Oew, dus wij (xAoDx) moeten naar Utrecht toe, sowieso?? Want wij zitten al bij de laatste 4... Dinsdag ik best kut, ben ik pas half 4 uit, en dan moet ik erheen, denk dat ik dat niet ga halen vanuit Amstelveen...
Op Rooftops speelde Xzythor mee, hij wist niet eens wat de sniper bunker was, we hadden het drukker met hem begeleiden tijdens de clanmatch dan met jullie killen, en op canals was het microz die mee speelde ja, en toch vond ik het flauw dat jullie niet gewoon een 3 vs 3 wilden doen vanaf het begin van de match want na 2 mappen ging er ook iemand weg bij jullie geloof ik en toen werd het wel een 3 vs 3 toch? btw het was geen 1 uur en 30 min maar 1 uur en 43 min
Na die 2 mappen had ik al een vervanger geregeld voor die andere, daarna ben ik off line gegaan, dus ik weet niet wat er gebeurt is. Ik had gehoort dat MicroZ niet wilde door spelen. en daarom we dus 3v3 verder gingen.
het was idd een 3 vs 3 geloof ik, maar ik (en ik denk dat ik niet de enige ben) had liever gehad als het gewoon de hele tijd een 3vs3 was geweest, dan hadden we ook geen handicap gehad(Xzythor), en het lag ook wel aan ons hoor dat er geen 4de speler was, de laatste tijd zijn er 2 voordurend offline en 2 doen de hele tijd die halo 3 beta shizzle. Maarja volgende keer beter
Trouwens dat gedoe met die Lan in Utrecht gaat denk ik nog wel problemen geven in sommige clans, bij ons bijv zijn de vaste spelers niet ouder dan 17, en dan op een doordeweekse dag naar utrecht : dat gaat voor sommige mensen lastig worden, ik kom zelf uit hellevoet, ik heb geen vervoer van mijn ouders dus ik zal met de trein moeten dan ben ik wel een tijdje onderweg en ik heb ook nog gewoon school
Dat is ook jullie probleem, we hadden al Dinsdag afgespoken dat we Donderdag 4v4 gingen spelen. Dus je heb de tijd gehald om je members online te halen. Ik de game zei iemand van jullie dat ze pas een bericht naar de rest van jullie members hebben gestuurt op diezelfde Donderdag. Als Dinsdag al dat bericht gestuurt had was er vast wel iemand die kon meespelen. Ps. Bloodcrypt was online. (was appear offline) volgens 1 van jullie members.
shocker had 3 dagen van tevoren iedere dag een msg gestuurd wie er kon spelen op donderdag en er was niemand de reageerde(alleen ik en carbon), de rest is in die tijd niet eens online geweest op het moment dat wij dat wel waren maar ze sturen geen msg terug, dat is dus gewoon zwaar bagger op deze manier was er dus niks aan te doen, en bloodcrypt was niet online, dat werd gedacht maar was niet zo.
Tegen mij zei iemand die in de GAME zat dat hij pas Donderdag de msg had gestuurt. Maarja. we zullen zien wat er deze keer gebeurt.
Nou ik had xHLHx Daco al gebelt en hij kwam er al aan maarja jullie konden echt geen 4de man vinden had je dan liever 4 vs 3 gespeelt ?
Damn man ik heb op 5 juni examens. 8:25 Extra Fuctioneel 2B deel 4.4 10:20 Las Technologie En zo'n toets kan 2-3 duren dan moet ik nog van rotterdam naar huis en dan nog naar utrecht ik hoop dat me pa me dan brengt anders word het drama (Ok eerst maar winnen)
Haha idd, eerst even zien welke teams er in de halve finales staan. Dan bespreken we de details later wel
Zijn jullie nu al een tijdje bezig met Geared en het helemaal zat om door de 'grote' clans kapot gemaakt te worden? Hier is de oplossing: pG Interview Geared for War! ja dit is een geintje ja..
Owjo nu weet ik helemaal hoe ik het aan moet pakken. Geweldig dat wist ik niet. Damn dus je moet ook echt achter die zandzakken gaan zittten pfff handig dit