1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GoW Live Toernooi 2.0

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 8 feb 2007.

?

Poll: Hoe dient ronde 2 gespeelt te worden?

Peiling gesloten op 19 feb 2007.
  1. Zoals ronde 1, alleen dan over 2 mappen

22,2%
  2. Zoals het GameBattles systeem

47,2%
  3. Geen mening, beide zijn goed

19,4%
  4. anders, namelijk

11,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. II NoXide II

II NoXide II Guest

Eerlijk gezegd was hij volgens mijn alleen nodig als er iemand uitviel..

2. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    we gaan geen ruzie zoeken op dit forum Ar1d1Ty dus hou aub op met purespartan jenne en maak hem maar gewoon af in een match i.p.v op een forum ...

3. II NoXide II

II NoXide II Guest

ochje de forumkoning heeft ook dit forum ondekt::
    Denk dat Ar1d1Ty zelf wel weet wat hij doet..

Laatst bewerkt door een moderator: 25 feb 2007
  4. SmartieZ

SmartieZ Guest

Team 2 vs Team 17

er zijn nu enkele problemen met de host van team 17, hun firewalls zijn niet goed ingesteld en daarom kan onze UK speler er niet inkomen. Er wordt nu een oplossing gezocht..

5. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn ook problemen met Kill Snitchers vs Ic3 Cold

Clanmatch is tot onbepaalde tijd uitgesteld.

6. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Firewalls waren gewoon tip top in orde...

Mansion 5-3 redelijk normale match Hierna kwam hoop gezeik.

war machine 5-1 (ikzelf speelde niet meer mee ik zat private chat met three kings...)

Naja hoop gezeik veel problemen. Problemen werden naar mijn idee 3 keer zo erg gemaakt:confused: Oplossing had binnen 10 minuten gevonden kunnen worden. Maar kwam pas na 2 uur. Beetje tijdverspilling. We gaan nu dinsdag avond tussen 7-8 uur de andere 2 matches spelen op onze host.

7. AK47Ar1d1Ty

AK47Ar1d1Ty Guest

Ja

5-3 Mansion (On-Host)
    5-1 Warmachine (On-Host)

Atm 2-0 voor ons. Hun hebben next match host. En als ze winnen nog een keer host. Hoop dat dat host gedoe wel gefixed is op dinsdag :)

Laatst bewerkt door een moderator: 25 feb 2007
  8. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk wel ironish woordvoerder zijn van je team als je niet kan praten door keelpijn van hier tot tokio. Ik eis schade vergoeding bij smartie. fix maar iets bij je verzekering ofzo. xD

9. SmartieZ

SmartieZ Guest

*momenteel in overleg met sponsor*

10. SmartieZ

SmartieZ Guest

omdat we net al problemen hadden met mensen 'die zeiden dat ons team niet geheel vermeld was'

AK47 EXp3R1EnZ
    AK47 Ar1d1Ty
    AK47 DarknesS
    AK47 SphinXz x
    AK47 SmartieZ
    AK47 Nemesis
    AK47 Just1ce
    RoW I Z0n3 X --> in verandering
    RoW I MaNiaC --> in verandering
    RoW I GhOSt --> in verandering
    ravfour --> in verandering

+ ALLE ANDERE AK47 MENSEN DIE IK NU FF NIET HEB OPGENOEMT!..

11. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond was echt hel!

Zelf van 19.30 tot 21.00 in privatechat en lobbies gezeten om m'n eigen problemen met Ic3 proberen te fixen. Toen daar eindelijk een eind aan kwam waren er nog de privatechats met smartie en owner bb over hun problemen.

Hopelijk loopt vanaf nu alles op rolletjes ;)

Uitleg problemen van Kill Snitchers vs Ic3 Cold:

De match is eerder gespeeld op gamebattles en toen kwamen we er achter dat 2 van de jongens bij elkaar thuis zitten op 2 verschillende xboxen op 1 connectie. Hierdoor speel je tegen 2 hosts wat opzich nog niet uitmaakt, wat wel uitmaakt: doordat ze met z'n 2en op 1 connectie zitten is de connectie voor de rest niet optimaal. Dit resulteerde dus in een bulletleg.

De combinatie 2 hosts tegen je en bulletlag vonden we niet acceptabel, dus hebben we bij deze match van tevoren aangegeven dat Lunatic Ic3 en Micro Ic3 niet mochten hosten.

Ik kom om 19.30 dus bij hun in de lobby (ze zitten er al alle 4 in) en invite me teammates. De match begint en verrek, bulletlag! We droppen er dus uit en vragen om een andere host.

Ga in privatechat met Micro Ic3 en hij weet mij te vertellen dat Negativ Ic3 de host was. Ik had m'n twijfels, maar oke. Zeg: laat iemand anders dan maar hosten. Hun 4e member had een slechte connectie zegt hij dus wil hij hosten (de 2 broertjes dus).

Ik ga akkoord bij gebrek aan beter en we beginnen de match weer. Verrek nog steeds dezelfde bulletlag (bij al me teammates overigens). Besluit toch gewoon maar door te gamen en m'n mond te houden, blijft niet zeuren toch.

Na 3 rondes worden we er ineens allemaal uitgedropt en zijn Micro Ic3 en Lunatic Ic3 offline!?

Ze komen weer online en ik praat met ze, vertel metteen dat het volgens mij dezelfde host was als de 1e keer maar dat ontkend hij. We besluiten dat ik de 1e host pak en hun de 2e map wel hosten.

Ik begin dus te hosten en wat blijkt: Negativ Ic3 kan niet in m'n host komen (de zogenaamde 1e host van hun, die ik niet kon checken)! Probeer dus een private chat te doen met hem wat ook niet lukt omdat we elkaar niet kunnen horen.

Zonder dat z'n teammates het weten stuur ik hem een bericht met: Host een map, maakt niet uit hoe of wat en stuur mij een invite. Puur om te checken wat ik al dacht. En ja hoor 2x geprobeerd en ik kan niet in z'n host komen. Soms heb je mensen waar je niet mee kunt chatten en waarbij je niet in elkaars host kunt komen.

Hij heeft de 1e keer dus niet gehost en hebben de broertjes Lunatic en Micro mij gewoon proberen te belazeren om op hun host te spelen.

Ik ben pist off en ga met Owner BB in de chat waarbij er heel even over Ic3 gesproken wordt, maar ik metteen op de problemen met hun en AK47 stuit. Ik zal het nog overleggen maar de kans bestaat dat Micro Ic3 door een ander team vervangen gaat worden door dit geintje.

Laatst bewerkt: 26 feb 2007
  12. Dat noemt zich de 1 van de beste 8 nederlandse clans( IC3 ),...LoL

@owner: Heb je al je vergoeding?
    En kunnen jullie op dinsdag 20.00 uur?

Laatst bewerkt door een moderator: 26 feb 2007
  13. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, kunnen ze niet op een eerlijke manier winnen?

14. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Nee smartie is nog niet klaar met zijn sponser. Het word cod3 of rainbow + 100 euro. hIJ moest nog even kijken.

EN jah 8 uur was mijn voorstel .. dus denk het wel jah.

@three kings sorry nog he :p maar toen ik met jou in chat zat moest ik eigenlijk ook nog spelen. Het was 1 grote puinhoop xD

Laatst bewerkt: 26 feb 2007
  15. SmartieZ

SmartieZ Guest

lolzors.. met welke smartie heb jij gepraat surfdude .. xD

16. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Geen probleem Owner, was eerder kut voor jou :)

Maar ik heb met Nano Ic3 gesproken, hij was er gisteren niet bij. Heb met hem het één en ander besproken en we gaan vanavond 22.30 spelen.

Hij wil alleen dat negativ Ic3 bij hem thuis gaat zitten ofzo, dan hebben we dus:
    Lunatic Ic3 bij Micro Ic3
    Negativ Ic3 bij Nano Ic3

Ben er toch niet geheel blij mee, maarja...

17. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    EEeh met deze smartie? of heb ik die 100 euro nou verzonnen :9

18. Micro ic3

Micro ic3 Ic3 Cold Leader

Leuk Bevonden:
    0
    Nano Ic3 hier.

Ik gisteravond bekaf thuis komen van het werk gelijk langs negativ gaan omdat we neefjes zijn en op het zelfde kut verbinding eiland wonen.

Negativ vertelt mij dat we 2 rondes voorstonden maar three kings en zn clan gingen leaven hij vond het erg flauw.

Ik thuis Micro aan de private chat. Hij zegt dat Three kings zegt dat we liegen over Host

Wij Liegen niet De verbinding van Negativ is heel erg wisselvallig. de 1e keer kan hij wel en de gamen de andere keer niet

oOK als ik een game van LaGacY Ic3 join maar Negativ bijna nooit kan joinen

Geen andere clan ( DDB) (Killionaire 666) ( NooBS^FTD) (SU)last van dat Negativ niet in de game kon want dat kan hij dus wel

Ik het heel erg flauw vind dat iedereen nu dankzij three kings zegt dat Ic3 Liegt wat niet zo is i.v.m verbinding Negativ is gewoon wisselvalig

De broertjes LuNaTiC gewoon allebei een 360 wilden + GoW nou als de ene een clan opstart is het normaal dat de ander joined dus niet over de host nagedacht

Ik nano niet ga hosten omdat ik nooit host omdat ik dat bloed op mn scherm ****** irritant vind en 10x slechter speeld op mn host dan wanner ik niet host

JUllie Nu wel heel flauw doen omdat het voor de 1/2 finale is en jullie zeiken over bullitlag wat nooit is voorgekomen bij MiCr0 en lunatic wat ik je met zekerheid kan vertellen..

Jullie ons niet zomaar uit het toernooi kunnen gooien alleen omdat je dit toernooi maakte en je besluit op een twijfel rust ( negativ verbinding)
    dat zou wel heel sneu om op die manier door te gaan

onze clan 2 dagen gelden al tegen elkaar gingen en Micro en LuNatic toen ook al meededen maar nee geen Lag ook heel vreemd ja tog en omdat we toen dik van jullie wonnen

Dat wou ik zeggen

19. Micro ic3

Micro ic3 Ic3 Cold Leader

Leuk Bevonden:
    0
    @ darkness Doe AUB niet zo flauw Ic3 heeft je niks aan gedaan het enige dat ik weet is dat Micro en Nano tegen jou en Van Eden 2 vs 2 deden op jullie host en we tog wonnen dus kom op man

ik denk ook dat iedereen bullitlag hadden omdat Negativ in de game zat reden: 2 dagen gelden speelden we ook tegen jullie maar toen speelde LaGacY ic3 mee en Negativ en Nano niet nu denken jullie vast waarom laten jullie LaGacY niet spelen in plaats van Negativ dat was de bedoeling ook maar omdat three kings zo nodig om half 11 wil spelen en LaGacY vroeg naar school moet kan het waarschijnlijk niet LagacY is het nu aan zn moeder vragen of hij om half 11 nog mag gamen

@ perfectexceed ik ken je niet eens dus laat ons met rust ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina