1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Google Talk [Gmail vereist]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rox, 24 aug 2005.

1. Peanutnl

Peanutnl Halo3

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb in deze paginas nog nooit icq gezien..(of heb ik niet goed gekeken) wat eigenlijk ok wel logisch is want dat is het minst bekende (en volgens mij ook het minst gebruikte) chatprogram ooit.. ik had dat voordat hotmail kwam..

2. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    het is zowieso niet de onbekenste, voor msn had ik het ook en vond het wel een goed programma, nadeel was dat je met zon giga code iemand moest toevoege en bij msn gwoon met email adres. Maar ik kan me ook nog wel herrinere in 1998 dat in rapnummer ICQ ook vaak gnoemd werd dus het is ckr ni onbekend. Sterker nog AOL is onbekender(in Europa) en na mijn mening kwalitatief laag, maar word tog het meest gbruikt in de USA.

3. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Wat heb je voor Outlook nodig? Een emailadres, welke webbased email kan je ook in je inbox krijgen (zonder gekloot zoals Hotmail al doet, of in ieder geval van plan is)? Juist, Gmail :+

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Toen ik gmail gebruikte kon dat nog niet.
    En hotmail in outlook had ik geen problemen mee, paar klikken en het was ingesteld.

5. Peanutnl

Peanutnl Halo3

Leuk Bevonden:
    0
    als ik hotmail in mijn outlook wil instellen kan dat niet :confused:
    ik moet daarvoor betalen
    bericht wat ik van outlook krijg:
    Kan geen verbinding maken met Hotmail als (mijn mail:))

Toegang tot gratis e-mailaccounts in Hotmail via Outlook Express wordt niet langer toegestaan.

6. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wist dat dat er aan zat te komen :+, maar nu is het dus zo ver. Beetje genaaid van MS.

7. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Nu dus wel.

8. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat er geen smiley's zijn. Ook kan je de lettertype niet veranderen.

9. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    wat gmail ook mist, je kan er geen mail mee sturen...
    of ben ik nou ZOOOOO stom om dat over het hoofd te zien??

10. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    @Nicos, er zijn wel smilies, alleen niet in de vorm die jij gewend bent ;). De standaard smilies laat ie namelijk in het blauw zien. Dat je het lettertype niet kunt veranderen klopt.

@*Xink*, met Gmail kun je natuurlijk wel mailen ;). Wat dacht je van compose mail helemaal bovenaan ;)

11. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat die ":p" en ":)" blauw werden heb ik al gezien. Maar ik heb zoiets van: doe het dan niet of doe het dan wel, maar doe het dan niet half.

Deel Deze Pagina