1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GoW Live 3.0

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 3 apr 2007.

  1. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Leuk Rbert leuk effe on-topic vriend ;)

    Wanneer kunnen we de poules ( ingevuld ) verwachten??
    Wil jullie niet op stang jagen ( it's already going that great )
     
  2. Ik verwacht dat we klaar zijn over maximaal 3 (werk)dagen. Ik ben blij als we door de poules heen zijn want dat is het meeste werk van dit hele toernooi. Persoonlijk denk ik dat het vanaf de tweede ronde makkelijker word. Al moet ik dat niet te vroeg zeggen want dan spelen met met 2 knock outs langs elkaar heen. Namelijk met de beste 16 en ook met de 24 afvallers. (En we zijn ervan op de hoogte dat Een knock out daarbij niet uitkomt :))

    Ik neem aan dat dit duidelijker is dan de eerder geposte schemas? VOORBEELDSCHEMA:
    (data`s en poule indeling zijn overigens nog niet gebaseerd op de werkelijkheid)








    Wedstrijdschema
    WedstrijdenMatch 1Match 2Speelt niet
    1e 22 April, 19.301 vs 23 vs 4 5-
    2e 22 April, 21.001 vs 32 vs 5 4-
    3e 29 April, 19.301 vs 43 vs 5 2-
    4e 29 April, 21.001 vs 52 vs 4 3-
    5e -- April, --.--2 vs 34 vs 5 1-
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 apr 2007
  3. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    3 werkdagen is al snel!
    Maar word de bracket van de poules winnaars een double elimination bracket?
     
  4. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Worden er allemaal teams in de grabbelton gegooit en er willekeurig 4 uitgepakt, of kiezen jullie bewust 4 teams per poule, of wat?
     
  5. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    We gebruiken een totaal eerlijk (door mij bedacht) geniaal uitgewerkt en systematish plan:+

    We doen het zo: (even snelle uitleg) ik geef alle teams een willekeurig nummer. Vervolgens zet kings deze (zonder dat hij weet welk team welk nummer meedraagt) deze in pouls.


    Let dus op het huidige teamnummer is niet het teamnummer dat je straks gebruikt.
     
  6. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    netjes uitgewerkt Owner. Kwestie van even uitschrijven ofniet? :)
     
  7. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    je heb jezelf weer overtroffen Overlord :9
     
  8. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje :) jah tis kwestie van uitschrijven en van tijd maar is zeker wel leuk om te doen. (zeker als je toch geen xbox hebt :9 )

    Danku ^^:cool:
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2007
  9. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Ik heb vraag

    NK-gaming = zondag

    Toernooi poule rondes = zondag


    Valt het kwartje? qG is er niet, RiP is er niet (A team dan) en nog een paar teams niet
     
  10. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Over welke zondag gaat het hier?

    Ps er wordt ook op maandagen gespeeld (en eventuele andere dagen)
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2007
  11. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    k

    ("je heb te weinig letters ingevoerd, voer er minstens 2 in")

    ok
     
  12. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft gelijk.. zit nu bij de jongens van pG en ze zeiden net ook al tegen me: 'We kunnen zondag helemaal niet want dat is het GoW dag op het NK'.

    Denk dat we het naar maandag of de week erna moeten verschuiven..
    Ligt eraan hoeveel mensen er op maandag kunnen spelen.
     
  13. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    En de mensen die niet met NK meedoen kunnen gewoon zondag wel eh!!
     
  14. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan maandag niet.. Volgens mij gaan er heel weinig clans naar dat NK dus kunnen die andere gewoon op maandag spelen toch.
     
  15. Ja echt jonge, voor zover ik weet gaan er heeeeel weinig clans naar dat NK, ik denk dat de matches gewoon doorkunnen gaan. De NK gangers kunnen hun match dan later spelen ?
     
  16. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje jammer. Maar ik had er al rekening mee gehouden dat we de week erop pas zouden beginnen.

    @kings ik heb even 10 minuten van je tijd nodig kom ff op msn plz ^^
     
  17. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee sorry benc... Maar mensen hebben gelijk dat er gewoon gespeeld kan worden. Moeten de teams van tevoren even aangeven of ze wel of niet op zondag kunnen spelen.

    Kunnen ze niet kunnen we overleggen wanneer er wel gespeeld kan worden. Tot woensdag moet lukken toch :)
     
  18. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Het NK-Toernooi wilde ik heen maar alleen de 1ste team Gaat van RiP heen de rest van het 2de team kan niet :'-( wilde ook Graag naar het Toernooi www.argaming.nl maar ook daar wordt het 1ste team Gestreken. Maar ja Als er Halo 3 Tournaments komen daar zal ik zeker heen gaan. :)
     
  19. Sooo dat toernooi van argaming ziet er echt bagger uit. Heb trouwens gehoord dat het NK Gaming ook niet erg professioneel is..
     
  20. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    NK is best wel netjes geregeld, het lijkt alsof er weinig teams meedoen maar er is een boel niet geupdate. Ach we zien zondag wel.
     

Deel Deze Pagina