lees jij wel? Operating system: Windows 2000, Windows XP staat er met koeie(n)letters ME is geen 2k of xp, ME is gebasseerd op 98, maar dan erger, veel erger. upgrade gewoon naar 2k of XP stukken beter.
De meeste programma's/spellen doen het wel gewoon op ME terwijl die niet tussen de operating systems staat. Vandaar dat hem nu ook gewoon geinstalleerd heb.
wow vet man je kan echt heel de wereld ermee bekijken en het beeld is meestal redelijk scherp vind ik heb me eigen straat gevonden
Ongeveer 120 kilometer ten zuiden van Las Vegas ligt een gebied ter grote van Zwitserland, en dat is Area 51 kan niet missen!!
Een aantal fouten: Area 51 ligt 90 mijl (bijna 150 km) ten noorden van Las Vegas en heeft de afmetingen van 6 bij 10 mijl (ong. 10 x 16 km).
Als ik Area 51 intyp komt hij wel ongeveer 150 km boven Las Vegas uit, maar dat stuk is (opzettelijk?) onscherp.
Area 51 ... Right Ook mooi om te zien (vind ik dan) is St. Tropez. (stukje Rechts van Marseille, in zo'n baai...) Echt een en al boot / haven daar /Edit: Even gezocht... Die witte vlek zou het kunnen zijn (als 't bestaat ) Dat is namelijk bij GROOM LAKE. http://images.google.nl/imgres?imgu...t=4&prev=/images?q=area+51&svnum=10&hl=nl&lr=