Ey man dat is niet helemaal zo. We waren gestopt met gears of war ja. Uit elkaar gevallen? nee dat niet. Maar we waren wel gestopt met clanmatches enzo Dit voor een periode van zo`n 5 weken dat klopt ook.
Maar we zijn ondertussen al weer begonnen en we willen zelfs gaan meedoen aan wcg. Enige probleem daarbij is dat crysis (onze fransman) niet kan. Hiervoor moeten wij nog een vierde man vinden (naast eC I RiChY - eC I ZlaTaN en mijzelf) Gelukkig hebben we veel mensen die interesse toonden in de afgelope week. Wat opvallend is want ik had nog niks laten vallen maar dat terzijde. In de match tegen jullie zullen we overigens gewoon spelen met de opgegeven personen.
Ik heb al meerdere malen contact gehad met experienz maar hij is nogal druk. Soms heeft hij net 2 uur de tijd om te spelen. Ik had begrepen dat hij morgen naar zijn oma of iets in die richting ging en dat hij daarna misschien kon spelen. Ik hoop het. Anders moeten we maar een 3 vs 3 gaan doen. Beide teams vinden dit niet leuk though.
Laatst bewerkt: 26 mei 2007