1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GoW Live 3.0

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 3 apr 2007.

  1. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Zijn totaal geen smoesjes, we hadden Ic3 toen ter tijd ook gefeliciteerd met hun win, mensen moeten alleen niet gaan praten dat de win terecht was. Sure, Ic3 speelde lekker en bleef goed bij elkaar, dat wil echter niet zeggen dat qG de win niet verdiende. Als wij niet de pech met de members uit het 1e team hadden, hadden we de titel met gemak gepakt, zoals we de week erop even lieten zien.
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Pech? Pech heb je als je internet eruit ligt, je Xbox 360 gecrashed is, je controller verrot is... niet als je team niet komt opdagen. Ic3 had zijn zaakjes gewoon veel beter dan jullie voor elkaar en daarom is de win van Ic3 ook terrecht. Dat jullie na afloop van het toernooi gewonnen hadden boeit mij niks. Op het moment van de waarheid kon qG niet voor elkaar krijgen wat ze weken van te voren in elke clanthread liepen te blairen en Ic3 kon dat wel. Geen pech of wat, gewoon slordigheid binnen jullie team. Dat is wat qG in mijn ogen zo irritant maakt... als jullie verliezen is er altijd wat aan de hand. Altijd smoesjes. Altijd speelde jullie 'brak (wie zegt dat het andere team volledig op hun kunnen speelde?). Ik heb nog nooit uit jullie mond komen horen 'goed gespeeld jongens, echt netjes'. Altijd moet daar weer achteraan komen ietsvan 'we hadden dit en zus en zo, en anders hadden we zeker wel gewonnen'. Praatjes vullen geen gaatjes denk ik dan. Ik heb jullie ookal weer lang en breed horen praten over hoe jullie gaan ownen op de WCG... nou jongens, laat je verassen ;)
     
  3. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Toch gewoon even je feiten op orde krijgen, op het moment dat we verloren was mijn reactie, 'Netjes gespeeld Ic3, een verdiende win'. Dat ons team niet kon spelen was geen reden dat Ic3 de win niet verdiende, het was ook niet mijn schuld dat het team niet kon spelen. Daarbij deed ik er ook niet moeilijk over dat we niet gewonnen hadden, aangezien het het 2.0 toernooi was.

    Wat ik verder alleen maar zeg is dat Ic3 de win had kunnen zien aankomen, ze waren lucky dat het team niet speelde. Noem het arrogantie, ik ga uit van de feiten, feiten die al lang en breed zijn aangetoond.

    Quotes please. Ik zeg dat we kans maken op WCG, ik weet dat je aardig verrast kunt worden door geoefende LAN teams. Daarbij WCG is nog 4 maanden weg er kan nog van alles gebeuren.

    Now, continue the irritation _0/
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 apr 2007
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Dat zeg ik toch:

    Het woord 'beter' wordt altijd in de context van een mening geplaatst. Van feiten is dus geen sprake. 'Het is een feit dat we beter waren' is net zo dom als 'beter als jou' bij wijze van spreke. Daarbij wordt er bij sport (want gamen is een sport, er is namelijk competitie aanwezig) nooit een uitslag bepaald op feiten. Het leuke van sport is dat je van te voren nooit kan weten wie er gaat winnen. Dus zelfs als in de 2.0 finale jullie A team wel gespeeld had, dan had Ic3 alsnog kunnen winnen :):
     
  5. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    SmartieZ wanneer komt at offline toernooitje?
     
  6. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    T was ook gedeeltelijk team A
     
  7. Lol idd, als ik het me goed herinner was de qG lineup toen:

    Experienz
    Aridity
    Shockerr
    Diszly
    Sub: Voltage

    De hele tijd speelde er dus 2 van het 1e team mee?
     
  8. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Denk 3, want alleen majingoku miste, want marxman zat er nog niet in.
     
  9. Ja maar hun basisteam was 3 spelers geloof ik :9
     
  10. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Ar1d1Ty speelde ook niet alle matches, en DiszLy en ShockeR renden de helft van de tijd als kip zonder kop door de levels heen.
     
  11. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Er kan idd geen uitslag bepaald worden, maar (voorbeeld) als jij je plaatselijke voetbalteam uit de buurt tegen Ajax laat spelen, is de uitslag ook te raden.

    En daarbij, ik spreek over een feit als ik zeg dat we met het échte team Ic3 zonder problemen aanpakten. Daarbij laat ik je nu lekker doorlullen over wat jij er allemaal wel niet van vind JeePee. _0/
     
  12. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Je blijft er maar over door praten eh!! houd nou gewoon eens op en laat het rusten. ga dan zeggen : qG zal er alles aan doen om 3.0 te winnen. Wij ( Ic3 ) wonnen 2.0 klaar k ben het nu echt zat dit is het 3.0 topic en geen 2.0.
    Geef me anders je msn dan praten we er gerust nog over door ;)
    Hoe vaak moet ik dit herhalen die 3-0 was niet tegen het echte Ic3 team en nu kappen
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2007
  13. SmartieZ kan wel goed tegen z'n verlies geloof ik...
     
  14. Smartiez speelt zelf nooit eens, moet je nagaan
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Je hebt kapsones, en je hebt Quality Gaming...
     
  16. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    kapsones=Quality Gaming.....
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Kapsones x 10 tot de macht 38 = qG
     
  18. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    We waren er net mee opgehouden, totdat er weer zo'n wijsneus kwam die even zijn woordje kwijt moest. Die heeft z'n zin nu ook weer kunnen we mooi verdergaan ;-)

    Quality Gaming staat precies waarvoor het staat, Quality Gaming dus.

    De rest is allemaal flame, en dat hoort er nou eenmaal bij. Mensen die daar niet tegen kunnen kunnen gewoon maar beter een balletje gaan trappen of een kaartje leggen.
     
  19. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Haha je zit er echt mee ofniet? Prachtig dit..
     
  20. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Op zijn minst :)

    Het staat waarvoor het staat alleen het past niet bij jullie. Dit moet jou nieuwe GT worden: KapsoneslijerDieNiksUitvoertEnTogPraatjesHeeft.
     

Deel Deze Pagina