1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GoW Live 3.0

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 3 apr 2007.

  1. Massive

    Massive Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand weer voorspellingen doen over wie er gaat winnen?

    Trouwens, bij de winnaars league is Wardogs fout geschreven, er staat War Doggs
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2007
  2. Kleine teaser, kans is groot dat de finale in de bios gespeeld gaat worden. Donderdag 11.00 gesprekken hierover met de juiste mensen ;)
     
  3. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Relaxt! Topic ziet er netjes uit Manager!
     
  4. Thnx ik ben er druk mee bezig geweest ;)
     
  5. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje Owner, doe jij het verliezerstopic even?
     
  6. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker netjes gedaan.
    En het is echt een top idee die lan voor de latere rondes. Ben benieuwd hoe het loopt donderdag. Hou jij me op de hoogte kings :)

    Komt goed houd ik me vanavond mee bezig.
     
  7. Damn ik wilde net gaan kloten met dit profiel om je de verliezerspoule te laten maken. Ga je ineens aardig lopen doen...

    Hond
     
  8. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga nou maar van dat profiel af je we spammen alles vol hier :9 slecht voorbeeld hoor.

    Poesje
     
  9. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaja ik ben er al af, ben te lui om terug te wisselen vaak (stiekem wil ik gewoon interresant over komen).

    Maar ik moet eerst Mirik spreken, ben er trouwens pas net achter gekomen dat het een kerel is. Ben even terug aan het denken of ik niet een paar iets 'te' aardige emailtjes gestuurd heb...
     
  10. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje over de winnersleague:

    Tussen de rode lijntjes staan 4 teams, betekent dat dat als je je match wint, dat je dan tegen de winnaar moet uit die andere match die bij jou dan tussen de lijntjes zit...Lange rare zin zeg :9..

    Dat zou dan in mijn geval SG of DBS zijn, of gaat het niet volgens dat systeem??
     
  11. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed gezien timbo, het is idd zo.
     
  12. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    We zijn door\o/

    xHLHx jullie gaan zo zwaar verliezen...
     
  13. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    We zullen wel zien.
     
  14. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha dat is echt te grappig :D had het even gevraagt :+
     
  15. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    \o/ \o/ Ik had hem op de Gameplay '06 gezien \o/ \o/
     
  16. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    WTF is dit, 3kings wilde niet spelen en dan zij wij 2de ga tog weg man. Hoe bedoel je vriendjes politiek. We hebben ook 1000 messages gestuurd naar RL en die antwoorden gewoon niet dus dat is al een free win en dan staan we gelijk en moeten jullie wel spelen.
     
  17. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Als pG en RL niet willen spelen krijgen jullie tog 2 free wins? Dus 1e plek?
     
  18. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer jezelf er even buiten te houden master. Je kent de feiten niet, wil de details weten? Stuur dan even een pm. 1 feit is bijvoorbeeld dat inT en pG wel degelijk wilden spelen maar er het er aan beiden kanten herhaaldelijk niet van gekomen is.

    Nu is de poulefase afgelopen en wordt er niet meer voor gespeeld. Dit is niet mijn beslissing geweest overigens, maar er is wel van tevoren voor gewaarschuwd.

    Hoogstwaarschijnlijk krijg je nu weer een beschuldigende post van Pine en moet ik mezelf weer heel hard in gaan houden om niet meer te reageren. Maar het zij zo.
     
  19. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Persoonlijk vind ik het niet zo erg maar ik speel liever tegen diegene die 2e is geworden in Poule a ( zo denkt Pine er ook over )
    Laten we gewoon een 1 match spelen ( 3maps ) wie wint staat 1e in Poule E
    Wij hebben meerdere malen via live pG uitgenodigd ( ik zelf ook via dit forum )
    3kings zei: "Pine en ik Regelen wel wat" Het is nooit gebeurd gister wilden we weer spelen en toen kwam het er weer niet van en moet Pine weer Contact met pG zoeken ook heb ik het aan pG montana gevraagd en die zei dan weer ga naar 3kings...

    Er komt gewoon niks van tercht wij willen die Foking 1e plek in poule E, En we kunnen er niet eens wat aan doen
     
  20. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie willen gewoon niet tegen ons. Lol

    Maar moet Overlord dan niet beslissen wat er moet gebeuren ofzo
     

Deel Deze Pagina