1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Google's gratis E-maildienst Gmail, 2799 MB opslagruimte!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door aggie, 1 apr 2004.

  1. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je Outlook gebruikt kun je zowel je Hotmail als je Gmail account erin zetten. Als je dan Outlook opent krijg je dus zowel je Hotmail als je Gmail mailtjes binnen. Voor de Gmail installer moet je ff via je inbox via een link rechtsboven zoeken.
     
  2. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent te laat ;)
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2005
  3. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Consider it done.
     
  4. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, tnx. Maar moet ik nu ook weer anderen in een bepaalde tijd toevoegen of hoeft dat niet?
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Nope niet nodig :)
     
  6. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  7. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Hey, ik zou net een email versturen en ik kreeeg Dit bericht tereug
    Is Gmail nu bij chello geblocked? of ben ik dat?

    En wat is RBL ?
     
  8. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Alleen jou ip is geblokt, van en naar chello werkt prima hier.
     
  9. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    nou ja zeg, Vroeger mocht het nog, vaak emailen als in een gesprek, nu is alles zo negatief en je word gelijk als spammer gezien :mad:

    Even een bericht naar abuse@chello.nl gestuurd, ik laat mij niet een spammer noemen!
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2005
  10. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik hoop snel dat er een soort 'digitale'postzegel komt voor E-Mails. Stel je voor dat als er 1 cent ofzo per verstuurde mail wordt gevraagd dan ben je hooguit een paar euro per jaar kwijt maar hopelijk wel spamvrij, want voor spammers die tienduizende berichten versturen is het dan minder lucratief geworden. Het geld wat dan betaald wordt, kan dan gebruikt worden om het 'digitale postkantoor' draaiende te houden en de rest gaat naar een goed doel. Simpel :p
     
  11. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Grappenmaker, beetje betalen voor e-mail..
     
  12. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    hehe, 1 cent gooi ik meestal gewoon weg
    :D
     
  13. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Tja, dit zal op den duur wel gebeuren. Het gaat niet om grote bedragen en als het dé enige oplossing voor spam is dan zij het zo. Maar er komt gewoon een moment waarop providers het gezamenlijk zo zat zijn dat er een dergelijke maatregel genomen zal worden. Begin 2004 was ruim de helft van alle mailtjes ongewenst. Eind 2004 ruim 80%! Een enorme stijging dus in slechts een paar jaar. En het is toch ook gewoon normaal dat je voor een brief post? En dat is vele vele malen meer dan in dit mail systeem. Bovendien is dit idee al door een boel bedrijven omarmd. Het bedrag wat voor mails betaald zal moeten worden is echt peanuts in vergelijking met wat er door bedrijven voor kopieer en telefoonkosten wordt uitgetrokken én de tijd die mensen bezig zijn met het opschonen van hun mailbox. Misschien dat jij een redelijk spamvrije account hebt maar voor veel mensen is spam echt een probleem wat heel veel ergenis oproept.

    Edit: en je ziet steeds meer dat je voor diensten op internet moet betalen. De tijd van de 'alles gratis cultuur'is wat dat betreft voorbij.
    Of heb jij soms meer vertrouwen in MS' Sender-ID technologie...
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2005
  14. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Zolang het gratis blijft, ja, of heb jij zin om voor elke nieuwsbrief of bestellbevestiging "50 cent p.o.b." te betalen?
     
  15. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Het is niet p.o.b., maar p.v.b. en die ene cent toelsag op een bestelling zal niet veel uitmaken, he?

    Gelukkig is Bill Gates ook een groot voorstander van dit systeem dus het zal er wel komen :+
     
  16. webkem

    webkem Active Member

    Berichten:
    275
    Leuk Bevonden:
    0

    Niet dus...

    Heb het zelf ook, een familie-lid heeft mij laten uitnodigen, je kan meer of gelijk aan 6 mensen uitnodigen om het ook te gebruiken dus, ik vind het een goede emaildienst, beter dan Hotmail en Yahoo!


    misschien staat ditzelfde er al, maar ik had geen zin om alles te lezen!
     
  17. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat staat inderdaad al 30 pagina's terug ja :cool:
     
  18. MennoDePenno

    MennoDePenno HardrocK PosteR

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog meer mensen waarbij de Inbox al een paar dagen niet werkt? (Temporarily Unavailable ofzo :confused: ) Ik vind het erg irritant... want ik heb net gesolliciteerd bij de IKEA en misschien word ik wel teruggemaild :9
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Bij mij doet de Inbox het gewoon.
     
  20. MennoDePenno

    MennoDePenno HardrocK PosteR

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij een vriend van me ook, maar mijne doet het niet, en op zijn computer ook niet.
     

Deel Deze Pagina