1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GoW Live 3.0

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 3 apr 2007.

1. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dat valt toch best meer !! normaal is het toch 15 dagen

2. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Hij mag 15 werkdagen in duitsland staan. Dus vanaf het moment dat ze hem krijgen daar tot hij weer weggaat daar. KOmen nog 2 keer 2 dagen bezorging en factuurverzening bij. = 4 dagen. Dus je kan hem zo`n 19 dagen kwijt zijn + extra dagen als het vervelend uitkomt op zondag bijvoorbeeld.

Ik kreeg zojuist ook dit berricht :D :

Your Xbox Video Game system has been shipped! You can expect to receive it in 2-5 days. Thank you for your patience and get ready to get back into the action! Your shipping information is provided below for your reference:

Ben hem al kwijt vanaf de 28ste

3. Inf1nity

Inf1nity Guest

Ik zal geen kwaad spreken over Ic3, maar we speelden wel tegen qG, niet tegen RiP ;)

4. SmartieZ

SmartieZ Guest

Feit blijft dat Ic3 Team B van qG versloeg. Toen Team A bezig was bleef er niet veel meer over van Ic3.

5. JeePee

JeePee Guest

Ic3 had z'n zaakjes gewoon goed voor elkaar. Boeie dat je na het toernooi hun team verslagen hebt. Ic3 was gewoon de beste, en niet qG die met veelste veel zelfvertrouwen het toernooi in ging.

6. zlatan188999

zlatan188999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het maakt niks meer uit
    ec pakt nu gewoon de beker :eek:

7. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Feit blijft dat Ic3 heeft gewonnen op het moment dat het er toe deed.
    Maar chill dat je xbox weer terug komt Owner!

8. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    [size=+2]Er zijn nog 6 spots over, kent iemand nog een
    clan die waarschijnlijk nog mee zou willen doen?

Stuur hem dan een message voordat ze te laat zijn.[/size]

Mits de komende 6 spots snel gevuld zijn zal het toernooi volgende week zondag al van start gaan. Duurt het langer zal de kick-off een week later zijn.

P'z Kings

9. Al helemaal nu ik meedoe, de rest maakt gewoon geen kans meer! Als we verliezen nemen we al die tegenstanders gewoon allemaal 1op1 hun host hun map jeweettog :+

10. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Rbert dat is een geniaal idee :9 xD Enne rbert welkom in het team :)

Kings sorry wat zei je?

11. zlatan188999

zlatan188999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja togggggggg :p
    alle tjappies kom 1 op 1 dannnnnnnnnnnnnnn :p
    we spacem em harddddddd

en 3kingz ik zal ff de player matches in de gaten houden of ik nog aparte dutch clans tegenkom :)

12. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    @ Smartiez die 2e match tegen qG van Ic3 deden ik en Negativ niet jij blijft er maar over heen lezen ik en negativ hebben cker wel invloed tijdens een clanmatch

@ KIngs

K heb nog gevraagd:

Faithless die ken jij ook wel tijdens GB die zijn met 7 members maar er zou onenigheid zijn tussen de leider en een speler ( ik zei gelijk kicken die handelen ) maar dat snappen ze niet denkk...

theWORLD die weten er wel van maar moet ze nog een link sturen

Doet R2v niet mee dan??
    Doet RiP B niet mee dan ( ze hebben nu toch 7up )

13. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    R2v, die moet ik idd nog vragen. Maar die weten al wel van dit toernooi af.

14. Ik doe ook mee met me eigen team, alleen nog ff 4de speler recruiten dus..

15. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi man, hoop dat je het snel voor elkaar hebt :)

Trouwens nog bedankt voor het vragen van die andere 2 clans Nano, hoop dat ze besluiten om mee te doen.

16. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Is goed man!!!

Oja vanmiddag viel mn Headset uit tijdens die Annex Match miss d8 je wel van Wrom praat die niet meer ??

Maar k heb effe je mening nodig.. wat vindt je van X-rated Gaming als clannaam??

17. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Is het double elimination? En Boomshot inplaats van Hammer of niet?

Laatst bewerkt: 14 apr 2007
  18. SmartieZ

SmartieZ Guest

We gingen met een terechte hoeveelheid zelfvertrouwen in en hadden de titel zonder moeite gepakt als het team was komen opdagen, het hele verhaal kennen jullie nu wel maar kom nu niet praten dat we terecht verloren hadden. Die titel was van ons en we hadden hem moeten pakken, dom van het team om het op het laatste moment te verprutsen en we met een team speelde dat nog geen één clanmatch gespeeld had. Toen het team wel weer op orde was en iedereen weer fatsoenlijk online was, rematchte we en 3-0'de we Ic3. Simpel as that.

19. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Ik hoor daar alleen maar smoesjes.... Je hebt verloren klaar en hou er nu maar over op.

Deel Deze Pagina