd die over demografie gaan geloof ik.

    EDIT: Oh nee, stom. Ik bedoelde geografie. :+ Ff verder zoeken dus.

    EDIT2: Gevonden!

    Nou dat zegt ie idd, dus dan is ie blijkbaar automatisch ge-update en hoef ik alleen nog die tracking code te implementeren.
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2014
  4. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Heb mijzelf er nog niet in verdiept maar wat biedt universe op dit moment meer dan de huidige versie?
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213

Deel Deze Pagina