Hebben die dan mensen uit Benelux die kunnen hosten? Vraag dan ook meteen iG, dat ze maar weer ff potje Gears gaan doen dan.
Ja het staat al een tijdje in de agenda van geldrop/mierlo maar toen zei ik dus ook al dat het nog best lang kon duren. Maar nu komt het moment dus! Heb er nu al zin in, noooit meer lag!
Nee is nog niet bekend. DR zal nog wel mee doen de nieuwe kS en eC komen er ook nog bij. Verder moet ik DDC nog even vragen. En ik ga ook nog ff kijken of SE mee wilt doen. ^^ edit: ik verwacht ook nog wel dat de "nieuwe" qfp ook nog mee gaat doen.
heb ook een berichtje gestuurd naar iedereen in mijn vriendlist en daar zitten een aantal clans bij die hier nog nooit van gehoord hebbben dus mischien doen ze wel mee
Ik neem binnenkort even contact op met pG. Mauperd heeft al gezegd dat hij van de partij zal zijn. Moet alleen nog even de details doorgeven
Owner is niet online, zal vanavond aangepast worden. Vergeet niet dat eC, pG en waarschijnlijk Koningsclan er ook nog bijkomen he? Denk overigens dat de inschrijvingen bij de 32 clans stop gezet gaan worden