1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GoW Live 3.0

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 3 apr 2007.

1. ShocKerR_

ShocKerR_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Whahaha ofniet Mercenary, ey we kunnen die match vrijdag of zaterdag doen spreek je Ltr.

2. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Even hoe de zaken ervoor staan eC vs qG

qG kan vanavond maar nu wordt crysis afgesloten van het internet. Dus gaat vandaag niet lukken. Morgen (vrijdag kunnen wij eventueel wel) Maar zaterdag weer niet. Ik wacht nu op het antwoord van experienz of zei eventueel morgen kunnen.

3. Inf1nity

Inf1nity Guest

Waarom heeft iedereen tegenwoordig van die citaten in z'n naam? Zijn ze allemaal kk nicht geworden ofzo?

Onee w8, laat ik het ook doen (zie signature)

4. Dan speel je zonder Crysis? Je hebt toch 5 members? :b:

5. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Wouw daar kick ik nou op, hoe maak je zo'n citaat handtekening?

6. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Pure speelt geen gow. Mare flink sweten hoorde ik ? :) Ik heb nog wel gelachen met locustgod... :D

7. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Rotterdam FTW! Waar zit je op school?

8. SmartieZ

SmartieZ Guest

Luzac College - Als ik dit jaar niet haal ga ik er ook heen, maar DAMN dat is nog best prijzig yo ik had vandaag een 'orientatie-gesprek' met de eigenaar van Luzac Den Bosch.

9. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    De match tegen RiP zal starten om 6.50 PM op Zaterdag.......

10. ZeR0SaN

ZeR0SaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zadkine Alexandrium bij de oosterhof \o/

11. Inf1nity

Inf1nity Guest

Jaa daar ben je trots op he, zo'n mooi citaat O-)

12. SmartieZ

SmartieZ Guest

Hoe zit het met qG vs eC. Zoals ik begrepen heb is het GOW team van eC beetje uit elkaar gevallen ?

13. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ey man dat is niet helemaal zo. We waren gestopt met gears of war ja. Uit elkaar gevallen? nee dat niet. Maar we waren wel gestopt met clanmatches enzo Dit voor een periode van zo`n 5 weken dat klopt ook.

Maar we zijn ondertussen al weer begonnen en we willen zelfs gaan meedoen aan wcg. Enige probleem daarbij is dat crysis (onze fransman) niet kan. Hiervoor moeten wij nog een vierde man vinden (naast eC I RiChY - eC I ZlaTaN en mijzelf) Gelukkig hebben we veel mensen die interesse toonden in de afgelope week. Wat opvallend is want ik had nog niks laten vallen maar dat terzijde. In de match tegen jullie zullen we overigens gewoon spelen met de opgegeven personen.

Ik heb al meerdere malen contact gehad met experienz maar hij is nogal druk. Soms heeft hij net 2 uur de tijd om te spelen. Ik had begrepen dat hij morgen naar zijn oma of iets in die richting ging en dat hij daarna misschien kon spelen. Ik hoop het. Anders moeten we maar een 3 vs 3 gaan doen. Beide teams vinden dit niet leuk though.

Laatst bewerkt: 26 mei 2007
  14. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    De match qG vs eC mocht vanaf zaterdag 20 mei gespeeld worden. Het is inmiddels maandag 28 mei. Als hij niet binnen een tijdsbestek van 2 dagen gespeeld wordt zullen er maatregelen genomen worden.

De top 4 moet bekend zijn in verband met nieuwsberichten en andere regelingen.

15. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal wederom weer contact op nemen met experienz. Maar hij is nogal druk.

16. _O_ Benc doet het zelf _O_

17. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    :eek: :9 Idd: we beginnen om 19:30-20:00

Ik zie het als een hele goede oefening om mee te beginnen. (wcg)

18. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Succes.

19. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx Waarschijnlijk wordt het wel 3 tegen 3. Hoewel beide teams dit niet leuk zullen vinden maar van ons kan er 1 niet spelen. Maar fock it ik wil die wedstrijd spelen.

20. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    good luck jongens! gewoon campen heb ik gehoord!

Deel Deze Pagina