Je 2e team is nog niet eens compleet Oja en je hebt bij team inschrijvingen Schokerr geschreven ipv Shockerr
Hij is gewoon schokkend goed En deadzon3, dan schrijf je je tog in voor individuele handel, of doe try out bij RiP
Chill uit, zit je maar te fucken. Jij hebt net als joene ook geprobeerd een GoW toernooi te starten, vandaar dat ik een parodie maakte (ben ik nu me grapje uit aan het leggen?)
Ow nog iets, zijn er al mensen die de regels gelezen hebben? Zoja, zijn er nog dingen waar jullie tegenaan gelopen zijn? Dingen waar jullie het niet mee eens zijn of zoiets hebt van: 'Waarom dat?' Laat even weten!
Hoop het ook niet, maar denk dat (ondanks dat het in het beginpost stond) veel mensen denken van wel.
Als de meeste mensen nou gewoon ff naar iedereen in hun Friendlist hier over verteld komen we al een eind.
Inderdaad, spammen die zooi. Gooi de link van het subforum in een message en contact clans. We moeten er wat moois van gaan maken!
Jah dat is ook dubbele host. Maar goed dat je het zegt idd. Kings ik geloof dat iemand even een puntje moet gaan aanpassen in de regels
ik denk het niet, in principe is het toegestaan. Probleem is alleen dat de internet verbinding er zo hard op achteruit gaat dat je geen acceptabele host kunt krijgen. Het gaat dus niet op.
Nou ja, ik had laastst 3 gasten hier, en hadden ook allemaal xbox bij zich, ligt gewoon aan hoeveel je conectie kan hebben, heb 1000 kb/s down en 200 up wat toch makkelijk 5 a 6 xboxxe online betekent
Ja joh, waarom geen 12 online. M$ geeft als specificatie van XBOXLIVE een minimale upload van 180kbs/upload. Dat je met z'n 3en online kunt gamen bij jou kan wel kloppen, het wijkt altijd een beetje af, maar reken maar niet op 6 360's. Daarbij, regels zijn perfect in orde, dubbelhost moet even iets over verzonnen worden. Misschien een systeem dat als er problemen zijn een van jullie 2 (3kings, owner) een match host. Doen ze bij bv. Gamebattles ook in de play-offs.