AR Gaming ziet er beter uit dan NK, bij het NK toernooi staat bijna geen informatie. inT doet misschien wel mee aan het AR toernooi. NK is kut man egt geen informatie! Egt vaag allemaal.
Ik heb hier de poule indeling voor me neus staan!!! Ik moet zeggen een leuke indeling. Zit 1 dingetje in dat misschien niet zo leuk is maarja jammer dan. Alles is uitgeloot. Om het systeem even kort uit te leggen> (tis wel vrij lastig) Ik heb De nummers 1 tm 40 in een willekeurige volgorde gezet. Vervolgens heb ik deze lijst naast de lijst gelegt met de 40 teams. Ieder team kreeg dus een bepaald nummer. Kings heeft vervolgens 5 willekeurige getallen in 8 verschillende groepen gestopt. Aan de hand van mijn lijst heb ik die dan ontleed en zo ontstaan de poules. Een volkomen eerlijk systeem lijkt me Ik ben nu de enige die de poules voor zich heeft want kings is eten
We hadden 1 probleempje dus er wordt nog een switch gemaakt. Een A en een B divisie zaten bij elkaar. Dus we moeten wat veranderen...
De poule die Team DtS deze keer heeft is chiller dan de vorige keer. Toen bij HLH en qG, nu bij uR, Saint, VVV en USC
Dat zeg ik niet, onderschat nooit je tegenstanders. Meeste hebben we wel al verslagen, maar VVV heb ik nog nooit meegespeeld en hoe de andere clans nu spelen weet je ook niet he. Maar het had moeilijker gekund
Alleen risico vanuit VVV, voor de rest piece of cake Ohja, ik heb btw opnieuw een puntje van kritiek (opbouwende dan eh ) De 2e ronde is op 29 april, in de meivakantie....hoeveel gaste denk je dat er dan wel niet zijn (waaronder ikzelf, lekker naar spanje voor een weekie).
De van inTensiVe GaMing is ook wel door te komen alleen tegen pG zal het moeilijk worden van RL weet ik niet hoe ze spelen en die andere 2 verslaan we wel
RL 2x 3-1 gewonnen. Ze gaan slechter spelen als ze aande verleizende hand zijn. en zijn heeel goed met Sniper