1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Google's augmented Reality bril

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Kevf, 4 apr 2012.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Op Tweakers is net het volgende te lezen en te zien

    bron: http://tweakers.net/nieuws/81131/google-start-pilotprogramma-met-augmented-reality-bril.html

    meer info: https://plus.google.com/111626127367496192147/posts

    filmpje



    ik ben iig flink onder de indruk. Al vraag ik mij af hoe de mensen hier tegenover een dergelijke bril staan icm Google's privacy beleid
     
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.657
    Leuk Bevonden:
    4.774
    Zeker indrukwekkend. Denk dat het in eerste instantie wel enorm wennen zal zijn, maar de mogelijkheden zijn eindeloos. Where do I sign up :D
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Zag toevallig net de video. Ziet er gaaf uit! Alhoewel het wel afwachten is hoe het uiteindelijk zal werken t.o.v. het filmpje. Maar het concept is gaaf, maar niet echt versassend.
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.453
    Ach, die bedrijven weten onderhand toch al meer over je dan je zelf zelfs weet. Die kunnen een heel profiel van je opstellen met dingen over jezelf die je niet eens door hebt of onbewust doet.

    Deze techniek is wel weer tof. Vast weer een uit de hand gelopen hobby-projectje van een Google employee, zoals een aantal andere technieken van ze.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    techniek is zeker erg gaaf. Ik denk trouwens dat dit juist een kans is om het isolatiegedrag (geen normaal woord, I know) wat je vaak ziet rondom mobieltjes (veel lui staren alleen nog maar naar hun whatapp etc) ook te verkleinen. De techniek/kennis integreert zo veel beter met de realiteit.
     
  6. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Kwam vorig jaar met het idee van een Augmented reality bril voor een project voor school, jammer dat we daar niks mee gedaan hadden :mad:. Zou wel super vet zijn dit.
     
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ARB+Fleshlight=winwinwin
     
  8. Wayllts

    Wayllts Guest

    Ziet er gaaf uit! Alhoewel het wel afwachten is hoe het uiteindelijk zal werken t.o.v. het filmpje.[​IMG]
     
  9. KiR

    KiR Opperchief

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    1
    omg:lol:
     
  10. Sarmyn

    Sarmyn Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er gaaf uit! Alhoewel het wel afwachten is hoe het uiteindelijk zal werken t.o.v. het filmpje. Maar het concept is gaaf, maar niet echt versassend.[​IMG]
     

Deel Deze Pagina