Dus nu moeten wij (HLH) of RiP tegen AoD. Dit omdat er een lijn tussen zit. Heb ik gelijk of niet? @ timbo-23
Klopt was afwezig omdat ik 24/4 moest werken dus heb niks anders gedaan dan slapen en eten. Het was feest hier en dat zijn altijd de drukste dagen uit het jaar. Inmiddels heb ik contact opgenomen met aantal teamleden en we zijn tot overeenstemming gekomen dat we vrijdag avond kunnen spelen. Laat even weten of jullie dan ook kunnen. Verder spelen we idd geen gow meer. (in actief clanverband) (misschien na de beta weer) Maar denk je echt dat ik deze wedstrijd voor dit toernooi niet zou spelen? Dat zou een btje lame wezen...
Wel raar dat je dat zo laat, laat weten Owner. Ook al moet je 24/7 werken, had je het even kunnen posten ofzo Maarja ik hoor het wel van je.
Wanneer dan? ben 1 keer thuis geweest en toen had ik er niet aan gedacht... Heb tijdens deze dagen wel andere dingen aan me hoofd...
Tjeerd wil je ervoor zorgen dat de tijd/datum van de match HLH vs RiP hier gepost wordt nadat het afgesproken is? Thanks
Lol merc jij mag het ook wel regelen alleen de leiding van het 3.0 wil gewoon dat het hier duidelijk komt te staan.
We zijn idd anders gaan spelen dan voorheen, matches duurde veel te lang enzo, je weet wel tv kijken tijden rooftops (he 3kings ), en bovendien de vorige keer moesten we met een onbekende speler spelen omdat we geen 4de speler online hadden en het moest van jullie een 4 vs 4 zijn, bovendien zijn er ook veel fouten gemaakt weet je.
Ik weet er alles van Thorax, was blij dat GameKings on was Heb het aangepast Mercenary, was een foutje (copy past van iets anders..)