1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GoW Live 3.0

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 3 apr 2007.

  1. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet wel zeker dat ik het waar kan maken LuNaTiC heeft het hele weekend bij mij gegamed en ik keek,,,,,;)
     
  2. Nano wat ben jij stoer, ik heb de laatste dagen ook in wat games met jou gezeten en je shotgun leek werkelijk HELEMAAL NERGENS op. Dan voelde je zo wat jeuken in je rug en dan draai je je om en zie je daar nano die alles half misschiet :lol:
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    * plaatst zichzelf in een underdog positie

    Team VVV doet puur mee voor het plezier. Terwijl andere teams al volledig op elkaar ingespeeld zijn moeten wij het hebben van de individuele kwaliteiten. Andros en ik game dagelijks met elkaar, maar de overige 4 teamleden ben ik nog nooit tegen gekomen met GoW 8) Het wordt dus een zooitje ongeregeld zonder ook maar enig teamspel, maar wie weet hoe ver we komen. Andros en ik kunnen 'aardig' schieten, en ik weet dat RAZOR echt heel erg goed is, maar het zal blijken hoever we komen zonder training. Heb er in elk geval wel zin in :)
     
  4. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog maar 5 plaatsjes open :)
    @jeepee jah k denk dat ik ook voor spek en bonen mee ga lopen daar :p want met geluk heb ik me xbox net terug. Maar dan heb ik dus 3 weken geen controller aangeraakt:) Maar ach tis ook voor de lol. (niet dat ik niet voor de winst ga)
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2007
  5. owner hoelang is xbox dan intotaal weggeweest? krijg net een email naa 2 weken dat ie eindelijk terug naa zn baasje is ^_^
     
  6. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben hem al kwijt vanaf de 28ste maar ziet er niet naar uit dat ik heb deze week nog krijg. SInds wanneer ben jij hem kwijt? En welk probleem had je (hoveel lichtjes en welke code)
     
  7. Sinds vandaag precies 2 weken geleden... had die 3 rode lampjes error code weet ik eiglijk niet, gewoon hardware fout. Maar me headset was ook een dag voor de crash kapot gegaan
     
  8. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ben ook al met de derde headset bezig...

    Ik had trouwens ook 3 lampjes had die code achterhaald en kreeg(d8 ik) 0020. Daarvan is er nog niet echt bekend wat het is.
    Maar precies 2 weken geleden, volgens mij kom je dan op de 29ste uit. Dan heb je hem sneller terug dan ik... Heb je via UPS gekeken sinds wanneer die in Duitsland was?
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2007
  9. Jaa, en kreeg vandaag deze email:

    Your Xbox Video Game system has been shipped! You can expect to receive it in 2-5 days. Thank you for your patience and get ready to get back into the action! Your shipping information is provided below for your reference
     
  10. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet wachten op die email. Maar had jij tussendoor MS gebeld?
     
  11. Jaa wel 6 x haha, flink vol schelden en je krijgt resultaat. Want een kwartier nadat ik had lopen zeiken kreeg ik deze email:

    We have received your Xbox at our service center. It is our priority to process your Xbox in a timely manner and to get it back to you as good as new. We will contact you as soon as we are finished so you can get ready to get back into the game!

    lol
     
  12. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Je hebt wel gelijk Rbert
     
  13. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ga ik ook is even proberen vanavond 8)
     
  14. su6 :p en het grappige is dat xbox center niet mag ophangen hahaa , je moet zelf altijd ophangen dus je kan zolang doorgaan als je wilt :p
     
  15. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Tsja, maar je kunt door blijven gaan hoe lang je wilt, die call-centres die zijn jou als niet veel meer als een telefoongesprek..

    ene oor in, andere oor uit.
     
  16. En jij blijft een n000b :thumbs: :9
     
  17. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Zelf zie ik qG, RiP, of SG winnen. Hoop SG, weet niet waarom, maar die naam klinkt gewoon lekker geil.
     
  18. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    SG SuPeR GeiLL
     
  19. ja ofniet eh gaylords :p
     
  20. p0wer banana

    p0wer banana Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    als je een wedstrijd wint of verliest dan moet je je punten opgeven welke punten worden hiermee bedoeld de totaal punten vanje team of hoeveel je hebt gewonnen (duidelijke uitleg graag)
     

Deel Deze Pagina