1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GoW Live 3.0

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 3 apr 2007.

  1. Haha klopt wel, k hou van overdrijven. Maar waarom moet je microsoft nou weer M$ met dat geld tekentje schrijven hahaha
     
  2. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan zal de match inderdaad hoogstwaarschijnlijk door mij gehost worden.
     
  3. Oke lijkt me een acceptabele regel. Maar van de 4 spelers in het team moet toch wel een fatsoenlijke host zitten denk ik altijd....
     
  4. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    In 2.0 is gebleken dat dat niet altijd zo is jan... denk aan kS vs Ic3 + eC vs qG
     
  5. I 4AG Leader I

    I 4AG Leader I 1 Shot 2 Kills

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    :9 ok jonges succes verder hier bemoei ik me niet meer mee. Ik wilde alleen ff duidelijk maken dat die regel raar is, maar had verder geen bedoelingen. En was zelf van plan om wel met twee man op één connectie te gaan. Maar goed :b:
     
  6. CoNcEpT

    CoNcEpT Guest

    Doe je best, dan nog winne we :)
     
  7. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha zo mag ik het horen!
     
  8. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    1. Vette sig 3Kings
    2. Dubbelhost is gay, degene die dat doet moet afgemaakt worden
    3. Laat anders de hosts even een testje posten hier op het forum:

    • Ga naar www.speedtest.net
    • Klik Amsterdam aan
    • Laat de test z'n ding doen
    • Selecteer als het afgelopen is de Forum Copy Knop, en plak die vervolgens hier even (CTRL+V). Als voorbeeld heb ik de verbinding die mijn router doorswitcht naar mijn 360 even getest en dat ziet er dan zo uit:

      [​IMG]

      (ik heb mijn internetverbinding met standaard snelheid gesplits. Zo krijgt mijn 360 nooit meer dan 160kbs/down en 75kbs/upload.)


    Op die manier kunnen beide teams met gemak akkoord gaan, en zo hebben de admins ook een idee van wat er aan de hand is..
     
  9. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    1.) idd
    2.) idd (maar jongens plz geen reacties posten in inschrijftopic moderators hebben al zo`n 10 berrichten moeten verwijderen...) Heb je iets te melden doe dat dan hier. (ook al slaat het op dat topic)
    3.) Smartie we hebben het systeem even grondig getest. En we hebben er over nagedacht maar het gaat niet werken helaas. Toch goed dat je het even melde!
     
  10. Is dit stoer? Wat een kutping trouwens?

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 apr 2007
  11. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Niet stoer wel appart, je upload verdubbeld je download. Naise!

    BTW, alle details voor het nieuwe speltype annex op gears of war zijn bekend gemaakt. Ik heb een nieuwspost op onze site gemaakt waar alle info te lezen is. HIER dus. Is dit niks voor GoW 3.0 of weten we zeker dat we bij Warzone blijven?
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Nou, laat mij maar hosten :+

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 apr 2007
  13. Snap geen reet van mijn connectie, die download moet eigenlijk 5x zo snel zijn... versatel zuigt mannen. Annex kan best leuk zijn, maar ik denk dat het het beste is dat het GoW 3.0 gewoon warzone wordt, aangezien niemand nog niet veel heeft kunnen oefenen met Annex tegen die tijd.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 apr 2007
  14. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Mow die test is een beetje typish ik heb hem denk ik 20 keer gedaan. Ook met moskou enzo. En ik heb in frankrijk een betere connectie dan in amsterdam. Echt 10 keer zo goed ongeveer. En de andere keer is dat weer anders. Dusjah ...
     
  15. Ooh oke, zal wel niet aan mij liggen dan = ) En ga eens werken joh, er is weer een nieuw team bij pik! :p

    Edit: Die test is idd een beetje typisch, ik heb hem nu (later op de dag) nog een paar keer gedaan en mn download is opeens veeeel sneller.

    Parijs ownt.
    [​IMG]

    Wormerveer ownt nog harder.

    [​IMG]

    Amsterdam zuigt.
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 apr 2007
  16. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb pauze 8) mare het ligt niet aan jou tis gwoon 1 grote connectiecutzooi op die site.
     
  17. Ja check mn post nog eens, heb m ge edit.. mn speedtest van parijs in vergelijking met die van amsterdam..
     
  18. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik had precies hetzelfde. 8)

    Jammer dat 1 team zich heeft moeten terugtrekken al. @iedereen blijf reclame maken he ;)
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    In Amsterdam is je ping anders wel lager dan in Parijs. Denk dat dat toch belangrijker is dan je download speed. In Parijs was mijn ping overigens 19 ms. Vrijwel geen lag dus.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 apr 2007
  20. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap de ballen van dat ding, de ene keer had ik 7000 kb download (hoor 20.000 te hebben) en de andere keer had ik maar 2.000 kb.
    En dan heb ik het echt over 2min later en op dezelfde server....

    Zal wel aan mij liggen maar volgens mij is het gewoon een soort gokmachine.
     

Deel Deze Pagina