DDC - Dark Destruction Clan DDC Legendary DDC Deadwaker Aloisss X NL DF Darksephi X7 Matthijs86 Den82
wij kunnen neit spelen op dinsdag omdat ik en nog een member een rpoefwerk meoten leren voor de volgende dag dus ik zou graag de match tegen uR uitstellen naar de zaterdag.
Team 14) Shockwave - Wildsurf - Obscure Thing - Innocent Smile - SHELLFISH NL - Lexmaster NL Wildsurf bestaat niet op xbox live? En dat is hun leider, wie moet ik dan toevoegen? Heb atm. Obscure Thing toegevoegd.
Ja doe dat Toomzor.. probeer gewoon z'n teamgenoten of probeer via z'n teamgenoten achter z'n naam te komen. Heb alle contactpersonen geprobeerd en er waren er 2 die niet bestonden (+ die van Snipzhots maar die wist ik toevallig uit m'n hoofd).
Wedstrijd: DtS vs. WD Datum: Woensdag 18 april 21:15 Uitslag: Host: Mansion 5 - 3 Offhost: Canals 5 - 4 Uitslag in matches: 2-0 voor DtS
Je kan natuurlijk altijd eerder spelen dan de algemene tijd. Nano ik ga nu naar sgool ben 14:05 uit dan ga ik pokeren tot 16:00 en dan ga ik de auto wassen en dan met jou 360en!
Die match die DtS Rick NL heeft gepost kan niet voor het toernooi zijn. WD zit niet eens in de poule bij DtS.... stelletje tjappies. @Pine Het is best of 3 ja.............