1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GoW Live 3.0

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 3 apr 2007.

  1. Ondanks dat er weinig gegamed is en de organisatie niet top was, was het toch wel lachen om er naartoe te gaan. Leuk om iedereen eens in RL te zien en bijna iedereen was tof.
    Match van xHLHx tegen xAoDx op canals (laatste map) was echt vet, xAoDx stond 4-2 voor maar verloor met 5-4 doordat Daco op het eind RAMPAGE downsnipte en SUPREME dood meleede :lol:)
    qG - pG op Mausoleum werd idd 5-3 voor qG, jammer dat BabyKing moest spelen (no offense) omdat Named op vakantie was, zonder geluid was ook tyfus irritant (werd in mn rug gezaagd -.-), maarja die laatste handicap had qG natuurlijk ook :) Goed gespeeld qG :thumbs: nu maar ff kijken wanneer we het af kunnen maken.
     
  2. EXp3r1EnZ

    EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Danny:
    UHmmm niet over LAN ofzo ik ga wel nar die LAN van ARgaming, komen lekker veel mensen en lekker prijsje, ik had wel iets beters verwachts als ik eerlijk mocht zijn ik weet niet wie het organiseerde maar hij kon duidelijk wel wat hulp gebruiken zodat alles sneller is opgesteld en dat er 2 teams tegelijk kunnen spelen. Maar vond wel chill ofzo ;)

    Jim: Yo kk tjaps ;p was wel te para geregeld daar yo. hlh en aod noobies deden focking lang over hun match, kamp sletjes. wij deden het kk fast en daarna moesten we quite omdat paar tjaps weggingen die iets meemoeste nemen ofzo. maar heeel slecht geregeld. maar wel lekker gechillt met danny ken volter joey enzo enzz, :) lache man. en nog beetje robert lopen focken hahaha lata
     
  3. Toomzor

    Toomzor Active Member

    Berichten:
    340
    Leuk Bevonden:
    0
    eeeh... was er geen geluid?! :eek:
     
  4. EXp3r1EnZ

    EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het niet chill,... te heet in die grot, kleine ruimte, slecht georganiseerd, heel lang gewacht om onze match te spelen, die we niet eens konden afmaken, wtf yo! dus volgende keer,..(wie weet) 4.0 toernooi... zijn wij niet van de partiij!
     
  5. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok misschien wordt het dan de volgende keer echt gezellig.
     
  6. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Wat zeik je nou, zij krijgen het allemaal voor elkaar en jullie met je "qG lan" niet. Dus stfu en kom volgende keer lekker niet.
     
  7. Wanneer gaan we de match afmaken qG?

    @Jim

    Ja ik schrok me echt dood toen je achter mn stoel stond en zei: boe, je schrok wel he. :lol:
     
  8. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    HAPHAPHAPHAP .. qG LAN hebben we afgeblazen we wachten even op de WCG voorrondes. En ongetwijfeld dat pG het ook niet zo bedoelde aangezien het voor hun moeilijk was (begreep ik?) om in contact te komen met de spelers en hiermee ook moeilijk de 360's geregeld kregen. Over die VGA kabels, als we allemaal wat vaker van plan zijn te gaan LANNEN dan stel ik voor er gewoon een paar aan te schaffen en die standaard bij Wzzrd neer te leggen?
     
  9. KnightS*Quest

    KnightS*Quest FIFA Player

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    de naam grot heb ik vaker gehoord :)

    Maar geef 3Kings nog even het voordeel van de twijfel, het was zijn eerste keer. En we weten dat de eerste keer altijd het moeilijkst is.

    van de fouten kan hij nu leren, en ik neem aan dat er vast wel meerdere mensen zijn die hem willen helpen met het volgende toernooi.
     
  10. ZeR0SaN

    ZeR0SaN Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    tja ik vond het wel lachen jammer dat het niet helemaal goed uitpakte maarja en qG moet niet zo zeuren op ons want onze eerste map was sneller klaar dan die van jullie.
     
  11. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Kings zal nu inzien dat zoiets niet op een een doordeweekse dag moet en zeker niet alleen `s avonds.

    Maar met robin komt het allemaal wel goed, lopen weinig gasten rond die zo gedreven zijn en die zo professioneel kunnen handelen, zeker voor de eerste keer. Robin ook al is het toernooi nog niet helemaal afgelopen iig vanaf mijn kant een bedankje tof gedaan man. En dat dit een voorproefje moge zijn voor uber lans. :thumbs:

    Ik vond het iig hardstikke tof om dit samen te doen. Want ook al waren we het niet altijd eens en ook al gaf ik jou in 90% van de gevallen je zin :D we hebben gelachen.

    Cheers m8 :b:
     
  12. Benc jonge hij wordt helemaal emotioneel nu het 3.0 toernooi bijna afgelopen is :9
     
  13. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat het wel handig is om voor de volgende keer een paar mappen te verbieden.

    Dan gaat het ook wat sneller. En wat eten zou ook wel chill zijn.
     
  14. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Zelf aan dat soort dingen denken zou ook chill zijn Merc, vooral voor Kings.
     
  15. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind wel dat er een applaus voor Owner,3kings Mag. Want niemand hier regelt zo'n groot toernooi en heel veel mensen zijn hem daar ook dankbaar voor. Jongens " Bier on M3":b::b:
     
  16. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd

    [​IMG]
     
  17. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Snif ja boehoe 8)

    En thnx jongens :)
     
  18. iT heatshot

    iT heatshot Guest

    wtf lul je was je daar ``NEE`` weet je hoe het was ``NEE``

    ik ga wel met smartiez praten of we nog een LAN party kunnen houden na of voor het wcg, en ji hebt echt geen idee tegen wie jij het hebt klein kut ventje
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2007
  19. iT heatshot

    iT heatshot Guest

    weetniet hoe 4.0 word georganiseerd maar als jij het doet hoop ik dat xAoDx komt ( dat zal de enigste clan zijn want die gaan namelijk overal naartoe), en ja ``Ok misschien wordt het dan de volgende keer echt gezellig``, whahahahhahah toen ik binnenkwam leek net begrafenis dus weetniet wat je aan het lullen was, toen wij beetje mensen gingen aanmoedigen enzo werd het gezzelig en volter robin joey ( pG ) waren kk chill, en zeker niet tegen kings zeggen dat het nie goed was georganiseert, denk dat je eerder owner b de schuld kan geven ( die was er noggeens):):
     
  20. iT heatshot

    iT heatshot Guest

    ARGAMING was groter

    edit: en relaxter, en 10 x zo groot
     

Deel Deze Pagina