1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GoW Live 3.0

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 3 apr 2007.

  1. haha echt vet dit bek vechten gaa door aub
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Niet echt, maar ik zou het heerlijk vinden als jullie niet als winaar uit dit toernooi komen :)
     
  3. Jeepee k ga me best doen voor je ;) lol
     
  4. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    ALS! qG geen kapsones heeft zijn ze wel arrogant tenminste smartie wel, wnat quality gaming staat voor quality gaming.....
     
  5. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Pardon jij post wat irriterend over Ic3 exact 4 minuten voordat ik iets ging antwoorden dus wat je zegt is gelul
    of was je net in die 4 minuten gestopt8)
     
  6. Ik verheug me er nu al op dat qG dit toernooi niet wint en dat ze dan weer met zo'n kutverhaaltje komen!

    Dan krijg je zoiets als dit: Ja maar MajinGoku was net terug uit z'n werk en hij was hartstikke moe dus hij speelde niet goed en Experienz z'n controller viel 3x uit! Toen MarXmaN 1op1 kwam in een beslissend gevecht kwam z'n moeder net de kamer binnen en begon tegen hem te praten dus hij kon hij zich niet helemaal concentreren! Voor de rest was er iets mis met het internet van Aridity en had hij enorme lag. In principe heeft qG dus niet verloren want als er geen rare dingen gebeurd waren hadden we toch gewonnen!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 apr 2007
  7. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Laten we dan allemaal ons best doen en zorgen dat ze niet eens door de poules heen komen :p
     
  8. Toomzor

    Toomzor Active Member

    Berichten:
    340
    Leuk Bevonden:
    0
    Woow, wat een quality Haat ( qH ) hier 8)

    Ik zeg gewoon, mogen de beste winnen ;)
     
  9. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha hier moest ik hardop om lachen :lol: Maar tijd zal het uitwijzen...

    Wil dat die laatste 5 spots snel gevuld worden zodat ik de wedstrijdschema's voor volgende week kan gaan maken.

    Zag overigens een vraag of het dubble elimination wordt. De teams die na de poule ronde afvallen zullen alsnog in een knock out belanden. Je bent dus niet na 3 matches klaar.
     
  10. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja Pine en ik zaten er over aan het praten:

    40 teams

    2e ronde zijn er waarschijnlijk 20 teams over en dan 10 en dan 5 dus je loopt dan vast

    of doe je het zo:

    40 teams 2e ronde 20 teams + 4 wildcards dat er toch 24 teams door gaan.
    24-12-6-3 loop je weer vast ???
     
  11. Ooh Nano en Pine jullie zijn zo ontiegelijk slim, hierover was nog nooit nagedacht! Het hele toernooi gaat nu vastlopen man, ik denk dat er idd met wildcards gekloot moet worden!




    hierover is allang nagedacht.
     
  12. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Hmm wat doe jij meer dan mij? Verliesen oh ja. Ik speel Call of Duty en heb daarmee meer matches gewonnen dan jij ooit wint op GOW. Daarnaast leid ik een clan, een clan die het op 3 spellen goed doet, een clan met 24 members en 3 sponsors.

    Wat deed jij ook weer? Deze Clan Forums gaan hier alleen om GOW, onthoud dat er ook nog andere spellen gespeeld worden op Xbox Live dan alleen dat spel ;-)

    Daarna, mogen idd de beste winnen, ik geef er niet veel om als we de titel niet pakken, de statics op GameBattles en ConsoleGaming is onze focus.

    Lekker bezig jongens, allemaal roepen dat ik mezelf belachelijk maak terwijl we hier met z'n 10en aan het reageren zijn als 5-jarigen. GTST-Topic hiero.
     
  13. Ooh dus je geeft er niet veel om als je het toernooitje niet wint, jullie spelen voor GameBattles en ConsoleGaming. Haha, anders ga je jezelf alvast even indekken voor als je het toernooi verliest.
     
  14. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Lees het 2.0 Topic eens even goed door ;-) Gaf ik er toen veel om dat we de titel niet hadden? Ik vond het alleen jammer van ons team..
     
  15. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Eh jongens serieus wat zeuren jullie man het geeft SmartieZ en de rest van qG geen ene reet als we dit verliezen, we bewijzen ons toch meer dan genoeg op gB en hopelijk ook consolegaming. We hebben van iedereen gewonnen die mee heeft gedaan aan 2.0, miss niet in het toernooi zelf maar wel op gb dus Ftw! zit niet zo te zeuren joh.
     
  16. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    AAAaaahahaha jij verdient echt een lintje vriend :9 Wat een mop, echtt Rbert, je overtreft jezelf weer :b:
     
  17. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik bedoelde double elimination brackets, dus als je bij de poule eruit ligt lig je eruit gewoon uit. Maar als je tijdens de bracket 1tje verliest kan je nog steeds winnen, ookal is het wel moeilijker.

    Ten eerste het GoW team heeft jou egt niet nodig hoor, volgensmij vinden ze je alleen maar irritant, al dat geroddel over jou enzo. Stoer dat je met CoD meer matches hebt gewonnen, nu ben je egt een gangster net zoals op die foto :x En wij reageren op jou domme praatjes.
     
  18. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    1. Je weet niet waar het GoW mij allemaal voor nodig heeft, als je wilt weten hoe het team over mij denkt vraag dat dan even aan het team ;-) in plaats van dat 'volgens mij' gedoe want daar wordt niemand wijzer van.
    2. Ik schep niet op over mijn matches, ik verdedig me alleen als je zegt dat ik niks doe ;-). Ik doe meer dan iemand anders in qG, alleen niks op GoW.
    3. Je bekijkt die foto maar zoveel je wilt, die foto is uit 2003, net nadat ik hem voor de eerste keer hard spacete. Als je maar even weet dat ik net zo hard lach als jou en ik er helemaal niet mee zit ;-) Waarom zou ik die foto anders versturen naar iedereen ;-). Als je echt zo graag wilt zien hoe ik eruit zie dan kom je me wel tegen bij de WCG qualifiers.
     
  19. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok @ iedereen even kappen met die onzin. Dit is geen ik own jou nee ik own jou topic. Of met ze allen op qG topic. Ik report een willekeurige post en hoop dat alle onzin weer wordt gewist. Je mag hier praten over het 3.0 toernooi maar niet over oude wedstrijden in het verleden of wie er beter is dan wie. We zien vanzelf wel wie er wint...

    Hou het ff gezellig graag dank u^^

    Over de wedstrijdschemas: Daar is idd al over nagedacht. Er komen 8 pouls van 5 teams per stuk. De eerste 2 gaan overal door. Er wordt dus verder gespeeld met 16 teams. We spelen verder met een knock out systeem. Dus 16 - 8 - 4 - 2 - winnaar

    Met de 24 teams die afvallen tijdens de eerste ronde wordt er trouwens ook verder gespeeld.!! :)
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2007
  20. I Nero

    I Nero Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    laat die schema's maar snel komen
     

Deel Deze Pagina