LMAO, en nee de engelse hebben niks meegespeeld want: SMARTIEZ SPEELDE MEE TEGEN GAS, en al zeg ik zelf, ik speelde wel de beslissende factor LMAO qG I MicroZ uit ons team en qG I SyZyGy uit ons team: qG I Maj1nGoku qG I EXp3r1EnZ qG I Ar1d1Ty qG I EviL B U U qG I TrueKillaH qG I AbSyInTh je las hem verkeerd 3Kings, je dacht dat AbSyInTh vervangen werd door MicroZ terwijl dat andersom was MicroZ is namelijk uit ons GoW team en komt pas weer terug met Halo 3.
qG is dit om het duidelijk te houden? Achja het houd ons bezig.. Verder zijn er 2 wedstrijden niet gespeeld vanavond jongens? Of zijn die nog bezig/niet gepost. Het gaat hier om: -Humanity`s last hope vs intensive gaming -Team Xtreme vs Angels of Chaos Tevens is alles updated: zie winnaars leaque topic
Van HLH wist ik het, dat is in overleg met mij gegaan. Tx vs AoC weet ik niets van, zal vanavond even informeren. Tijd zat deze week, kwam net bij m'n school aan (maandag ochtend) en kreeg te horen dat ik een week vrij was/ben. Kan erger
over die match van Tx vs AoC had ik niet gereageerd die avond omdat het pas half 11 was voordat we klaar waren. dus heb ik het vananochtend pas neergezet.
Ok is geen probleem. Irritaties zijn begrijpelijk. Zeker als het om een map gaat als rooftops Maar gefeliciteerd met je win! Ziet eruit als een spannende match met 2 keer 5-4. Gelukkig nog een team dat als 2de eindigde in de poulefase en door is^^
Ik had het wel verwacht, geloof dat ze wel vaker van Tx (Dts) gewonnen hebben in het verleden. Maar ben allang blij dat alle matches zonder al teveel problemen en optijd gespeeld zijn. Heeft het spammen over xbl toch nog nut gehad
bedankt, we hadden al 2 friendly matches tegen Tx gewonnen. maar dit is de beste tot nu toe wel rot dat hun maar met zijn 3en waren want bij ons waren er 6 online dus moesten we wel kiezen wie er mee moest doen.
Netjes! Lolz jullie kozen zeker rooftops? Is hun slechste map, verbaasd me niet dat ze daar op hun host van verliezen. Jammer dat ze op Tyro niet wonnen maarja. Veel suc6 AoC!
Lolz jullie kozen zeker rooftops? Is hun slechste map, verbaasd me niet dat ze daar op hun host van verliezen. Jammer dat ze op Tyro niet wonnen maarja. Veel suc6 AoC![/QUOTE] rooftops is gewoon onze beste map offhost
maare jongens AoC speelde met verkeerde spelers. Wij hebben hier foto's van maar dit zul je nog wel horen owner.