1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GoW Live Toernooi 2.0

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 8 feb 2007.

?

Poll: Hoe dient ronde 2 gespeelt te worden?

Peiling gesloten op 19 feb 2007.
  1. Zoals ronde 1, alleen dan over 2 mappen

22,2%
  2. Zoals het GameBattles systeem

47,2%
  3. Geen mening, beide zijn goed

19,4%
  4. anders, namelijk

11,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inf1nity

Inf1nity Guest

Ik zou t niet doen O-) No offense to Carbon, maar luna blijft beter

Ik sluit me btw aan bij die uitspraak, en miss. is het leuk om voordat de finale begint, en poll te starte, met wie dr wint? :9

Laatst bewerkt door een moderator: 6 mrt 2007
  2. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    @ 3 Kings.
    Waneer is de uiterste datum dat je kan spelen? Omdat wij Woensdag niet kunnen en qG kan donderdag niet.

Het lijkt MIJ geen probleem omdat Ic3 pas in het weekend speelt (of heb ik het miss)

3. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol *) ik moet maar eens een keer met LuNatiC 1v1 doen en Inf1nity zullen wij is een keer tegen jullie een match doen :b:

4. Micro ic3

Micro ic3 Ic3 Cold Leader

Leuk Bevonden:
    0
    Ja wanneer?? LuNaTiC is de 1naarbeste speler in de clan dus ik wil wel effe zien dat je hem verslaat :p

@MERCENERY ja volgens vindt Ic3 Cold vs Digital Domination zondag plaats maar ik weet het niet zeker ;)

5. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Zondag is een no go, eerst heb je tot woensdag en kom je ermee aanzetten dat je vrijdag wilt.

Nu zondag? De finale zal in het weekend zijn, jullie kunnen dus tot vrijdagavond spelen.
    Is dat niet mogelijk moet je even een pm sturen Mercenary.

6. Micro ic3

Leuk Bevonden:
    0
    is goed ;) je hoort het PiNe morgen dan maar ? of moet je nog inkomen het kan anders donderdag wel?

Clan aanpassing:

Ic3 Cold

MiCr0 Ic3
    Nano Ic3
    Negativ Ic3
    LuNaTiC Ic3
    CarboN Ic3 ( uT Revenge heeft zijn naam veranderd )

thnx:D

Laatst bewerkt: 6 mrt 2007
  7. Sandertje

Sandertje Achievements

Leuk Bevonden:
    0
    @Micro Ic3 Deze week natuurkunde,scheikunde,economie tentamen + engels
    leesdossier, duits leesdossier, wiskunde net gehad, dus echt vrijdag op z'n vroegst a.u.b.

8. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    jongesn hou op over die host jullie hebben er ook wel last van maar wij zeiken daar ook niet zo over.
    Iedereen heeft wel es laag/bullitlagg maar we hebben toch een systeem dat iedereen net zovele host heeft als iemand anders?? of niet soms

9. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is nog erger als je geen host kan vinden waarbij iedereen kan joinen ;) ...
    hadden wij laatste met een clanmatch 5 verschillende hosts gehad totdat ik genoeg vond en zelf maar ging hosten :9 en iedereen kon erin *)

10. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    damn KS staat niet in de finale :mad:

Gebruiken jullie eigelijk elimination of double elimination (zoals bij MLG)?
    Ik snap dat er moeilijk regelen dat double elimination, maar wel zo eerlijk lijkt mij :9, maar ik ben een nobody dus ik ben al weer stil...

wanneer is het volgende toernooi? en is er ook een LAN in planning? Ik wil weten wanneer ik KS weer moet supporten ;)

11. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Geen fanboy gedrag hier. Lol.

12. Micro ic3

Leuk Bevonden:
    0
    Alferink, het is al opgelost over het hosten :b:

13. SmartieZ

SmartieZ Guest

Ic3 kan nu ook CarboN laten hosten, zijn host laat wel iedereen toe ..

en @ 3KingZ, ik heb er misschien niks over te zeggen, maar voor Ic3 zou het wel net zo eerlijk zijn om de finale te spelen op eerlijke hosting.

14. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wilde ik net gaan zeggen :9 maar dan kan

Me
    Lunatic
    micro
    Negativ

eerlijk? ja of nee?

15. Micro ic3

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezeer ik het erg leuk vind dat je je ermee bemoeit :9 CarBoN is de leider van het Ic3 Cold 2 team pas als 1 van de 4 opzetters van de clan niet mee kan doen dan pas gaat CarBoN meedoen. Three Kings heeft me ook een PM gestuurd waarin staat dat het toernooi volgens GB gaat en daar niks in staat over die 2 hosts. Ook ben ik er vanmiddag achter gekomen dat MiCr0 op de Router speelt en LuNaTiC op een eigen draadloos internet + kastje wist ik eigenlijk ook niet. Maja Later Smartiez

@Revenge Mag ik opeens niet meer spelen !!! lol

Laatst bewerkt: 6 mrt 2007
  16. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel tuurlijk maar examen gaan voor nie?

17. SmartieZ

SmartieZ Guest

lool of hij op de router of op een wireless ad-hoc zit maakt echt helemaal NIKS uit, ze zitten namelijk allebei op hetzelfde netwerk. En MiCrO ik geef er vrij weinig om over hoe jullie de host onder handen nemen, het leek me alleen verstandig voor Ic3 om het commentaar dat je van vele spelers krijgt met enige mate van sirieusheid tot je door laat komen en er iets aan gaat proberen te doen? een dubbel-host met bulletlag of gewoon nice-and-clean een ander teamlid laten hosten? En hoe de verdere verdeling met team A en team B gaat interreseerd me niet zo veel, ik heb een paar posts terug iemand van Ic3 CarboN zien toevoegen aan het Ic3 team, dat houdt voor mij in dat hij kan spelen?

18. Micro ic3

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik zei LuNaTiC speelt op eigen kastje andere verbinding maar MiCr0 op de router ze hebben er 2. En ik wil ook dat CarboN speelt maar dan komt het er waarschijnlijk zo uit te zien.

MiCr0 of LuNaTiC
    Nano
    Negativ
    CarboN

En als de tegenstanders hosten kunnen MiCr0 en LuNaTiC allebei meedoen.
    Het punt is dat MiCr0 en LuNaTiC de beste van de clan zijn. Stel dat :

Ic3 Cold vs qG I de finale wordt dan wordt het zo denk ik gedaan.
    En er zijn ook zat andere spelers in de clan die kunnen spelen het punt is dat de bovenste 4 van het lijstje de clan & het toernooi zijn begonnen zonder hulp van iemand. ( neem je het toernooi nu over qG I Smartiez. nu hebben we trouwens geen commentaar van andere spelers alleen nu begin jij weer. Bij het Gow Live Toernooi 3.0 zal er tegen die host vast regel komen
    Later Nano ic3

Laatst bewerkt: 7 mrt 2007
  19. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Vrijdag...

En ik ga niet tegen 2 hosts spelen, jullie hebben al geluk als je neef die dichtbij je woont host want dan heb je minder bullitlag dan ik.

20. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik merk het, iedereen negeert me gwoon :{ :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina