1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GoW Live Toernooi 2.0

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 8 feb 2007.

?

Poll: Hoe dient ronde 2 gespeelt te worden?

Peiling gesloten op 19 feb 2007.
  1. Zoals ronde 1, alleen dan over 2 mappen

22,2%
  2. Zoals het GameBattles systeem

47,2%
  3. Geen mening, beide zijn goed

19,4%
  4. anders, namelijk

11,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Na 2 avonden tijd gemaakt te hebben en alleen maar privatechats te doen vind ik het wel best geweest. Geen zin om nu alsnog weer een avond vrij te houden, we hebben ook een sociaal leven.
    (in andere woorden: me vriendin wordt gek als ik zeg dat ik weer een avond ga/moet gamen deze week ;))

Wacht nog even op een paar reacties en dan ga ik over tot actie.

Laatst bewerkt: 27 feb 2007
  2. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ben het eens met de rest, een duidelijk loss voor 1c3 maar wat ik niet snap is dat ze hier niet reageren gezien micro hier toch aardig actief is. Wrm geven ze hier geen rede...wil wel eens weten wat ze te zeggen hebben.

3. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook. Reactie komt vandaag nog wel denk ik.

Ga ze zowiezo nog niet uit het toernooi zetten voordat ze hun eigen verhaal hebben kunnen doen hier.

4. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klopt ! had ik bij mijn teksteje in het begin moete zette .. mijn fout .. ik ben benieuwd

5. Micro ic3

Micro ic3 Ic3 Cold Leader

Leuk Bevonden:
    0
    @ thre kings Negativ Ic3 heeft ook een broertje kon jij niet weten maar dan hoef je die shit niet te zeggen en negativ moest om half 6 opstaan om met de boot te gaan.

verder wil ik zeggen dat als we vanavond niet gaan spelen Ic3 Cold jullie de overwinning geven.

@ justice houd je es met je eigen team bezig ;)

6. Micro ic3

Leuk Bevonden:
    0
    verder wil ik zeggen dat LuNaTiC Ic3 Ic3 ook heeft belazerd als hij online was gekomen dan konden we spelen gister zaten Nano Negativ en ik er helemaal klaar voor komt LuNaTiC niet opdagen, LaGacY moest slapen, Alferink was er niet. Bleeding H3art moest ook de volgende dag weer naar school een erge klote dag was het gist

Was het maar anders gegaan ik snap je reactie: three kings , owner BB. Ik ben er zelf ook ziek van dat de ene member dan wel kan en dan weer niet als we vanavond niet gaan gamen dan stappen wij dit keer uit het toernooi

hopelijk beantwoord dat al jullie vragen later MiCr0

7. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ SuRfDuDe Ik weet wat je nu gaat zeggen ;)

8. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    micro iig duidelijke uitleg het is niet mijn beslissing maar ik denk dat three kings nl zelf ook wel liever wilt wwinne inplaats van kicke ;)

9. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Oke dan trek ik m'n woorden in. Maar je snapt dat ik gisteren verbijsterd was toen ik zag dat hij zo laat nog online was.

Verder kunnen wij vanavond echt niet spelen. Hebben nu al 2 avonden achter elkaar vrij gehouden en hebben nu andere verplichtingen. Sorry.

10. Micro ic3

Leuk Bevonden:
    0
    Oke is goed snap et ;) ik snap je reactie en je verplichtingen greetz man

@ deadbringer ja indd dat willen wij ook maar als er elke avond maar 3 members online zijn dan kan ik er ook kotsziek van worden terwijl we wel 8 members hebben ik zal es met mn clanmembers gaan praten Later

11. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke dan is allemaal mooi opgelost :) nu alleen nog een mooie datum prikke ;)

btw: heeft AK47- qG I al gespeeld ?

12. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Blij dat we dit op een volwassen manier op hebben kunnen lossen.
    We komen elkaar nog wel een ander keer tegen.

Spelen vanavond de match verder Deadbringr. AK47/qG staat na 2x hosten met 2-0 voor.
    Nu mag DoS de komende 2 maps hosten en dan eventueel de tie breaker nog spelen.

13. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klopt ik heb gehoord ;)

14. AK47Ar1d1Ty

AK47Ar1d1Ty Guest

Ja of 1x hosten als ze verliezen :) want als ze loss krijge op hun eerste host dan ist al 3-0

15. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    HOOOOOO STOPPPPPPP HOOOOOOOO

Even voor de duidelijkheid team 17 speelt niet alS DoS sterker nog ik ben eigelijk de enige. (aangezien dos liberator niet speelt) Ik ben op de laatste dag gevraagt of ik mee wilde doen en dat wilde ik wel. Maar richy en zlatan zitten niet in dos en Gas master x zit in gas (duh)
    Maar smoothly solipsist enz enz spelen dus helemaal niet mee.

@three kings mag je canals als map kiezen omdat de ook de aangekozen map is want dat vroeg ik me af :)

@micro ic3 EDIT EDIT EDIT EDIT DIE BERRICHTEN VAN JE AAAAARGG Dat doe je dus met dit knopjeeeee: [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

@darkness bedoel je dit ^ ;) :D

16. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Owner BB denk om je bloeddruk jongen ;) Ik zei even voor het gemak DoS, weet wel hoe het zit.

Hele aparte zin.. maar je bedoeld dat het de afgelopen tie breaker map was?
    Het zijn GB regels, van mijn part speel je 2x Canals en 3x Mansion. Zolang de mappen maar door de tegenstanders gekozen worden als je host en de laatste map Mansion is.

Deze is wel droog :D

17. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Bloedruk welke bloedruk :)

Eeh jah juist mansion ik zei canals foutje xD Maar ok :)

18. Micro ic3

Leuk Bevonden:
    0
    misschien heb ik wel geen zin om te editen:p en als darkness met die domme sarcastisch berichten aankomt zetten moet ik er wel een berichtje achter plakken.

@ darknes nog steeds boos dt je door mij en nano werd gepwnd

@ three kings,owner BB. Ic3 Cold is niet uit het toernooi gestapt (three kings weet da inmiddels wel geloof ik, ik zette het een beetje onduidelijk neer.

voor de duidelijkheid: als er weer irritaties komen voor de match van Ic3 vs Kill snitcher ( te weinig clanmembers, te late tijden[wat voor mij niet erg is] gezeik over host,lag dan pas geef Ic3 Cold zich gewonnen en maken we een goed begin bij GoW live toernooi 3.0 greetz

19. ZeR0SaN

ZeR0SaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat hier geberurt vind ik niet kunnen.

Waarom denk je dat bij wedstrijden/lotto's vrienden en famile niet mee mogen doen?
    Wegens doorgestoken kaart maar waarom zou iemand die het organiseerd wel mee mogen doen?
    Je kan lekker makkelijke vijanden uitkiezen en mensen er uit zetten als jou het uitkomt ik zou zeggen zeg een eind datum is er niet gespeelt dan gewoon Snitchers en Ice er bijde uit.

En bij volgende tournooi laat iemand het organiseren die niet meedoet.

En ik vind ook niet dat Tree Kings zo moet zeuren over Ice op het forum je zet hun in een slecht daglicht Want wat ik lees daar maak ik uit dat hun zich moeten aanpassen aan jou jij kan je ook aanpassen aan hun.

GreetZ ZeRoSaN

20. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ten eerste HIJ begon er niet over maar IK dus je kan niks over hem zeggen ! als het aan mij lag lagen ze er gewoon uit maar 3 kings geeft ze nog een kans ! + de reden die ze opgaven vond ik sterk dat ze zelfs mij hebben overgehaald en ik wens ze succes en als jij alleen over 3 kings klaagt doe et dan zelf met je doorgestoken kaart je hebt maar geluk dat de eerste 2 van de poule doorgaan en niet allemaal kritiek leveren maar eens blij zijn dat iemand hier tijd insteekt

voordat je nog meer kritiek gaat leveren kijk dan eens eerst bij jezelf ! sjezus ontdankbare

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina