1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GoW Live Toernooi 2.0

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 8 feb 2007.

?

Poll: Hoe dient ronde 2 gespeelt te worden?

Peiling gesloten op 19 feb 2007.
  1. Zoals ronde 1, alleen dan over 2 mappen

    22,2%
  2. Zoals het GameBattles systeem

    47,2%
  3. Geen mening, beide zijn goed

    19,4%
  4. anders, namelijk

    11,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is in principe allebei eerlijk, vandaar dat ik er een poll van gemaakt heb.

    Ik zou zeggen stemmen maar ;)
     
  2. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op het gamebattlessystem gestemd omdat dat simpelweg lekkerder speeld.
     
  3. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Team 30 vs Team 7 uit poule B moet nog gespeeld worden.
    Ik (uit team 30) stond gister na de match tegen DVC klaar om tegen team 7 te spelen maar die waren niet bereikbaar, wat nu?
     
  4. EXp3r1EnZ

    EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het GameBattles systeem gewend, en vind het gewoon lekker fijn spelen zo!
    @3kings: hoor je nog wat van joene?
    @tjeerd: Lekker systeempje he;)
    @Algemeen:
    Boeiend als er geen clan meedoen, kan tog ook leuk zijn, wie weet kom je wel een team tegen dat beter is dan dat je ged8 had,..

    Das kutje
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2007
  5. Gamebattles heeft het meeste gebruikte, en meest eerlijke systeem. Lijkt me duidelijk wat het gaat worden ;)
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb even een enquette voor jullie aangemaakt :) ... 7 dagen is deze open ... stemmen openbaar (zodat jullie kunnen zien wie er gestemt heeft en of hij/zij inderdaad mee doet met deze competitie)
     
  7. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Een kwartier wachten is niet mogelijk omdat we dan in tijdnood zouden komen en dan gaan de volgende clans na ons mss zeuren: Ja jullie zijn te laat dus hebben verloren.....1 tegen 3 klopt geen zak van.

    Iedereen moet gewoon zijn teams op orde hebben PUNT UIT!

    DMC heeft toevallig dezelfde naam als mij ja......beetje vreemd maar goed....




    Ik vond wel lache :D gratis headshots is nooit weg hahahaha
     
  8. Sandertje

    Sandertje Achievements

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Gb k heb geen zin om knake maps te spelen. :D
     
  9. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel erg bedankt Fardo! Ik zal mijn cheap-ass poll wel weghalen.

    @ Experience, nee ik heb niets meer van Joene90 gehoord. Hij vind het triest dat ik het initiatief overgenomen heb.

    @ SluipSchutter13, ik zal proberen contact op te nemen met team 7.
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2007
  10. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Als waren die gasten met zijn twintigen dan hadden we nog gewonnen, dus dat maakt ook niet uit
     
  11. Jullie zijn zo goed
     
  12. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook mijn bedenkingen over dat DVC de match daadwerkelijk heeft gespeelt want niks wijst eruit dat team 7 online is geweest...
    Mocht dvc nu aangeven dat ze inderdaad niet hebben gespeeld. EN team 7 komt niet meer online dan gaat de win naar team 30. Aangezien jullie wel parraat waren. En zijn de winaars van deze poule 30 en DVC. Maar probeer die match aub te spelen team 30. Voeg ze toe op live spam ze helemaal kappot ;)
     
  13. EXp3r1EnZ

    EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet ik hierop zeggen,... hmz..
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2007
  14. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Ehm sorry hoor maar op www.xbl.be werd ook een toernooi georganiseerd voor benelux en daar deed ik ook mee met 2 vrienden (clanless) en wij zijn gewoon 2de geworden ook al lag het niveau daar wat lager dan hier. Moet is opletten hoe individuen in een toernooi kunnen groeien tot een sterk team.
     
  15. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    mjah het ging gister dus echt heel erg raar, wij waren dus een reserve team en kwamen er heel laat achter dat we moesten spelen.
    Toen was het dus al 7 uur en moest ik iedereen paraat krijgen, dus vroeg ik DVC of ze half 9 konden, dat vonden ze goed.
    Eenmaal half 9 was iedereen bij hun AFC(away from controller:))en 1ntje was offline dus dat duurde weer tot kwart over 9 tot we konden spelen.
    Toen zat ik met internetlag(terwijl ik snel abbo en nieuwe lynksys router heb)
    Maar het is gespeeld.
    Al liep de match wel wat raar, want aan onze kant heeft een teammember iemand geinvite als invaller voor iemand die niet kon komen, zonder onze toestemming, en hij startte de game.
    Maar ok, ze hebben 10-5 in rounds gewonnen, maar team 7 krijg ik niet te pakken. Dus ik weet idd niet hoe hun in godsnaam dit gespeeld kunnen hebben.
    Want nog iets raars, toenw ij de match hadden gespeeld met DVC was het 10 uur, toen ging van hun een paar mensen offline, of een ander spel doen, dus kweet niet hoe men deze match heeft kunnen spelen met team 7

    en 5-0
    5-0 is ook zo toevallig enz
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2007
  16. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah zoals ik al zei niks wees erop dat team 7 wel online is geweest.
     
  17. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Waneer wordt de volgende match gespeeld?
     
  18. Ja maar vergeleken met de Quality Force Players waren jullie natuurlijk helemaal niks met je team!
     
  19. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja nu weten we het wel weer QFP is enthoussiast houd er nou maar weer over op.
     
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Die gasten hebben ziekelijk veel gamerpoints. Zeker hun baan ofzow
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina