1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GoW Live Toernooi 2.0

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 8 feb 2007.

?

Poll: Hoe dient ronde 2 gespeelt te worden?

Peiling gesloten op 19 feb 2007.
  1. Zoals ronde 1, alleen dan over 2 mappen

22,2%
  2. Zoals het GameBattles systeem

47,2%
  3. Geen mening, beide zijn goed

19,4%
  4. anders, namelijk

11,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Aridity Super team opgezet :D:b:ik hoorde ook aan je Frustratie tijdens Fuel Depot dat er weinig werd Gecommuniceerd Owner, Smartiez, Nemesis bedankt :D en ja tot 3.0

2. AK47Ar1d1Ty

AK47Ar1d1Ty Guest

Geen superteam. Noob team. Te grote fout dat we met de nieuwe spelers gingen spelen zonder practice eerst.

3. Inf1nity

Inf1nity Guest

Kan je eeuwig over door blijven gaan, maar je weet waar de fout ligt, en je weet hoe die verholpen kan worden. Het is idd gewoon een groot risico om met 2 nieuwe members een finale te gaan spelen tegen een hecht team als tegenpartij.

4. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okey mooi gedaan jongens proficaat volgende keer beter.

@Three kings heb je iets al Gehoord over de prijs of bewaar je het tot en met 3.0 en daar aan de winnaar geven want dit was de Proeftoernooi of niet?
    @Nemesis als je toch bezig bent met die site waarom maak je het niet een 360 tourney site voor iedereen met van alle games Xtoernooien ligt toch nu still why not?.

Laatst bewerkt: 12 mrt 2007
  5. fenomen4l

fenomen4l Need a Target, Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Gebeurt ook, en ik zie al uit naar een GRAW2 toernooi (face me bitches)

6. SmartieZ

SmartieZ Guest

Oh eerlijk = eerlijk, we wisten in princiepe al dat het niet goed kon gaan..

1 | Ic3 is een sterk team, goed teamwork, face it!
    2 | Géén Maj1nGoku, dat is de kracht achter ons team..
    3 | Géén teamwork, aangezien er 3 nieuwe members speelde, en maar 2 uit oude team
    4 | En tjsa, sorry dat ik het naar boven breng, er is toch wat mis met de host van Ic3. :mad:

Laatst bewerkt door een moderator: 12 mrt 2007
  7. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja jullie hadden een lag-test en alles werkte prima maar waarom toch zeuren over lag?

8. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Maj1n zal heus niet zomaar weg zijn gegaan, hij zal wel wat belangrijkst hebben gehad, wat mij verbaasd is dat qG zo lam ligt dan zonder Maj1n, had ik niet verwacht, aan aridity te horen is hij dus de man die het moet regelen daar, is het niet experienz ( de team-leider) die ieder op z'n plekje zet in een war?

Vind het nogal triest dat stelletje hier weer beginnen over host van Ic3, Ic3 heeft overwinning 100% verdiend, van tevoren is bepaald 4 tegen 4 te doen door beide partijen, er is een lag test gedaan, niemand klaagden ook qG niet, en dus zal dat mega voordeel wel meevallen waar iedereen over loopt te zeiken. Ic3 en organisatoren hebben er alles aan gedaan om het eerlijk te laten verlopen en dat is ook gewoon gebeurd, focked up voor qG dat ze hebben verloren, ze hadden het zeker verdiend, maar begin dan niet over de host van de tegenpartij...

Ic3 dus winnaar XBW Gears of War toernooi 2.0:b:

9. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Smartie dat van majin is wel genaaid :confused: zoiets doe je niet klaar. Als majin zo goed kan teamworken waarom laat hij ze hele team dan vallen.??

Naja. En jah Revenge tijdens de lagtest klopte het dusjah ^^ als er later lag komt kunnen we er weinig aan doen...

Maarjah 2.0 was maar een voorproefje van wat 3.0 gaat worden!!!! :D:D:D

10. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef hem wel gelijk en waarom hadden jullie geen goed teamwork je moet toch ook iemand aannemen om zijn teamwerk? en we hebben totaal geen 2de host serieus ik geef je mn Xbox als het zo waar is.

11. AK47Ar1d1Ty

AK47Ar1d1Ty Guest

Alle qGtje hebben individueel perfecte skills klaar. Maar teamwork werkte hier niet. Majin is beste speler en zet ons tackties goed op. We beginne opnieuw. veel qGtjes eruit. En gaan nu goed werke aan teamwork. 4de man komen we mssh in de toekomst tegen

12. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Is dit niet een beetje overdreven, iedereen heeft wel eens slechte dag.

13. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb dan ook net met een paar leden van qG in de game gehad en die hadden het over uit de clan stappen ik hoorde ook dat ze zelf clan gaan beginnen suc6...:b:

@ Aridity als jullie nieuwe members hebben gevonden en op elkaar bent ingespeeld speelt Ic3 heel graag een match tegen jullie later;)
    @ Revenge jou beurt komt nog met Ic3 2 in het 3.0 toernooi en welke mensen heb je aan genomen?? ben wel benieuwd

14. SmartieZ

SmartieZ Guest

Misschien zie je dat ik ook nog een boel andere punten geef wat verklaard waarom qG het voor zichzelf verpest heeft ;-) van die fouten moet geleerd worden en we weten zelf ook dat het dalijk draait op v3.0, of misschien wel v4.0!

Daarbij, het team Ar1d1Ty, EXp3r1EnZ en Maj1nGoku is ontzettend sterk, en sinds het vertrek van KillaH zijn er door ons welgeteld 9 mensen aangenomen die de plek van 4e persoon op moest komen vullen. Het is jammergenoeg niet gelukt en we hebben nu een 3-persoons-team. We zijn al aan het denken over een 4e speler, die misschien voor sommige onverwachts gaat komen.

De 4e speler zal namelijk niet zo zeer om de GoW skills worden aangenomen, maar meer om de teamplay. Meer nieuws hierover in de toekomst, ik kijk nu al uit naar 3.0

15. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Lolzz @ ic3 krijg ik een berrichtje in me inbox. Ic3 best dutch clan...

Ok het feit dat je een toernooi wint wil niet meteen zeggen dat je meteen de nederlandse beste clan bent hoor. Er zijn over de 100 nederlandse clans die niet hebben meegedaan.

eC is ook 1ste en 2de geworden op een pokertoernooi dan zijn we tog ook niet de beste nederlandse pokeraars. 8)

16. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik hoorde dan ook net dat DSF Carnage werd gevraagd ?? news travels quick these days doesn't it ??

@ owner, lol dat was mn neefje met zn eigen 360 hij foking blij voor ons :p mafkees

17. SmartieZ

SmartieZ Guest

Ja natuurlijk haalde we de finale, ik denk dat we zelfs nummer 1 hadden kunnen worden als Maj1nGoku gewoon speelde, waarheid is hard maar het is wel zo dat Maj1nGoku gewoon bij het team hoort..

18. SmartieZ

SmartieZ Guest

wat denken jullie er btw van om het toernooi 3.0 een EXECUTION toernooi te maken??????

19. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    .

[size=+2]Gefeliciteerd Ic3 Cold! Winnaar GoW live 2.0![/size]​

Dit is/was inderdaad een proeftoernooi dat met vlag en wimpel geslaagd is. Tuurlijk zijn er problemen geweest, maar dat is niet meer dan gewoon. In grote lijn is dit toernooi geslaagd. Des te meer reden om 3.0 professioneler aan te pakken. We weten nu de do's and don'ts en gaan druk aan de slag.

Echter ben ik voor dit toernooi ook in de weer geweest om een prijs te regelen. Dit zou (zo is mij verteld) door XBW verzorgd worden. Hun namen het werk uit handen door te zeggen dat ze 'erachter aan gingen en snel van zich zouden laten horen'. Jammer genoeg heb ik ondanks meerdere emails en berichten niets meer van ze vernomen. Dit plus nog wat andere reden heeft ertoe aangezet om 3.0 naar een andere website te verplaatsen. Het zal op die manier ook makkelijker worden een sponsor te vinden, dit + het feit dat alleen dit topic al zo'n 16.000 keer bezocht is.

Maar to the point: Ic3 ondanks een hoop gezeur en misverstanden hebben jullie bewezen een sterk team te zijn. Succes op het volgende toernooi en hopelijk zien we jullie ook hoog terug op de paniczoom ladders ;)

P'z King

Laatst bewerkt: 13 mrt 2007
  20. AK47Ar1d1Ty

AK47Ar1d1Ty Guest

Three Kings nl thnx voor het organiseren enzo man :) respect
    Jij heb er ook veel vrije tijd ingestopt en dat wadeer ik man

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina