GP shanghai, uitslag + nieuws!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door woolyonline, 26 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk was vandaag de grand prix in china : shanghai. Deze is gewonnen door ferrari courreur rubens barrichello _O_ _O_ . Maar Michael Schumacher deed het overduidelijk slecht. Button verdiende 2e plek, jammer genoeg nog steeds geen 1e, maar dat komt nog wel. Maar het opvallendste nieuwe uit de race (voor diegene die goed hebben opgelet) Valentino Rossie (moto GP coureur, wereldkampion) doet serieuse poging de F1 binnen te komen, dit is toch wel verassend nieuws :eek: !

greetz wooly

2. Hans NL

Hans NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil eerst wel eens zien wat rossie doet. auto rijden is toch wel heel wat anders dan motor rijden.

verder erg leuke race om naar te kijken en Barrichello heeft echt verdiend gewonnen vind ik. met R. Schumacher in de pit was ook erg leuk hehehe :)

3. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Nouw zo slecht deed Michael het ook niet vondt ik. Hij kon niks aan die lekke band doen en die spin loste hij ook goed op.

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Leuke race inderdaad. Blij dat M. Schumacher het eens niet zo goed deed. Barichello boekte een mooie overwinning. Heb alleen een stukje niet helemaal kunnen volgen waarbij Button de tweede plaats van Raikonen overnam (aan het eten toen:mad: ).
    Jammer van Ralf, hij deed het toch erg goed op zijn comeback. Montoya mag van mij nu wel weg. Heeft er geen zin meer in, bakt er niks van. Begin me steeds meer te ergeren aan hem. Vind het trouwens wel een vet circuit met die 'ufo's op poten'.

5. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi circuit, jammer va Button dat hij weer geen eerste is. Maar wel een erg leuke race.

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Start en finish vind ik prachtig! Met die 2 gebouwen erop, waar de commentatoren zitten.

En wat was dat moment van Ralf Schumacher mooi :9, spint voor de pits, parkeerd 'm bij McLaren en klapt cynisch voor z'n monteurs...prachtig! :+

7. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Jammer dat ik het klappen net gemist heb, zag nog wel even hoe het de pits inkwam en toen bij McLaren stond:D Eens kijken of het nog op internet te zien is.

8. sonnyke87

sonnyke87 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb maar het laatste half uurtje gezien :'-(
    iemand het op video of dvd dat ik kan lenen/kopen?
    barichello weer goe gereden, zoals gewoonlijk hé! ééns niet die schumacher die won, al bennek trouwe ferrari fannaat, het hangt mij de keel uit soms dat hij te veel wint, waar blijven die andere teams toch ???
    en nu nog eens jaguar die stopt en de coswort motoren ook... wat zal er gebeuren? :'-(

9. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Geen nood, het wordt vanmiddag op de "normale" tijd herhaald.

Voor de rest wel een mooie race gezien. Jammer dat Raikkonen niet heeft gewonnen. Maar ja, verkeerde strategie gekozen.. Wel weer mooi voor Barrichello.

Ikzelf ben die Montaya ook al een tijd zat, en dat komt dan volgend jaar naar McLaren. :mad: Nou ja, kan ie de derde auto op vrijdag wel besturen. }:]

10. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ach ze zeggen al vanaf 1999 of 2000 dat Rossi F1 gaat rijden, maar ik heb er nog niks van gezien :{

De race was zeker mooi, veel inhaal pogingen, Strakke race van de gehele top drie, M. Schumacher die is een keer een wat minder weekend had en natuurlijk weer wat puntjes voor Fisichella *)

Jammer dat Villeneuve het niet zo goed deed. Dat is ook niet zo gek, want hij reed dit weekend pas voor het eerst in die auto, maar toch blijft het jammer vind ik.

Over Montoya ben ik het niet helemaal eens. Ik ben het er wel mee eens dat hij niet meer gemotiveerd is bij Williams, maar hij heeft het volgens mij nooit echt naar zijn zin gehad daar. Hij kreeg ook lange tijd minder betaald dan Ralf, terwijl hij minstens net zo goed is als Ralf. De rede dat hij bij McLaren had getekend was omdat in de GP van Frankrijk van 2003 hij niet langs Ralf mocht, dus dan voel je je ook niet lekker. Hij weet nu dat hij weggaat, dus kan ik me wel ergens voorstellen dat hij zo doet tegenover Willams, hoewel dat uitstappen in Spa niet kon :mad: Ik verwacht dat Montoya bij McLaren echt wel met een andere instelling gaat racen. Hij moet ook wel, want anders vliegt ie er gelijk uit 8)

Maar wat Ralf deed kan ik nou ook niet echt motiverend noemen vandaag..

11. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Dalijk rijdt Montoya Raikonen eraf omdat ie er niet langs kan:+
    Vind hem over het algemeen agressief rijden, geen ruimte, dan beuk ik je eraf (net zoals M. Schumacher deed bij Klien).
    Beetje zwak om meteen op te gaven, maar als hij de wagen niet vertrouwd en het niet helemaal meezit in de eerste race na een flinke crash, dan kan ik me er ook wel wat bij voorstellen.

12. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb hem gezien, mooie wedstrijd, was neit echt spannend maar er gebeurde genoeg, Shumi is een keertje niet eerste. Barrichello was er zo blij mee, ik gun het hem wel :)

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Barrichello is er altijd blij mee! :+

Vond het wel mooi dat Luca Di Montezemelo mee op het podium ging en ook bleef staan onder het champagne spuiten!

14. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    En anders ik wel ;)

15. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Montoya zal het volgend jaar toch wel goed doen aangezien Ron Dennis minder geduld heeft voor frivoliteiten dan Frank Williams denk ik. Hoop dat Mclaren een goede auto bouwt, dan kan de beste coureur van dit moment (naar mijn mening), Raikkonen eindelijk kampioen worden.

Barrichello wint nu omdat alles al beslist is, leuk voor hem, maar ik gun het hem niet. Je bent geen sportman als je je laat betalen om je kopman een ronde voor het einde er voorbij te laten.

16. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    McLaren wordt een zooitje vogend jaar. Vooral omdat Montoya en Raikonnen bijde willen winnen. En ik zie het nouw al voor me dat Montoya Kimi van de baan afdrukt. Nee dat wordt daar niks. (ik mag montoya trouwens ook niet) Ik hoop dat williams hem er naast zet voor de laaste 3 races en Pizonnia weer gaat rijden. Die is gewoon veel beter dan Montoya en heeft geen uber grote bek tegen zijn team. (Dat is waarom ik hem niet mag)

17. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    het maakt mij niet uit hoor maar op ditzelfde forum staat gewoon een Formule 1 thread over het hele seizoen... je kan wel elke race een aparte thread aanmaken maar dat heeft ook niet veel zin... kijk hier maar ff:
    Formule 1 thread

18. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Dat is een keer gebeurd. En hij was er zelf ook niet blij mee maar het moest. En Kimi, ja, die kan meer (zoals vele andere coureurs), maar McLaren en Williams hebben geen sterke auto dit jaar. Wel zo leuk dat Renault en BAR goed presteren.

En om svenson nog even bij te staan. In de grote F1 thread kan alles ter sprake komen. Aangezien het nu weer meer off-topic gaat en niet zozeer of GP van China zelf is het daarom ook een goed plan om daar verder te gaan.

Laatst bewerkt: 26 sep 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina