Er komt waarschijnlijk ook nog een ander team: NamedWarrior Lunatic Ic3 kS I 3Kings Zoeken nog 1 iemand Hoop dat Rbert voor dit toernooi nog een keer mee wil spelen.
Zal ik het zeggen? nee ik ga niet zeggen ZIE JE WEL. Zo ben ik gewoon niet Mare tof dat je meedoet en volgens mij is dit team wel hoe je het ongeveer zou willen zien
Denk het ook niet, maar toen Named en ik het gisteren spontaan besloten was Rbert niet online. Heb hem dus nog niet gesproken en owner: moest dat nou?
Wou je spelen om te winnen of gewoon voor de lol? Voor de rest kan ik niet erg goed met Lunatic overweg en weet ik niet of die nou wel in ons team past, maarja. Ik spreek er nog wel met je over op live ofzo. Waarom doet Lunatic trouwens niet mee met D2 dan?
Ik vroeg het gisteren aan lunatic, hij wilde graag meedoen. Aangezien wij nog een sniper nodig hadden leek hij een geschikte keuze. En ik speel altijd voor de winst, maar denk dat het ook wel gezellig wordt. Ik spreek je wel op live.
Ik zou zeggen, laat het team als een goede herrinnering Kings, nu kan het alleen nog maar gaan tegenvallen.. Maarja, wie ben ik? die voelt zich genaaaaaid
Doen we ook infiinity, maar ik ga met deze jongens gewoon het toernooi spelen. Denk dat het daar geen verkeerd team voor is. Edit; zie dat je ook in het inschrijvingtopic gereageerd hebt, zou je dat niet meer willen doen? Nu moet een mod hem weer weg halen..
Ik had van te voren al zo'n gevoel dat lunatic niet echt te vertrouwen was en dat hij zo'n actie uit ging halen, heb ik weer eens gelijk . Hopelijk speelt Rbert met ons mee dan hebben we 4 man.
Ik vraag me af hoeveel clans/teams ermee ophouden voor tijdens en vlak na het toernooi. Kings en ik hebben al gewed xD