In Japan zijn ze fucking populair voor portable cdshit.. Mjah, ik heb n minidisc van 2 jaar oud ofzo Die nieuwe Sony MD modellen zijn wel chill, die comprimeren muziek gewoon zodat er 4x zoveel op kan (wel met ietwat geluidsverlies, maar MP3 is bv 10x gecomprimeerd) alleen heb ik nu ff geen zin om weer bakken met geld aan zon apparaatje uit te geven
Houd je broetje ook van pokemon Dan ken je je lol helmaal op. Met die cd-rometjes die ze voorheen uitgave. PS ik zie ze nog steets ligge bij bartsmit. Dus kijk maar uit
DAMN! Zijn jullie nou echt dom? Die dingen passen er wel in! Kijk; je hebt een groot rondje (daar gaat je cd in) en je heb daarin een kleiner rondje (daar gaan mini discs in!) Gewoon even kijken! p.s; ik deel hiermee mede dat ik me niet aansprakelijk stel voor enige schade door het roekeloos inpleuren van mini discs in je comp! But nobody's that dumb, right?
Ja hee het gaat hier om Wouter's broetje Die weet dat waarschijnlijk niet PS Wouter bedoeld geen cd-rom met laatje maar een open cd-rom. Die bestaan ook ja
MD sux, Mp3 is the future . en dat je die gamecube cd in huis hebt gehouden, khad em al meteen weggepleurt
Als ik de xbox in huis had er gebruik van gemaakt. ZOveel dingen. Als airconditioning, voetensteun, bijzettafel etc. Zie he wel xbox is wel handig. Maar ja koop een cdrom met laadje. Doet ie het tenminste. Waarom zijn die cdjtjes kut, omdat ze niet te kopieren zijn denk ik heh wat al met de xbox al gebeurd is. Maar mensen zullen wel weer zeggen van dat ze het hebben gekraakt. Maar ja mensen gelove oook meteen in een filmpje met dat stomme koekjesgedoe op www.gamers.nl. Ben je ook echt stom als je dat gelooft heh mrhalolover.