Rbert ik hoorde van DtS I HiTmaN I dat jij ons had uitgedaagd voor vandaag? Zo ja hoelaat?? voor GB? of iets anders?
ik meot in de poule tegen qG, maar deze kunnen al gelijk de aangegeven datum niet spelen. Dan wilde ik zondag spelen, maar dan kunnen ze ook al niet. Nu blijft zaterdag over, maar ik weet dan niet zeker of al mijn teammates dan kunnen. Wat als er één niet kan op zaterdag? Wij kunnen verder wel van zondag t/m dinsdag.
Lolz sinds wanneer spelen jullie voor GB? Alleen Sub staat daar tog ingeschreven ofniet? En tegen WD was dat voor GB?
deze week zaterdag kan ik niet maar ik vraag wel om zondag te kunnen spelen deze week als het goed is?
Jongens ik weet dat het een beetje behelpen is op het moment, maar de gamertags van je 2 tegenstanders zijn bekend + hun contactpersoon. Er is een streeftijd neergezet, kun je dan niet? Prik dan ergens tussen zondag t/m woensdag een tijd dat je beide een best of 3 (!) kunt spelen. Krijg je dit echt niet voor elkaar stuur me dan maar een message.
B-Shit. Ik gaf aan dat ons team klaarstond van afgelopen dinsdag tot volgende week woensdag, met uitzondering van zaterdag en zondag omdat dan de NK-Open in de planning staan. Jij gaf aan heel deze week niet te kunnen dan blijft alleen maandag-dinsdag-woensdag over. En laat maar iets weten dat sub ik wel voor Majingoku.
Dit is letterlijk gekopieerd uit mijn inbox op xbox.com en jullie kunnen ook zaterdag en zondag niet, dus blijft alleen woensdag over. Helaas is dan voetbal training en zal dat niet gaan. Dus ik zal 3Kings wel ff pmen. PS: NK-open welke sport?
Moet je conncecties voor hebben en geen freewebs gebruiken @ DtS Rick NL: Fix jij de datums om te spelen of komt Sub hier ook wel eens kijken?
Ey jammer dat DtS ineens niet meer kon gister. Maar die match komt er nog wel een keer toch ^^ Naja ik ga me matches maar is regelen voor het toernooi