1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GoW Live 3.0

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 3 apr 2007.

  1. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha was iig chill om al die koppies eens in het echt te zien :9
    Veel jongens zagen er 10x anders uit dan verwacht.

    Jongens om even een verklaring te geven voor het lange wachten en het niet afspelen van de matches, er ging een heleboel fout.

    Het was de bedoeling om 18.00 de eerste match te gaan spelen en wat eten te regelen voor na de eerste match. Maar ik wist pas 1 รก 2 dagen van te voren van teams dat ze konden komen, daarom was de barbeque afgeblazen.

    Verder was met WZZRD zelf afgesproken dat zij de tv's klaar zouden zetten. Toen ik daar om 16.15 aan kwam wist de gozer die daar werkte van niets... Er stond dus ook niets klaar. Hierover ga ik nog wel met de eigenaar praten want dat zijn geen grappen.

    Ik wilde dus alles aan gaan sluiten, maar op de pc's waar zij het wilden doen was het niet mogelijk (30min staan kloten daar). Toen besloten we maar om de geplande schermpjes te gebruiken. Wat bleek nou: ze hadden de schermpjes eerst met kabels aangesloten en daarna, beveiliging, aan de stalen platen op de wanden vast geschoeft. We hebben dus eest geprobeerd de kabels eruit te krijgen wat niet mogelijk bleek. Toen dat niet lukte hebben we alle schermen van de muur moeten schroeven en op hun plek moeten zetten.

    Er was ook een filmploeg geregeld die een camera / lichten / capturecards in de bus hadden liggen. Maar omdat het zover uitliep is er besloten niet te filmen (die jongens hebben meer te doen). Dit neem ik WZZRD erg kwalijk.

    Al met al is het inplaats van 18.00 pas om 20.00 begonnen, 2 uur vertraging. Dit kwam je 's avonds dus ook tegen toen het te laat begon te worden. Sorry voor de problemen jongens, maar toch bedankt voor de veelal sportieve houding van de jongens.

    Owner vond het relaxt dat je dit toernooi samen met mij gedaan hebt, heerlijk om fouten op iemand anders af te kunnen schuiven ;) En ik heb je toch zo'n 10% gelijk gegeven! Nee zonder grappen of grollen, bedankt man.
     
  2. EXp3r1EnZ

    EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    qG is/was van plan om LAN te organiseren, ik weet dat er veel animo voor is etc. maar als we het organiseren, organiseren we het goed! En wel allemaal met LCD HD TV's van ong. 26'inch, met geluid!
    maar toen kwam AR lan, daarna NK, daarna hadden we het druk, en nu nog steeds voor de WCG, ikga geen LAN in elkaar zetten, als ik op het WCG moet concentreren,.. alhoewel ik som tog Halo3 speel,.. mja!

    dus pine
    we waren bezig met dingen organiseren, maar als je het goed wilt doen, heb je veel sponsors nodig, en niet heel erg veel sponsors zijn geintresseerd. sommige weer wel, maar dat is dan weer een onderdeel....

    Pine voordat je je mening zegt, vraag eens wat er is gebeurd ofzo? ipv gelijk te denken dat je alles weet.

    maar je hebt gelijk pine aan de ene kant,.. volgende keer zijn we niet van plan om mee te doen nee,.. srry kings,.. maar dit sloeg gwn helemaal nergens op. wij fokking lang gewacht, en maar 1 kwartiertje gespeeld,.. nee hoor, daar doe ik niet meer aan,.. ik zeg dan dit maar:
    Beter goed georganiseerd, maar duurt langer,
    dan slecht georganiseerd en wel doorgaan, en niet eens afmaken!

    tja.. dan weet ik mijn antwoord wel hoor,.. mja.. sneue gasten zoals jij pine moeten gwn je bek houden
     
  3. EXp3r1EnZ

    EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zeur niet op jullie, maar nu je tog bezig bent, wrom deden jullie het dan niet bij de 2e match dan ook zo snel afmaken?! maar zowieso, als alles gwn op tijd was, hadden we waarschijnlijk zowieso ook onze match afgemaakt!

    Laters
     
  4. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ik baal er net zo hard van als jullie jongens geloof me.

    Bekijk het even van mijn kant: jullie hebben inderdaad zo'n 4 uur daar gezeten, maar ik ben er een paar dagen mee bezig geweest. Plus zat ik daar ook niet te nietsen, was constant wel iets aan de hand. En ja ook ik heb maar 1 map kunnen spelen :mad: vergeet niet ik game ook gewoon he.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2007
  5. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol buu flipt hem eruit hierzo. Snappen jullie dan niet dat dit zomaar een test was een voorproefje op iets anders. We wilde dit gewoon graag een keer doen en wat ging er mis? Er was te weinig tijd? ja dat had je van te voren wel kunnen weten. Als je dat niet een wist, had je net zo goed niet kunnen komen dat is niks nieuws. Daarnaast had kings mij daar niet nodig ik kan niet voor extra tijd zorgen.
    Dat er hier wordt gepraat over schuld geven aan is echt dom :lol:
    Over dat ar-gaming groter was qua teams --> jammer dan je wist toch van te voren dat er maar 4 teams kwamen en dit was voor de eerste keer. Nogmaals dit was gewoon even om te kijken hoe het zou zijn en het was voor de gezeligheid.

    Dus ik weet niet wat je ineens flamed naar mij toe buu, waarschijnlijk kom je gwoon op voor je clanmaatje...
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2007
  6. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Opkomen voor een teammaatje of vertellen waar Buu z'n dinsdag aan heeft besteed? Ken is oud en wijs genoeg dit zelf op te lossen :).
     
  7. xAoDx RAMP4GE

    xAoDx RAMP4GE NF1 I Clan Manager

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf wat een gezeik weer zeg, hier kon niemand iets aan alleen WZZRD, en sorry hoor maar wij hebbe ook wel op qG zitte wachten, ik weet neit of daar een reden voor was, vast wel.
    Leuk dat je het hebt georganiseerd Kings en O W N E R BB .. zie jullie bij 4.0
     

Deel Deze Pagina