nu ik 1 heb...moet ik 2 en 3 straks ook hebben. Helemaal tof als je dan ook alles in special edition heb! maar dat is 69.99 x 3= erg duur
Als je wat rondkijkt, vind je de SE ook wel voor 59,95, en dat hoeft niet ens via internet te zijn (bij Replay videogames was ie ook 59,95 ).
Verrek als ik dit zo lees en ik heb gears of war nog niet uitgespeelt zeg ik dus geen happy ending Want anders kwam er geen deel 2 Damn balen khad gehoopt om de held te zijn op het einde Maar aan de andere kant Een deel 2 is zekerrrr leuk Nu nog hopen dat ze hun woord ook doen Met casual 8-12 uur Ik speel hem uit binne 4 uur Korter misschien nog Maar hardcore is ander soep en zit nog in act 1 Maar speel ook nog maar 30 min op die stand
Gears of War Trilogie vind ik geen probleem, maar ik zou 't dan wel leuker vinden dat je steeds met andere personen speelt, en heel andere locaties. Want niet heel Sera is volgebouwd met steden lijkt mij, toch? Er kunnen genoeg nieuwe helden geintroduceerd worden. Of het volgende deel kan zich een aantal jaren later afspelen, Marcus Fenix is omgekomen tijdens de oorlog. Of juist terug, en dat je dan echt alles vanaf Emergence Day meemaakt. Dus de delen moeten niet verder borduren op dezelfde personages en omgeving. Zelfs een heel andere oorlog lijkt mij goed. De Gears als militaire organisatie zullen altijd blijven bestaan, of ze nou tegen de Lucust vechten of niet. Daarom lijkt mij bijvoorbeeld de Pendulum Wars ook wel een goede setting. De mensen vechten nog tegen elkaar.
Aangezien het spel aan alle kanten rammelt is het maar goed dat er meer delen komen. Kunnen ze de AI, ondertiteling, verhaallijn, wapenarsenaal, vijanden, multi-player maps en de ''eindbazen'' mooi uitbreiden.
Misschien een flashback waar je probeert je vader te redden! zou ook wel tof zijn. Misschien nog een stukje stad zoals in het reclame filmpje wat op tv gedraaid wordt, in de regen door de lege straten heenlopen.