1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Google Wave

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door iRoy, 18 okt 2009.

  1. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]

    About Google Wave
    Google Wave is an online tool for real-time communication and collaboration. A wave can be both a conversation and a document where people can discuss and work together using richly formatted text, photos, videos, maps, and more.



    What is a wave?

    A wave is equal parts conversation and document. People can communicate and work together with richly formatted text, photos, videos, maps, and more.
    A wave is shared. Any participant can reply anywhere in the message, edit the content and add participants at any point in the process. Then playback lets anyone rewind the wave to see who said what and when.
    A wave is live. With live transmission as you type, participants on a wave can have faster conversations, see edits and interact with extensions in real-time.

    [​IMG]


    Hoe kom ik aan Google Wave?

    Op dit moment zijn de eerste preview codes al uitgezonden. Om deel te kunnen nemen aan de preview moet je je aanmelden. Om je aan te melden kun je onderstaande link volgen.

    Klik hier om je aan te melden!

    Een andere manier om deel te kunnen nemen aan de preview is via iemand die al uitgenodigd is. Als je uitgenodigd wordt om deel te nemen aan de preview heb je de mogelijkheid om 8 andere mensen uit te nodigen.





    Wie werkt er op dit moment nog meer met de preview van Google Wave? Of wil je een preview code bemachtigen/kwijtraken? Wat zijn jullie meningen?

    Persoonlijk ben ik erg te spreken over de dienst en ben ik erg benieuwd hoe het zich verder zal ontwikkelen. Op dit moment werkt het al aardig, maar er zitten nog veel bugs in. Maar door de fouten heen zie ik toch al dat dit iets is dat ik wel vaker zou kunnen gaan gebruiken! Helaas denken een aantal mensen die ik ken hier nog anders over, maar deze haal ik nog wel over ;)
     
  2. Madmax NL

    Madmax NL Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zeer enthousiast over deze service. Ik zou graag een invite hebben, als iemand er 1 heeft :)
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik ook graag! :)
     
  4. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb helaas maar 8 invites gehad en die zijn op... Misschien dat ze nog bijgevuld worden, dan zal ik er hier een paar uitnodigen!
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik ben nog niet zo enthousiast, heb al even zitten waven met 2 collega's (meer mensen die het hebben ken ik ook niet :+) maar ik moet de toegevoegde waarde nog ontdekken.

    mocht ik nog wat invites krijgen laat ik het ook wel even weten, de invites die ik had zijn al opgegaan aan collega's
     
  6. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha, over die toegevoegde waarde gingen de discussies bij mij ook... Ik zie het wel zitten, maar mijn vriendin en een vriend totaal niet :p
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik zie Wave als een sociaal ding nog niet echt zitten , ik kijk er meer vanuit een werk perspectief naar. Ik werk bij een redelijk klein bedrijf waar ik veel samenwerk met een klein clubje collega's (man of 8 ) die vaak op verschillende locaties zitten. Omdat we dus zelden met z'n allen op kantoor zijn maar wel veel in projekten samenwerken lijkt Wave wel een ideale oplossing. We gaan het in ieder geval serieus uitproberen zodra iedereen aangemeld is.
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Mooie vragen die beantwoord moeten worden :+
     
  9. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    Als iemand nog een invites heeft... O-)

    Heb ook via XBW me Gmail invite gekregen en maak er tot de dag van vandaag nog altijd met veel plezier gebruik van :cool:8)
     
  10. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde hier! Heb me echt meteen ingeschreven voor de beta toen ik het hoorde via twitter, maar ben toch niet gekozen. :mad:
    Dus als iemand een invite voor me heeft, ben ik je heel dankbaar!
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb googlewave en ik gebruik het nog amper :eek:
     
  12. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je nog een invite? :p
     
  13. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik bied mij ook aan voor een invite! (lijkt me wel handig voor projecten enzoO-))
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik ook! :+
     
  15. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb 12 invites erbij gekregen. PM me je email adres en ik zal je op mijn invitation lijst zetten!
     
  16. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Nice! Heb je een PM gestuurd. As the invites van Google helaas uitblijven:mad:
     
  17. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb je ook een PM gestuurd!:)
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Thanks Roy voor je invite :)
     
  19. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Graag gedaan ;) Ik heb er nog een stuk of 8 over. Als je nog een kennis of wat hebt die het wil gebruiken stuur de e-mail adressen maar door dan zet ik ze op de lijst :) Maar het kan dus alsnog even duren voordat je de invite binnen krijgt!
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    zou ik er misschien 2 mogen, kan ik waven met mijn vrouw :+
     

Deel Deze Pagina