1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GoW Live Toernooi 2.0

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 8 feb 2007.

?

Poll: Hoe dient ronde 2 gespeelt te worden?

Peiling gesloten op 19 feb 2007.
  1. Zoals ronde 1, alleen dan over 2 mappen

22,2%
  2. Zoals het GameBattles systeem

47,2%
  3. Geen mening, beide zijn goed

19,4%
  4. anders, namelijk

11,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. qG I Nemesis

qG I Nemesis Guest

Mausoleum, War Machine...

2. SmartieZ

SmartieZ Guest

zoals ik al voorspeld had, Ic3 neemt de win, klachten over host maar daar spreek ik geen woord meer over, aangezien ik al 100 klachten gaf maar er gewoon 'overheen' werd gelezen.

3Kings, Owner, toernooi 3.0 gaan er afspraken gemaakt worden, ik kijk er naar uit ..

Ic3, gefelicteerd, je hebt de 1e plek misschien niet op alle fronten verdiend, maar toch netjes gespeeld. Weet wel dat er op Toernooi 3.0 iets gaat veraderen, want er zijn (en niet alleen bij ons, maar ik spreek nu in algemeen) te veel dingen fout gegaan.. kusje!

Laatst bewerkt door een moderator: 12 mrt 2007
  3. Inf1nity

Inf1nity Guest

qG kamt met dikke host probleme hoorde ik net...Ic3 is God op eige host? Verklaart ook het verloop van de game: on host: won, off host: lost

4. Dat ic3 dit toernooi wint heeft eerder negatieve dan positieve effecten voor ze denk ik, en terecht ;)

5. qG I Nemesis

qG I Nemesis Guest

Net als iedereen die tegen ze gspeeld hebben. Vanaf ronde 1 af aan. De Kill Snitchers hadden ook kunnen winnen, als ze niet zo'n host hadden.

6. AK47Ar1d1Ty

AK47Ar1d1Ty Guest

Ingemaakt. Klaar. Majin was opeens weg *geen zin* en we gingen spele met voltage shocker. Was niks geen tacktiek, niet luisteren, niks zeggen. dramatish. Majin is gemist. Majin is echt onze tackties wonder en naja dit werkt niet

7. Inf1nity

Inf1nity Guest

Als de organisatie wist dat er zoveel probleme waren over de host van Ic3, waarom gaf ie dan toch Ic3 de eerste host, en niet qG?

8. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Jammer dat wij geen normale match hadden gespeeld, we hadden ckr kans gemaakt :mad:

9. SmartieZ

SmartieZ Guest

boeienddd... zoals ik al zij Ic3 kan er ook wel wat van, maar het voelt gewoon niet goed..

Als Kings en Owner geen verduidelijking doen bij 3.0, dan speelt qG niet ..

10. SmartieZ

SmartieZ Guest

Dat heb ik al zo'n 25x gemeld in dit topic, werd alleen ''overheen'' gelezen..

11. Inf1nity

Inf1nity Guest

Jammer qG, maar toch kan er wel een felicitatie voor Ic3 af vind ik...:b:

12. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja Ic3 vs qG wint 3-1 we hebben nog een Lagtest gedaan en alles voldeed aan de eisen van dubbele host was er geen sprake naar mijn mening.....
    Kampioen gewoon weetje

fuel depot gewonnen -onhost
    Warmachine verloren -offhost
    Mausoleum gewonnen -onhost
    Clocktower gewonnen -offhost

@ Pine we wilen nog een re-match tegen jullie binnenkort
    @ Smartiez geen flauw idee waar je het over hebt. trouwens we konden 3vs3 doen maar beide partijen wilden dat niet.....en dan op Neutrale host dus als jij gewoon effe niet gaat zitten zeuren dan weten we dat gelijk ook ;) Kampioen lekker puh
    Leuke erg Spannende match iedereen sportief thnx qG :b:

Laatst bewerkt: 12 mrt 2007
  13. AK47Ar1d1Ty

AK47Ar1d1Ty Guest

LUISTER hun host is powerfull ok. maar teamwork van hun was goed KLAAR. Zonder majin WERKT NIET. MAJIN HADDE WE NODIG. Ik blijf het zegge. majin maakt het verschil altijd. Hij is de beste dutch speler en weet ons te plaatse. Zonder majin geen goede tacktiek klaar. Ic3 goed gespeeld. Wij als noobs. niet elkaar dekke. niet bij elkaar blijve. pruts

14. qG I Nemesis

qG I Nemesis Guest

Gefeliciteerd...

Ik wil ook wel is ff kijken hoe die host nou precies is.

15. qG I Nemesis

qG I Nemesis Guest

Waar was Majin dan? Wat is "Geen zin" nou voor reden in een finale... Dat is toch 1 grote onzin?

16. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    3 kings heeft gezorgt dat er eerst een lag test was. als deze door beide partijen werd goedgekeurd dan zou er gespeeld worden. werd dit niet goedgekeurd zou ik als scheidsrechter de lag tasten. de host werd echter geaccepteerd. dus dan kan de organisatie daar niks niks maar dan ook niks aan doen. Het is gewoon goed geregeld. Ic3 gefeliciteerd en tot 3.0

17. SmartieZ

SmartieZ Guest

idd.. maar Owner je weet voor de rest ook hoe het zit, ik heb iedereen op de hoogte gebracht van de Gamebattles rules, de broertjes mogen volgens die regels niet hosten, maar idd wat Ar1 al zegt Ic3 speelt vast en zeker gewoon goed, het is gewoon weer ver******d dat Maj1n bij de finale geen zin heeft tsja..

18. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Volgensmij is dat 2-2 wat er staat of niet? En is goed, ff nog trainen want ik ben me richter van dichtbij ff kwijt :9 en nog gefeliciteerd.

19. AK47Ar1d1Ty

AK47Ar1d1Ty Guest

Kijk het teamwork tussen majin/exp/mij is groot. met voltag3 en shock hebben we niet eens 1 clan match gespeeld. het werkte neit samen klaar.

20. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom gaat MajinGoku weg dan? Wat hebben we dan aan iemand die zomaar weggaat..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina