Gisteravond was echt hel!
Zelf van 19.30 tot 21.00 in privatechat en lobbies gezeten om m'n eigen problemen met Ic3 proberen te fixen. Toen daar eindelijk een eind aan kwam waren er nog de privatechats met smartie en owner bb over hun problemen.
Hopelijk loopt vanaf nu alles op rolletjes
Uitleg problemen van Kill Snitchers vs Ic3 Cold:
De match is eerder gespeeld op gamebattles en toen kwamen we er achter dat 2 van de jongens bij elkaar thuis zitten op 2 verschillende xboxen op 1 connectie. Hierdoor speel je tegen 2 hosts wat opzich nog niet uitmaakt, wat wel uitmaakt: doordat ze met z'n 2en op 1 connectie zitten is de connectie voor de rest niet optimaal. Dit resulteerde dus in een bulletleg.
De combinatie 2 hosts tegen je en bulletlag vonden we niet acceptabel, dus hebben we bij deze match van tevoren aangegeven dat Lunatic Ic3 en Micro Ic3 niet mochten hosten.
Ik kom om 19.30 dus bij hun in de lobby (ze zitten er al alle 4 in) en invite me teammates. De match begint en verrek, bulletlag! We droppen er dus uit en vragen om een andere host.
Ga in privatechat met Micro Ic3 en hij weet mij te vertellen dat Negativ Ic3 de host was. Ik had m'n twijfels, maar oke. Zeg: laat iemand anders dan maar hosten. Hun 4e member had een slechte connectie zegt hij dus wil hij hosten (de 2 broertjes dus).
Ik ga akkoord bij gebrek aan beter en we beginnen de match weer. Verrek nog steeds dezelfde bulletlag (bij al me teammates overigens). Besluit toch gewoon maar door te gamen en m'n mond te houden, blijft niet zeuren toch.
Na 3 rondes worden we er ineens allemaal uitgedropt en zijn Micro Ic3 en Lunatic Ic3 offline!?
Ze komen weer online en ik praat met ze, vertel metteen dat het volgens mij dezelfde host was als de 1e keer maar dat ontkend hij. We besluiten dat ik de 1e host pak en hun de 2e map wel hosten.
Ik begin dus te hosten en wat blijkt: Negativ Ic3 kan niet in m'n host komen (de zogenaamde 1e host van hun, die ik niet kon checken)! Probeer dus een private chat te doen met hem wat ook niet lukt omdat we elkaar niet kunnen horen.
Zonder dat z'n teammates het weten stuur ik hem een bericht met: Host een map, maakt niet uit hoe of wat en stuur mij een invite. Puur om te checken wat ik al dacht. En ja hoor 2x geprobeerd en ik kan niet in z'n host komen. Soms heb je mensen waar je niet mee kunt chatten en waarbij je niet in elkaars host kunt komen.
Hij heeft de 1e keer dus niet gehost en hebben de broertjes Lunatic en Micro mij gewoon proberen te belazeren om op hun host te spelen.
Ik ben pist off en ga met Owner BB in de chat waarbij er heel even over Ic3 gesproken wordt, maar ik metteen op de problemen met hun en AK47 stuit. Ik zal het nog overleggen maar de kans bestaat dat Micro Ic3 door een ander team vervangen gaat worden door dit geintje.
Laatst bewerkt: 26 feb 2007