GoW Live Toernooi 2.0

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 8 feb 2007.

?

Poll: Hoe dient ronde 2 gespeelt te worden?

Peiling gesloten op 19 feb 2007.
  1. Zoals ronde 1, alleen dan over 2 mappen

    22,2%
  2. Zoals het GameBattles systeem

    47,2%
  3. Geen mening, beide zijn goed

    19,4%
  4. anders, namelijk

    11,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, plus pak jij nou net het ene foutje eruit :p heb het al aangepast.
    Het zijn dus de gespeelde wedstrijden, is gewoon voor mezelf even makkelijk.

    Connect is ook nog wakker hoor :D
     
  2. Haha, stiekem op de pc terwijl mn ouders slapen :D
     
  3. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha jah sorry ik d8 dat ik verkeerd zat XD :D Mare ziet er goed uit. Ik hoop dat ik de overige uitslagen morgen binnenkrijg.
     
  4. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha boefje @ connect, ik schrok me trouwens de tering toen ik weer op dit topic keek. Echt een rommeltje, had gewoon een voorbeeld moeten geven van hoe ze de uitslag moesten melden.

    Maarja we hebben het bijna op een rijtje.

    @ Owner bb, ik hoop het ook. Ik kreeg trouwens echt een uur voordat het toernooi begon nog pm's van mensen die er nu pas achter kwamen dat hun team gewist was. Echt berichten met:

    "Waarom is me team weg!! Ik heb nooit geweten dat ik me moest melden, dat heb je me nooit verteld. Je hebt het echt slecht georganiseerd!"

    Ben overigens ook wel verrast dat Joene90 het zo slecht opnam, had ik niet verwacht.
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2007
  5. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    ach we zijn nu toch goed op orde niet, three kings dalijk gewoon aan een mod vragen of ze alles ff leeggooien totaan de startpost, dat maakt het voor iedereen weer overzichtelijk, alle scores geordend en geen flames meer..
     
  6. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel vreemd dat niemand wat van heel poule E heeft gehoord...
    Ronde 1 is overduidelijk geslaagt applause voor iedereen.


    Tjah dan hadden ze het hier maar vaker moeten checken. Hun probleem. (ikzelf wist het eerst ook niet misschien dat dat kleine puntje voortaan iets groter kan worden neergezet ;)) maar dat terzijde

    Tjah joene had gewoon moeten bedenken dat er heel veel tijd inzit. Dat zien de meeste mensen ook niet. Mare no hard feelings hij heeft wel veel invloed gehad in dit toernooi.

    Mare ik houd er mee op vandaag. Ben pitten. Weltrusten all en tot later. :)
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2007
  7. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen slecht idee smartie, maar dan wacht ik eerst even tot we alle uitslagen binnen heb.
    Dan hebben we ronde 1 officieel afgesloten.

    Ronde 1 is naar mijn idee inderdaad geslaagt!
    Ik ga slapen, P'z.




    Ik moet hier echt elke keer weer om lachen :p
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2007
  8. EXp3r1EnZ

    EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    @ 3 kings, ff deze zin "Je hebt het echt slecht georganiseerd!"
    Dat is helemaal niet waar, want dat hebben jullie wel, dus maak je maar niet druk!

    Kijk, we leren tog van onze fouten, ik bedoel de volgende keer weet je waar je aan moet denken! met name aan ut over hoe mensen moeten posten, wie er gewonnen heeft,..Gewoon de volgende keer, en ook ronde 2 natuurlijk, ff een duidelijk voorbeeld hoe we het moeten posten, dat maakt het weer een stuk makkelijker voor jou en voor ons!

    @ owner
    petje af voor jou, je helpt tog zoveel mensen O-)

    @ algemeen
    Lkkr neuken, dan voel je je goed!
    owja,.. en een sportieve wedstrijd;)
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2007
  9. EXp3r1EnZ

    EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou owner, jij je zin!

    Zeik topic hierzo!

    @ 3Kings (zou de link maar goed gebruiken!) :p
    @ Mod : Srry voor dubbelpost!
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2007
  10. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Ahuum jullie begonnen inderdaad met schelden. Wij reageerden alleen maar en dan was het nog veel minder dan jullie.

    Wij gaven jullie alle ruimte om een invaller te laten spelen en om nou 19:15 te beginnen als jullie 4e speler eindelijk komt is toch wel te laat. Want als de eeste match te laat wordt gespeeld dan worden de wedstrijden daarna ook opgeschoven. Eigen schuld dikke bult dus en jullie invalller was prima want die stond 2 met de kills in jullie team.
     
  11. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Je had best een kwartiertje kunnen wachten MetalFear, hoorde ook een gerucht dat er een match 3 tegen 1 is gespeeld. Zulke dingen moeten niet gebeuren (als het waar is). Er is expres ruimte gegeven om zulke dingen te voorkomen.

    Btw, ik kom er nu eigenlijk pas achter dat je QFP Metalfear bent, heb je al die tijd verward met DMC MetalFear.

    Wilde je link in de beginpost zetten, maar zie net dat hij geblokt is door een moderator. Jammer.

    Klopt! En als de volgende rondes net zo fanatiek gespeeld worden als de 1e ronde gaat er ook zeker nog een ander toernooi volgen. Ook zal het dan makkelijker worden om teams te vinden, omdat er nu ook veel mensen naar me toe komen met: "Als je nog eens zoiets doet doen wij zeker mee!"
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2007
  12. EXp3r1EnZ

    EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is geblokt ja :mad:, slaat nergens op,..
     
  13. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen de uitslag nog nodig van ic3 tegen DDB En 30 vs 7

    @ken het teammaking topic is officieel omgedoopt tot het afzeiktopic
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2007
  14. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    De jongens van DDB en Ic3 zijn vrienden van me. Die uitslagen heb ik vanmiddag Owner bb. Weet iig zeker dat de wedstrijden gespeeld zijn aangezien iemand van DDB z'n uitslagen toen via xbl had toegestuurd. Heb toen gezegd dat hij het op het forum moest posten.

    Jammer genoeg heb ik alle berichten van xbl gewist omdat het anders vol zat :confused: maar komt wel goed.
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2007
  15. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind wel dat er dan alleen clans mee mogen doen, want het niveau van sommige teams is ver te zoeken. En dan bedoel ik niet zo'n beetje ook, als je alleen maar mee doet om lol te trappen, terwijl je bijwijze van spreke niet eens weet wat een active reload.
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2007
  16. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik vind hou ik.

    Maar waarom zou je alleen clans doen? Tuurlijk zijn er op deze manier teams die niet zo goed zijn. Maar die lopen bij de poule toch al tegen de lamp. Plus hebben hun er ook gewoon lol in, zie geen reden om ze te weren.
     
  17. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar de echte clans hebben er geen lol in om tegen zulke teams te spelen.
     
  18. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha dan ben ik geen echte clan. Ik en ik kan hierin ook voor m'n clanmembers spreken, hebben er echt geen moeite mee om tegen mensen te spelen die niet zo goed zijn.

    Tegenstander kan van je leren + is zo'n match niet heel fanatiek, zodat je een beetje kunt ouwehoeren met hun of elkaar.




    Maar dit gaat niet alleen over jouw en mijn mening, zal volgende keer eerst eens polsen hoe andere clans erover denken.
     
  19. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    .
    Hoe vinden jullie dat ronde 2 gespeeld moet gaan worden? Check poll in de beginpost.
     
  20. EXp3r1EnZ

    EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg: Zoals het GameBattles systeem!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina