Gmail heeft ook ads.. het zal imo niet lang duren voordat de 'zorgvuldig gekozen en geplaatste' ads komen.. : / edit: Ben het overigens eens met wat sommigen hier zeggen.. Ze moeten niet zo veel spin off dingen maken.. gewoon goeie zoekmachine houden en gmail dr bij.. want die heeft wat speciaals.. maar dit is weer one like all the others.. tenmisnte.. zo als ze in het begin waren.. en dan komen al die andere functies de hoek om kijken..
Hoe kom je daar bij dan? Het aantal gmailgebruikers groeit hard. Ok, omdat Microsoft Hotmail nu veranderd heeft naar 250mb zal er voor een bepaalde groep mensen geen drang zijn om over te stappen. Maar zeker in mijn omgeving groeit Gmail hard. En daarnaast, het werkt gewoon errug goed. Als ik naar mijn Hotmail inbox kijk, denk ik bij mezelf: Wat een ontiegelijke zooi is dat ook. Ik was min of meer tevreden met Hotmail tot ik Gmail ontdekte . MSN is ooit ook in dit stadium begonnen, en kijk waar het nu staat. Wanneer ze snel nieuwe functies implementeren kan het een geweldige IM client worden. Over die ads die iemand anders aanstipte: Ik heb nog steeds bij erg weinig mailtjes van die ads aan de zijkant, en ze vallen me meestal niet eens op.
Bovedien heeft gmail veel meer voordelen zal er een paar opnoeme als Gmail fan -meer dan 2,5 gb inbox ruimte -een dikke upload (volges mij 50mb ma dat weet ik niet cker) dus je kan gewoon filmpjes en liedjes naar anderen sturen per mail. -je hoeft nooit mail te verwijderen(handig bij bewaren van werkstukken of andere dinge van school) -Hotmail IP is gblockt op onze school(iedreen baalt ma ik kan gwoon nog op gmail, want dat kenne z nog niet ) -Als je meerdere mails hebt kun je die invoeren bij settings en als je dan mail krijgt op die andere accounts worden ze automatisch doorgestuurd naar je gmail account (handig voor als je oude emailadressen hebt of meerdere zoals mijn mail van school) -Het is zeer overzichtelijk -Spam is bij mij altijd nog goed gefilterd dus je hebt er geen last van zoals bij hotmail. -Het heeft een zoekfunctie in de mailbox dus je kunt zo het mailtje zoeken die je wilt. -Je kunt er gewoon mee op MSN, net als met hotmail(moet je gewoon ff .NET passport aanvragen in aanmeldscherm) -Gmail is een toffere naam dan hotmail ofterwijl Gmail heeft alles wat hotmail ook te bieden heeft en nog veel meer. Voor school vind ik het cker ook handig, mail altijd werkstukke naar me eige mail voor als ik voor welke reden dan ook het vergeten ben kan ik het op school uitprinte en je hoeft zowieso nooit wat t verwijderen. Dus ookal crasht je PC je werkstukke di j later miss nog nodig hebt blijve intact. Google Talk mag niet falen vind ik eigelijk. Google moet gwoon meer voordelen derin proppe dan MSN... That's all. Ze deden het met Gmail, nu alleen Google Talk nog....
Gmail is nog lang en breed niet zo populair. Als ik mijn contactlijst vraag wat gmail is heeft 90% er nog nooit van gehoord, 5% kent het maar wil het niet, 4% heeft het maar gebruikt het niet en 1% gebruikt het wel. Tuurlijk het groeit, maar mensen moeten het ook gebruiken en nu Hotmail gaat vernieuwen vraag ik me af hoeveel mensen gaan overstappen. De intergratie tussen MSN Messenger, MSN Spaces en MSN Hotmail is gewoon te goed.
Tja, hotmail gebruik ik enkel voor msn en zo nu en dan een emailtje. Gmail heb ik gebruikt, maar vind het om de twee weken moeten inloggen irritand en geef de voorkeur aan outlook. Google Talk ziet er leuk uit, maar heb er nog geen behoefte aan, zeker aangezien vrijwel iedereen nog enkel msn heeft. Google heeft tegenwoordig wel erg veel webservices en vraag me af hoeveel er nou overal van gebruikt wordt (op sublieme google search na).
ff heelmaal nix met deze thread te maken, maar anders moet ik er speciaal een nieuwe thread voor aanmaken. ik was me computer aant opruimen, maar elke keer als ik een letter intyp in google dan blijven de dingen die ik dervoor heb opgezocht daaronder verschijnen, weet iemand hoe ik dit kan wissen?
thnx.. moet je maar net ff weten.. is er trouwens ook een snellere oplossing of is dat echt de enigste?
Hoe goed het programma ook is, ik kan moeilijk al m'n vrienden gaan overtuigen. MSN Messenger is iets dat je niet zomaar inruilt voor iets anders (ik kan dat wel).
Jup. Net als yahoo messenger oid en zo zijn er nog meer messengers die de populariteit van msn bij lange na niet bereiken. Google is groot geworden met de zoekmachine, maar lijkt nu wel of ze de markt willen overspoelen met diensten en iets teveel hooi op de vork nemen.
Alle mijn contacten hebben hotmail, dus Google Talk zal geen groot succes worden. Daarnaast is er eigenlijk van elke Google functie wel een betere te vinden of bekender... Gmail --> Hotmail, tja hotmail heeft nu eenmaal de bekendheid. Verder gebruik ik ook nog Outlook en dat is helemaal perfect Google Talk --> Msn, Skype, beide werken soepeler en worden nu gewoon door meer mensen gebruikt. Ook de groepsgesprek optie in Skype is erg handig en mist Google Talk volgens mij.
Start Internet Explorer op---> ga naar extra---> internet opties-----> inhoud------> auto invullen-----> formulieren wissen, je kan ze in dat menuutje ook evt uitschakelen.