1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GoW Live Toernooi 2.0

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 8 feb 2007.

?

Poll: Hoe dient ronde 2 gespeelt te worden?

Peiling gesloten op 19 feb 2007.
  1. Zoals ronde 1, alleen dan over 2 mappen

22,2%
  2. Zoals het GameBattles systeem

47,2%
  3. Geen mening, beide zijn goed

19,4%
  4. anders, namelijk

11,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    en ik wil eens geen huiswerk|:-
    @Three Kings ik heb je Message gelezen sowieso 3 leden van Ic3 kunnen morgen spelen LuNaTiC moet ik nog vragen maar volgens mij wordt het geen probleem

@ ExperienZ welke map willen jullie dat er wordt gehost ??

Laatst bewerkt: 11 mrt 2007
  2. SmartieZ

SmartieZ Guest

Lol, experienz heeft beetje moeite mee om hier te posten (IP BAN MUHUHUAHHA >< ) .. daarbij spelen we volgensmij morgen tegen jullie. En daarbij qG is wel in voor een 3 vs 3

3 vs 3:
    - Quality Gaming
    - DoS Surfdude
    4 vs 4:

Ice?
    3Kings?

3. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Tenzij Ic3 zegt dat ze liever een 3v3 spelen hou ik het op 4v4.

Aan: "maar volgens mij" heb ik niet zo veel. Je kunt of kunt niet.

4. SmartieZ

SmartieZ Guest

3 tegen 3 lijkt mij wel het eerlijks, aaaallll die zeikproblemen over de host zijn dan voorbij .. aan de andere hand wel net zo leuk als we het ook 4 vs 4 afmaken .. zo zijn we immers ook begonnen..

5. fenomen4l

fenomen4l Need a Target, Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Zo schiet het natuurlijk niet op.. als nu eens afgesproken wordt dat vandaag experienz, surfdude (overlord), three kings en Micro- of Nano Ic3 in een Gears lobby gaan zitten en het even uitpraten, dan kan de match snel gespeeld worden..

En kunnen jullie in het geval van een 3vs3 meteen kijken wie er kan hosten (het leukste is natuurlijk iemand die ook kan opnemen, want dan komt de finale op video te staan, en kan iedereen hem bekijken.. (smartie?) ik weet trouwens niet of er een Spec mode in Gears zit

Laatst bewerkt: 12 mrt 2007
  6. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja vanavond 8 uur;) en dan gaat Dos Sufdude bij qG ?? ofzo
    Als iemand bij Ic3 moet komen hebben we waarschijnlijk het liefst Locustgod Later ik ben trouwens pas om half 5 thuis dan kunnen jullie me wil inviten om over de match te praten !!

en de finale opnemen zou wel vet zijn;)

7. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat three kings hem host. ? Ik wil eventueel wel in het andere team stilstaan dan xD

8. AK47Ar1d1Ty

AK47Ar1d1Ty Guest

3vs3 of 4vs4 maakt niet uit maar ik vind dat host gewoon bij teams blijft. Gewoon gamebattle rules. Als er een andere aapje bij zit die gewoon stil staat is dat kut bij bijvoorbeeld canals. Hebben ze dubbel host? Boeiend fuck dat dan owne we maar 2 hosts. ik wil niet dat er bij elk team een aapje stil staat.

9. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Niet zo fijn dat jullie elkaar nou tegenspreken. Verschillende mensen van qG willen het wel en jij wilt het nu niet?

10. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bang dat je daar te laat mee komt Aridity, sorry.

Heb net met owner bb gesproken en hij gaat de 3v3 hosten. Er zal echter wel eerst een lagtest komen. Wordt zijn verbinding niet goed bevonden (wat waarschijnlijk niet gaat gebeuren), zal er ter plekke een andere host geregeld worden.

11. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Jep ik voeg van beide teams vanmiddag even een persoon toe aan mijn lijst. (ps me gamertag is eC I OveRloRd)

12. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Wij willen ook niet 3 vs 3 ik heb door nooit groen licht voor gegeven;)
    ik wet niet hoe jullie daarbij komen ik zei alleen als we per se 3 vs 3 doen dan willen we Locustgod
    iedereen in ons team wil 4 vs 4

13. AK47Ar1d1Ty

AK47Ar1d1Ty Guest

geef mij ook maar 4vs4. rot op met andere noob host. ik weet nog dat bij surfdude niet eens iemand binne kon kome

14. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dus als Ic3 4 vs 4 wilt en qG ook laten we dat dan doen wat hebben we te verliezen 2e worden vindt Ic3 helemaal niet erg maar verliezen door iemands Neutrale host vind ik echt niks

15. Lijkt me een duidelijke zaak, Ic3 en qG willen allebei 4vs4 met de gamebattles regels. Lijkt me het beste dat er zo gespeeld wordt dan?

16. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst volgende post door Ic3:

Gek he dat ik dan denk dat je 3v3 wilt spelen?

Met je:

17. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Door dit gekloot van Ic3 heb ik weer een ochtend dingen voor niets zitten regelen. Bedankt!

Het zal vanavond dus een 4v4 match worden.
    Aridity ik hoop dat je voor je teammates mocht spreken. Zoniet heb je ze in een lastig pakket gebracht.

18. AK47Ar1d1Ty

AK47Ar1d1Ty Guest

Niks lastig. 4vs4 is al hele toernooi en het gaat goed zo.

19. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens.

20. Hey Aridity, wie gaan d'r meespelen bij jullie dan?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina