.
[size=+2]Gefeliciteerd Ic3 Cold! Winnaar GoW live 2.0![/size]
Dit is/was inderdaad een proeftoernooi dat met vlag en wimpel geslaagd is. Tuurlijk zijn er problemen geweest, maar dat is niet meer dan gewoon. In grote lijn is dit toernooi geslaagd. Des te meer reden om 3.0 professioneler aan te pakken. We weten nu de do's and don'ts en gaan druk aan de slag.
Echter ben ik voor dit toernooi ook in de weer geweest om een prijs te regelen. Dit zou (zo is mij verteld) door XBW verzorgd worden. Hun namen het werk uit handen door te zeggen dat ze 'erachter aan gingen en snel van zich zouden laten horen'. Jammer genoeg heb ik ondanks meerdere emails en berichten niets meer van ze vernomen. Dit plus nog wat andere reden heeft ertoe aangezet om 3.0 naar een andere website te verplaatsen. Het zal op die manier ook makkelijker worden een sponsor te vinden, dit + het feit dat alleen dit topic al zo'n 16.000 keer bezocht is.
Maar to the point: Ic3 ondanks een hoop gezeur en misverstanden hebben jullie bewezen een sterk team te zijn. Succes op het volgende toernooi en hopelijk zien we jullie ook hoog terug op de paniczoom ladders
P'z King
Laatst bewerkt: 13 mrt 2007