1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GOW gears of war clanwereld

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door gekinskedel, 24 aug 2007.

  1. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je eerst even moet aankijken welke teams er allemaal doorgaan met GoW. Je zou ergens kunnen kijken hoeveel animo er is voor een dergelijk GoW toernooi. Nu de vakantie toch echt aan zijn eind is zullen mensen weer meer gaan gamen. Lings en rechts komen er ook al weer steeds meer clans van de grond.

    Clans zijn er genoeg dat zoizo je moet ze alleen voor je toernooi zien te winnen. ^^
     
  2. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    oke, 250.000 mensen na 3 jaar een game is nog wel veel.
    Over die tournooien: Er zijn vast wel in de afgelopen maanden wel tournooien van Halo 2 gemaakt maar er is dan simpelweg geen animo voor!
    Misschien is er wel niks georganiseerd (ik ken dat wereldje niet) maar dat zal dan vast wel een reden hebben!!

    Oke ;)
     
  3. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Enige nadeel is dat clans als paddestoelen uit de grond schieten maar ook echt het levensduur van een paddestoel hebben :9

    Meestal rare naam clans zo noem ik ze maar ff die niet lang bestaan dit is meestal omdat de naam geheel niet is uitgedacht of omdat ze die naam op dat moment vet vonden.

    Khoor steeds vaker als ik op live speel jij zit toch in bla bla bla hebben ze hun Gamertag verandert.
    En dan is het antwoord nee zt ik niet meer in is uit elkaar ik bedoel verander dan je naam niet voordat je wat bereikt heb met je clan...

    Maarja er zijn vele clans gekomen met GoW en ook vele weer gegaan.Waarschijnlijk ook omdat het een teamgame is en je toch afhankelijk bent van je medespelers als hun slecht spele en jij goed dan verlies je alsnog en andersom.

    Zoiets brengt frustratie brengt ruzie ik bedoel toch veel mensen die die shit spelen zijn nog gewoon puber en pubers zijn ook irri 8) altijd dwars liggen etc etc ruzie maken om niks hoppah clan uit elkaar.

    Maarja ik blaat maar door maar wou jullie allemaal gewoon ff laten weten wat ik ervan dacht :b: Succes nog met julie clans en wat jullie willen bereiken, maar denk wel alles ff goed door voordat je de zoveelste clan start zonder toekomst :)

    Greats Wes
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2007
  4. gekinskedel

    gekinskedel c3l Leader

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    waaron maak je niet met 3kings 4.0
    of maak je een ander toernooi?
     
  5. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Onze nieuwe site is nu eindelijk bijna klaar, daar zouden we ook beginnen met toernooien (En nog veel meer dingen), alleen denk ik dat het voornamelijk CoD4 en Halo 3 gaat worden nu.
     
  6. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Kunt ook beginnen met een GoW toernooitje, als voorproefje voor de toernooien die jullie gaan organiseren voor CoD4 en Halo 3. Kun je nu al dingen uitproberen en naderhand verbeteren zodat je bij die 2 nieuwe games al weet hoe je het wilt gaan aanpakken.
     
  7. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    We kunnen het even aankijken, alleen moeten we eerst zien hoe de site in elkaar steekt, en of het makkelijk te organiseren is.
     
  8. Thug life

    Thug life High till i die

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    uT speelt nog wel lang gelede dat we n clanmatch hebbe gehad dus als je n match wilt of n toernooitje hebt stuur me amr n berichtje naar me uT I Unlimited
     
  9. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Nemesis gaan jullie met qG ook Medal of Honor spelen?
     
  10. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Weten we nog niet, aangezien degenen die het wilden gaan doen nu helemaal aan de beta van CoD4 verslaafd zijn, misschien zoeken we een team erbij, of kijken wie daarvoor gaat.
     

Deel Deze Pagina