hmm dan worden de poules al moeilijk om door te komen!!! K denk dat ik wat slechte clans ga vragen om mee te doen
Hier gebeurd dus precies hetzelfde als 6 pagina's terug tussen pine en mij. Hou gewoon allebei op jongens, mensen irriteren zich er aan en je verkracht het topic. Voor de duidelijkheid: Pine en Smartiez. Niet om kinderachtig te doen, maar elke post van jullie over deze kwestie zal vanaf nu gereport worden. Denk dat de mods ook al wel zat zijn.
Even ter informatie: we staan nu op 36 teams. Ik weet dat zoizo 1 team zich nog inschrijft. En er doen nu al 200 spelers mee in dit toernooi Nog 4 teams en dan gaan we beginnen!!
Er is nog maar 1 plaats over!! als je nog wilt meedoen schrijf je dan nu in!!! Ken je nog een team dat graag wilt meedoen. Dit is de laatste kans!! (ALs dat plaatsje gevuld is kan je je overigens nog wel opgeven. Namelijk voor eventuele reserve teams bij uitval.)
Ik heb WD Massive op de hoogte gebracht en hij gaat zich inschrijven. @Nano: Nee zeker geen 2 teams van WD, zijn veel mensen weggegaan, hij kan net 1 team opbrengen denk ik.
Dankje Concept om iets wat niet waar is in 3 topics te verkondigen. Ik had RiP 2 allang doorgekregen en die stond er dan ook al een aantal uurtjes bij... We hebben dus nog steeds 1 plaats vrij!!! ps: voortaan gelieve even te w8ten op een officiele aankondiging van mij of kings. (aangezien er tot vanochtend nog bij stond 40 is Voorlopige max aantal teams. Inmiddels is het de max maar toch. Jah ik heb het gezien ik denk er nog over of ik het nu moet veranderen of wanneer jullie het daadwerkelijk hebben gedaan. Maar komt zoizo goed.
Ja sorry gaste maar k deed die shit altijd hierzo en nu blijkt revenge t al neer gezet te hebben in een actieve bui, kan ik dan ook weinig aan doen eh