1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GoW Live Toernooi 2.0

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 8 feb 2007.

?

Poll: Hoe dient ronde 2 gespeelt te worden?

Peiling gesloten op 19 feb 2007.
  1. Zoals ronde 1, alleen dan over 2 mappen

22,2%
  2. Zoals het GameBattles systeem

47,2%
  3. Geen mening, beide zijn goed

19,4%
  4. anders, namelijk

11,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prodke

Prodke Guest

Al dit door helemaal niks, Doei Pine

2. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    :): indd het sloeg echt nergens op |:-

Maar als iemand het volle verhaal wilt horen hier komt ie:

ik nano wordt geinvite door XtrXander 1 van D2 valt me ineens dat er 2 leden van D2 + 1 iemand die hun voor de clanmatch hebben gevraagd in de game zit. Dus ik denk laat ik eens MiCr0, LuNaTiC inviten....

Komen ze er aan leuke match. Wordt er gezegd vandaag was die match toch?? wij zo ja. D2 zei toen ja maar PiNe is er nog niet die zit nog op school. Dus wij 2 uur op hem wachten hij komt niet.
    Komt TheSuprodigy erineens mee: Laten we 3 vs 3 doen. Wij zo van we hebben het liever 4 vs 4 maar weet je cker dat dit dan de clanmatch wordt? hun zo van : ja tuurlijk. Hun hosten 1e map warmachine uitslag 5-4 voor Ic3 Cold. Komt Pine NL ineens online komt dan de lobby in van onze host Fuel Depot en volgens mij zei hij toen jongens dit is echt geen clanmatch de match wordt niet zonder mij gespeeld. Dus wij zo van: ja vonden wij ook al SuprodigY wou beginnen. Dan hoop gezeik tussen Pine & Suprod. gaat Suprodigy weg. XtrXander kiest dan de kant van Suprodigy dus hij gaat ook weg. Dan komt ene Robert eraan de jongen die hun voor de clanmatch hebben gevraagd hij wilt spelen. Dus pine invite Aridity. Toen hadden wij zoiets van kom op zeg dan moeten we 3x tegen hem. 1x tegen NOOBS^FTD. 1x tegen D2 en 1x waarschijnlijk in de finale tegen qG. Pine zegt dan Aridity sorry man. Aridity gaat ook weg dan haalt hij LocustGod erbij. Ik had liever dat hij niet mee deed mar goed we gingen spelen. Robert legt uit de game. Dus wij zo sportief iemand van ons eigen team te kicken. 2 vs 2 toch wint Ic3 5-0. Toen werd Clocktower gespeeld hun host 5-4 voor Ic3 Cold uitslag 3-0

:'-( :'-( Totaal geen leuke 1/2 finale match maar goed dit is het hele verhaal

3. Prodke

Prodke Guest

wtf fuck lul jij. Ik heb niet alles gelezen, maar ik heb dit nooit gezegd.
    2 uur wachten: ik denk het ook wel
    En ik kwam er niet mee laten we 3 vs 3 doen, maar dat herinner jij je natuurlijk niet met je fantastische geheugen, ik was degene die als laatste overgehaald werd mongooltje. Jij verdraait echt altijd alles echt niet normaal. Sander en Rbert zullen hier vast nog wel op reageren. Maar dit slaat echt nergens op

Laatst bewerkt door een moderator: 9 mrt 2007
  4. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    wrom begon jij dan die clanmatch ik heb nog 3 andere leden van Ic3 die hetzelfde als mij beweren , CarboN, Micr0 , LuNaTiC

o nee w8 het ging zo het was kwart voor 2 ik aan jou vragen" en beginnen we zo?" jij zo nee 3 uur was de tijd oke ik kom toch in de lobby wij wachten. Dan zeg jij laten we 3 vs 3 doen!! en dat is wel waar

Laatst bewerkt: 9 mrt 2007
  5. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Haha als alles normaal was hadden we jullie geownd.

6. Prodke

Prodke Guest

..

7. Prodke

Prodke Guest

uh Nano jij kwam in mijn game hoor ik weet niet wie je geinvite had maar jij kwam erin zonder dat ik wist dat jij erin zou komen>
    Volgens Sander en Robert begon Lunatic Ic3 ermee met laten we 3 vs 3 doen. en toen ging robert er verder op in. Volgens mij word jij een beetje oud en hoe zit het met tot half 5 kunnen wij volgens mij is het nu echt half 6

8. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    dat zei ik tog.....anders sorry
    + we recruiten nog steeds!!!

dus als ik zeg laten w clanmatch dan doe je het?? ik vroeg gewoon naar de tijd hoelat we gingen ik d8 om 2 uur en toen zei jij 3 uur

+ ik heb een message waaop jij zegt laten we om 3 uur spelen en bovendat de tijd boeit me niet we konden ook wel zondag, jij besloot de match te willen doen dat was jij niet ik.

en dan schuif je de schuld op mij af sorry hoor dat jij de match begon en mij invite voor de 1e map

@pine misschien heb je gelijk maar TheSuprodigy wou beginnen kan ik niks aan doen snapje

Dus sander en die ander wilden 3 vs 3 doen ??

WIE VAN DITGITAL DOMINATION BEGON MET 3 VS 3 TE ZEGGEN??
    maar ik moet nu werken later;)

9. Prodke

Prodke Guest

pfff ik heb hier geen zin in, ik heb gezegd IK vind het goed om drie uur. MAAAR praat eerst met pine(omdat hij net online was op dat moment). Later kwam ik erachter dat hij dit niet was. Vervolgens zat ik in een match met robert en sander en kwam jij er opeens in. Jij invite al je vriendjes. en vervolgens zegt lunatic dan doen we wel 3 vs 3 en gaat de rest er verder op in EN IK WAS VERDOMME DE LAATSTE DIE overgehaald werd omdat ik wou dat pine meedeed verdome. Wel jammer dat het pine niet was die online kwam, want dan was dit allemaal niet gebeurd en het was ook onnodig. Bij deze sorry Pine.

@Nano, HOE ONGELOOFLIJK DOMME SUKKEL BEN JIJ ECHT NIET NORMAAL. Kill Snitchers weten wel waar ik het over heb. Jonge jonge. Ik heb geen zin om met zulke mensen om te gaan die alleen maar kunnen liegen niet normaal

10. Sandertje

Sandertje Achievements

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry jongens, jullie maakten ons wijs dat jullie tot 1/2 5 konden.
    Pine was een beetje pissed off, maar als hij rustig was gebleven en Suprodigy
    niet had lopen afzeiken waren we in de room gebleven en had er misschien iets geregeld kunnen worden en had de wedstrijd een ander verloop gehad.

@Pine : Je clan stond of viel met de skills van mij XtrXander en Suprodje
    dus zeg niet dat de clan dood is door jou!
    We zagen je in de beslissende match online komen en waren druk
    bezig je te inviten etc., daardoor verloren we met 5-4
    Had je je anders gedragen, dan had je hier op het forum kunnen
    opscheppen.

@Pine : Dit is een fun toernooi, we spelen niet voor een pot goud

11. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Het gaat om het idee dat iemand was begonnen zonder mij.

@Pine : Je clan stond of viel met de skills van mij XtrXander en Suprodje
    dus zeg niet dat de clan dood is door jou!

wat bedoel je daarmee?

En ik stuurde je nog een message dat jullie konden komen ook prod maar je negeerde me....

12. Sandertje

Sandertje Achievements

Leuk Bevonden:
    0
    @ pine : we werden min of meer gedwongen om te beginnen en hoopten dat je snel online kwam.

Voorts liepen de afspraken zeer rommelig.

Clan was opgericht door ons 3en. Iedereen was leader.

Voorts had je heel ff een behoorlijk kort lontje, tegen Prodke, vandaar dat ik de room verliet.

Je had dit echt niet hoeven verliezen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tis jammer maar helaas

13. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Logisch dat we het verliezen de hele match ging gewoon nergens over.

Ic3 ik heb een vraagje jullie kunnen gewoon nee zeggen het is gewoon een voorstel: De match gewoon opnieuw spelen met goede afspraken, het is gewoon een voorstel dus niks verkeerds en ik vat het ook niet raar op als jullie nee zeggen.

En sry Prod was gewoon boos :):

14. Ten eerste: Ic3 heeft wel echt een kk slecht geheugen want het was sowieso Lunatic Ic3 die ermee kwam om gewoon 3vs3 te spelen, en absoluut niet Suprodigy, die stelde juist voor om op Pine te wachten.

Verder was het echt een lelijke match, als Pine (met alle respect) niet zoveel gezeik ervan had gemaakt dat we waren begonnen zonder hem hadden we nog een vrij grote kans gehad om te winnen. Ook liepen Lunatic en Nano hem helemaal te spacen en zat een beetje lomp te doen en op te scheppen en te schelden. Op Fuel Depot lagde ik er idd uit en was Ic3 wel zo eerlijk om 2vs2 verder te gaan, maarja het was hun host en zoals al bekend is speelde zij met 2 hosts, kansloos dus.

Door al het gezeik uiteindelijk is het zo gespeeld:

War Machine 5-4 voor Ic3, Voor Digital Domination speelde mee RbertReanimated, TheSuprodigy en XtrXander, Opzich eerlijk verlopen.

Fuel Depot 5-0 voor ic3, Voor Digital Domination speelde uiteindelijk alleen Pine NL en Locustgod. (Kansloos tegen 2 hosts)

Clocktower 5-4 voor Ic3, Voor Digital Domination speelde mee Rbertreanimated, Locustgod en Pine, Hierbij hadden wij al ziets van fuck it. maarja.

Eigenlijk was het team dat speelde niet echt Digital Domination dus maar een mix van allerlei spelers..

@Lunatic en Nano, willen jullie een 2vs2 doen tegen RbertReanimated en Locustgod? Eens kijken of jullie dan nog zo'n grote bek hebben.

Voor alle duidelijkheid: Ik, TheSuprophecY speel tijdelijk op de gamertag RbertReanimated en ik zit/zat niet in Digital Domination, ik speelde alleen deze match mee. Locustgod zit/zat trouwens ook niet in Digital Domination

15. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol ik wist het. Ik wist het gewoon jij zit heletijd te zeiken dat je clanloos bent en dan zat je gisteren te zeiken dat jij Ic3 zou afmaken. En zou meedoen met de match tegen DiGital domination en nee Micro en LuNatiC hebben al vanaf het begin een eigen IP adress er is geen focking 2 host iedereen dacht het omdat ze bij elkaar woonden en Onverslaanbaar waren. =(

16. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mischien een beetje laat ik snap het wel dat mensen je bedriegen ik vond het ook een beetje raar. waarom ze gaan beginnen zonder jouw maar de finale komt Heel binnenkort maar tsja ik weet het niet. :{

17. Jij bent echt een K A N K E R tjappie, ik speelde niet eens met mn eigen team, maar toch had ik jullie wel afgemaakt ja als alles normaal was verlopen. En nee, tuurlijk hebben Micro en LuNatiC geen dubbel host... ;)

Kom je 1op1 tegen me?

18. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gast ik geef je gelijk dat LuNatiC dat zij kom we gaan 3v3 doen ik was er tegen tuurlijk lijkt me redelijk oneerlijk om zonder jullie Clanleader.Tegen te spelen maar ik herinner me niets. Dat jij werd overgehaald iedereen zat te twijfelen of ze dat zouden doen. Ik wilde graag die match spelen maar waarom zij jij ja je kon net zo goed nee zeggen. Maar zijden xander en rBert ja?

19. Sandertje

Sandertje Achievements

Leuk Bevonden:
    0
    @ Revenge Mischien een beetje laat ik snap het wel dat mensen je bedriegen.

Man lul niet zo stom!!!!! We wilden eerst niet spelen en wachten op Pine!

Wees blij dat het zo gelopen is voor je.
    Als we alledrie aanwezig waren geweest en 3vs3 hadden gespeeld,
    hadden wij in de finale gestaan NOOOOB!!!

Mij scheelt het alleen maar dat geouwehoer hier te volgen en te wachten op de volgende match. Wel-niet-niet-wel.
    Ik kan nu eindelijk GRAW2 spelen. Have fun.

20. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    Heey volgens mij lult iedereen er wat aan...
    Maar wat is the big problem dan?? Als je er echt op tegen was dan was je wel niet begonnen....
    Ja ze spelen allebei appart als Micro of Nano slecht speelt zien jullie dat niet maar als ze allebei ff goed spelen dan wel...
    Je moet verder kijken dan je neus lang is....

Oja ik ben neutraal ookal ben ik Ic3 lid... wat boeit mij het nou of ze winnen of niet ik ben er tenminste al trots op dat ze zover komen als ze er uitlagen dan vond ik echt niet erg hoor toernooien en clan matches zat!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina